Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 18:15
Kale
Kale is offline
Wat vinden jullie er van ajax supporters noemen zich joden en ajax supporters mogen wel kanke* Feyenoord roepen maar de Feyenoord supporters geen kanke* joden dat is toch niet eerlijk?

Wat jullie

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 18:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 19:44
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Tja, privileges verdien je door prestaties...
Oud 10-04-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 10-04-2003 @ 20:44:
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 21:13
City2000
City2000 is offline
Citaat:
Kale schreef op 10-04-2003 @ 19:15:
Wat vinden jullie er van ajax supporters noemen zich joden en ajax supporters mogen wel kanke* Feyenoord roepen maar de Feyenoord supporters geen kanke* joden dat is toch niet eerlijk?
kom op j gaat me toch niet vertellen dat je dat niet snapt?
j hoort gewoon geen nare dingen t zeggen tegen de baas
nee maar ffies serieus denke en k denk dat j het zelf dan ook wel begrijpt

CIAO
Oud 10-04-2003, 21:40
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
Diegene die zich Joden noemen, ppur vanwege het feit ajax-supporter te zijn;
Diegene die anderen Joden noemen, puur vanwege het feit dat die ajax supporter zijn;

zijn triest, en dom bezig.

Als Jood zou ik geenszins aan zulke idioten verbonden willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:58
City2000
City2000 is offline
WE noemen ons niet alleen maar Joden om het feit dat wij ajax-supporters zijn.. zit wel iets meer achter.. bijvoorbeeld dat we een Joodse voorzitter hadden vroeger daar is het denk k mee begonnen.. weet het zelf ook niet zo erg hoor..
k vind het soms ook maar een beetjuh aanstellerig gedrag.. maar het is wel iets wat er nou eenmaal bij hoort
wij zeggen Joden en beledigen niemand daarmee
anderen zeggen: hamas hamas alle joden aan het gas..
jah dat mag j niet zeggen nee.. ook wel een beetjuh logisch toch,
daar beledig je een bevolkings groep mee!

CIAO
Oud 11-04-2003, 09:02
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Als de ajax supporters kanker feyenoord roepen ofzo mogen de feyenoord supporters ook kanker joden roepen.
Maar zodra het hamas hamas joden aan het gas is mag het denk niet, dan gaat het eigenlijk niet echt meer over de ajax supporters maar over die bevolkinsgroepen toen... Ik bedoel jullie snappen me....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
een voorzitter die jood is... so what?

als ie grijs haar heeft, ga je dan jezelf "grijzen" noemen?

als ie een bril heeft "brilapen"

als ie dik is "dikkertjes"

?

dacht het niet, daarbij is de voorzitter niet representatief voor de helke voetbalshit eromheen, dus triest
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:56
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-04-2003 @ 17:46:
een voorzitter die jood is... so what?

als ie grijs haar heeft, ga je dan jezelf "grijzen" noemen?

als ie een bril heeft "brilapen"

als ie dik is "dikkertjes"

?

dacht het niet, daarbij is de voorzitter niet representatief voor de helke voetbalshit eromheen, dus triest
Ja maar joods is wel anders... dat heb je niet bij elke club, brillies, dikke mensen en grijzen denk wel... ???
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:42
City2000
City2000 is offline
J mag toch wel roepen dat j blij bent met j voorzitter?
kan toch? en trouwens j moest ze eens bij Vitesse zien.. dat hun voorzitter misschien weer trug komt.. nadat de oude sponsor zoveel moeite heeft gedaan op hem weg t krijgen komt ie misschien weer trug en let maar op zal het meteen ook weer een stukkie beter gaan met vitesse , bedoel deze voorzitter (ben ffies zijn naam kwijt) heeft vitesse groot gemaakt.. is dan wel korupt geweest met het geld maar goed..

wat vinden jullie ervan dat deze misschien trug komt?

CIAO
Oud 11-04-2003, 19:07
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef op 11-04-2003 @ 18:56:
Ja maar joods is wel anders... dat heb je niet bij elke club, brillies, dikke mensen en grijzen denk wel... ???
De zogenaamde Joodse roots die veel supporters claimen bij Ajax, is zwaar overdreven. In een honderjarige bestaan telde de clubs slechts 3 (!) voorzitters van Joods kom af. De club is ook niet, in tegenstelling wat veel Ajacieden (of toch Joden?) beweren opgericht door een Jood. Leuk detail is nog dat Ajax één van de eerste clubs was die Joden weigerden/ eruit gooiden in de WO II.

Het zou mij niks verbazen als er in de eredivisie clubs rondlopen met een evengrote Joodse achtergrond dan Ajax.
Maar goed het maak mij niet uit, zij noemen zich Jood en dus zijn het kanker Joden....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 21:50
City2000
City2000 is offline
kijk mr. kakkerlak..
dat is nou wat net niet mag.. kanker joden zeggen..
zie weet wie j allemaal beldigt op deze forum

CIAO
Oud 11-04-2003, 23:09
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 11-04-2003 @ 20:07:
De zogenaamde Joodse roots die veel supporters claimen bij Ajax, is zwaar overdreven. In een honderjarige bestaan telde de clubs slechts 3 (!) voorzitters van Joods kom af. De club is ook niet, in tegenstelling wat veel Ajacieden (of toch Joden?) beweren opgericht door een Jood. Leuk detail is nog dat Ajax één van de eerste clubs was die Joden weigerden/ eruit gooiden in de WO II.

Het zou mij niks verbazen als er in de eredivisie clubs rondlopen met een evengrote Joodse achtergrond dan Ajax.
Maar goed het maak mij niet uit, zij noemen zich Jood en dus zijn het kanker Joden....
Tja, over de Joodse achtergrond van Ajax worden wel vaker dingen geschreven. Dit keer dat Ajax de naam onterecht gebruikt, de andere keer weer dat Ajax wel een duidelijke Joodse achtergrond heeft.
Maar of het nou terecht is of niet, dat maakt weinig uit. Als men het in supportersland (door welke club dan ook) over 'de joden' heeft dan gaat het over Ajax. Dat is er gewoon ingegroeid.

En verder hoor je bij PSV ook vaak op de tribunes "BOERUHHHH BOERUHHHH", maar die naam is dan net zo onterecht als 'Joden' voor Ajax geldt. Want hoeveel supporters bij PSV zullen nou de hele dag de koeien melken of de schapen van stal halen?
Dus hetzelfde geval als bij Ajax, maar daar hoor ik bijna nooit iemand over, zeker de kranten niet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 23:29
Jordi
Jordi is offline
Ajacieden noemen zichzelf joden en omdat ze dat positief bedoelen, hebben de meeste joden er denk ik niet zoveel problemen mee (misschien als ze voor een andere clud zijn...).

Als mensen kankerjoden roepen, dan heb je kans dat niet alleen ajacieden zich aangesproken voelen. Je beledigt dan een hele bevolkingsgroep, daarom is het een probleem. 'kankerjoden' is gewoon niet zo duidelijk, of kan in ieder geval op meer manieren geďnterpreteerd worden dan bijv. kanker Feyenoorders.
En hamas hamas, joden aan het gas gaat natuurlijk helemaal te ver. Je verwijst dan ook naar het verleden van 'echte' joden en niet naar Ajax.

Ik ben overigens sowieso tegen het schelden van supporters op de tegenpartij. Als ze zich nou gewoon eens bezig gingen houden met positieve dingen roepen tegen hun eigen club, dan zou het denk ik een stuk gezelliger zijn.
Oud 12-04-2003, 09:09
snoopy
snoopy is offline
Nou, ik vind t ook wat achterlijk, hoor... "Joden, joden" *met zo'n dronkenlap-stem*
maarreh... ik vind gescheld met kanker sowieso fout, dus...
kankerjoden vind ik ook niet prettig klinken.
Om dat kanker dus, maar ook omdat er misschien mensen zijn die gekwetst worden. Ach, laat maar. tis vroeg.
Oud 12-04-2003, 12:01
Thomas
Thomas is offline
Het slaat warempel nergens op.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:20
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Wawl schreef op 12-04-2003 @ 13:01:
Het slaat warempel nergens op.
Mooi gebruld.
Oud 12-04-2003, 18:18
Martjin
Martjin is offline
wat een gezeik om nix...vroeger was er iets met joden en ajax...sinsdien is dat het 'beeld' van ajax geworden...who carez..gewoon meeschreeuwen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 01:58
Karin18
Karin18 is offline
Ajax heeft een historie met joodse invloeden. Zo heeft Ajax inderdaag joodse voorzitters gehad, maar er zaten in vergelijking met andere clubs ook veel joodse supporters op de tribune. Omdat supporters van andere clubs liederen maakten zoals hamas, hamas joden aan het gas, hebben de ajax supporters van de term joden een geuzennaam gemaakt. De term Joden wordt nu dus door de fanatiekere Ajax aanhang gebruikt als geuzennaam en heeft niet direct een link met israel of iets dergelijks. Je kan dus eigenlijk onderscheid maken tussen "Ajaxjoden" ( de fanatieke ajax aanhang ) en echte joden ( mensen die een bepaald geloof aanhangen ). Vandaar dus ook alle israelische vlaggen in de Arena. Supporters van andere clubs nemen overigens als reactie hierop weer regelmatig palestijnse vlaggen mee naar een wedstrijd tegen Ajax. Maar dit staat dus los van de palestijns - israelische kwestie. Ik kan goed begrijpen dat dit voor een buitenstaander wat moeilijk te begrijpen is, maar ik hoop dat t zo wat duidelijker is.

Ps: ik heb die wijsheid ook maar van een vriend van me hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 01:59
Karin18
Karin18 is offline
Ps Kale

het is ajacieden niet ajaxieden

Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 09:24
Kale
Kale is offline
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 09:58:
WE noemen ons niet alleen maar Joden om het feit dat wij ajax-supporters zijn.. zit wel iets meer achter.. bijvoorbeeld dat we een Joodse voorzitter hadden vroeger daar is het denk k mee begonnen.. weet het zelf ook niet zo erg hoor..
k vind het soms ook maar een beetjuh aanstellerig gedrag.. maar het is wel iets wat er nou eenmaal bij hoort

CIAO
In de 2e wereld oorlog werd iedereen die joods was bij ajax er uit getieft dus gelul van wij haden vroeger een joodse voorzitter.
Jij snapt het niet helemaal.

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 09:31.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 09:27
Kale
Kale is offline
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 22:50:
kijk mr. kakkerlak..
dat is nou wat net niet mag.. kanker joden zeggen..
zie weet wie j allemaal beldigt op deze forum

CIAO
Jij komt zeker nooit in een stadion,anders wist je wel hoe het er aan toe ging
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 09:30
Kale
Kale is offline
Citaat:
Karin18 schreef op 13-04-2003 @ 02:59:
Ps Kale

het is ajacieden niet ajaxieden

wat jij vind
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:33
woudenberg
woudenberg is offline
karin18 heeft gelijk.. de namen Joden en Boeren zijn bedacht door supporters van andere clubs dan resp. Ajax en p$v. Daarom dacht men slim te zijn door er geuzennamen van te maken zodat het geen vernedering meer is als je hiervoor uitgescholden wordt.
Wij zijn dus "de Joden" én "de AjaCieden"

Ik heb gesproken,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 09:15
City2000
City2000 is offline
Jesus wat een gedoe eigenlijk allemaal..
boeit het echt waarom mensuh wat zeggen..
t gaat uiteindelijk toch om het sfeertjuh en dat j lekker mee kan doen.. en als er dan van die mensuh zijn van nou k vind het geen leuke sfeer.. die komen denk k dan niet vaak in het stadion.
IK WEL! en tis gewoon lekker meedoen
en er zijn maar een paar wedstrijden die met een hoog risico zitten.. zoals Ajax - Feyenoord, maar dat zijn zelfs de vetstuh wedstrijden om bij t zijn

CIAO
Oud 14-04-2003, 09:37
Verwijderd
geen van beide... 't zijn gewoon laffe honden.!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 09:52
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-04-2003 @ 10:37:
geen van beide... 't zijn gewoon laffe honden.!
0-3
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:35
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Kale schreef op 10-04-2003 @ 19:15:

Wat jullie
Wat maakt het uit ajax nickname Joden is Feyenoord mag ookwel palestijnen gaan roepen hoor

Zolang dat Kanker er maar niet voorstaat dan vind ik het allemaal wel goed
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:33
AGH
AGH is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-04-2003 @ 00:00:
Diegene die zich Joden noemen, ppur vanwege het feit ajax-supporter te zijn;
Diegene die anderen Joden noemen, puur vanwege het feit dat die ajax supporter zijn;

zijn triest, en dom bezig.

Als Jood zou ik geenszins aan zulke idioten verbonden willen zijn.
Ik, als voetbalsupporter, voel me ook niet beledigend ten opzichte van Joden dan wel mensen uit Israël. Joden zijn Ajacieden en Ajacieden zijn Joden, klaar.
Eventueel een willekeurig scheldwoord ervoor.
Als Jood hoef je ook geenszins verbonden te zijn met zulke idioten, beesten, randvolk, tuig, schoffies, psychopaten of voetbalsupporters zoals de Dikke van Dale ze ook wel noemt.

Ik vind de nuancering op gebied van bevolkingsgroepen erg gewaagd hier in Nederland.
Joden aan het gas mag niet, want daarmee benadeel je een hele bevolkingsgroep.
Kankerboeren daarentegen mag wel.
Hoeveel Joden wonen in Nederland?
Hoeveel boeren telt Nederland?
Ik bedoel, dat is niet lief zeggen tegen alle PSV’ers en Tukkers hier.
Eerst genoemde categorie heeft het al moeilijk genoeg met hun jalousie ten opzichte van Ajax en hun spraakgebrek en de tweede genoemde groep staat al te boek als het domste gedeelte van de Nederlandse bevolking en kent nu nog financiële problemen ook.
Of is deze demonisering nu goed voor het benadelen van een hele bevolkingsgroep?

En inderdaad, iemand die dik is noem je een dikkerd.
Ik ben klein en dus ben ik een kleintje.
Een Turk is een Turk en een Jood is een Jood.
Zullen we het anders nog moeilijker maken door iemand uit Turkije gewoon ‘een jongen van de 3e generatie waarvan zijn opa hier ooit eens naar toe is gehaald als arbeidsmigrant, die nu ten onrechte gediscrimineerd wordt’ noemen?
Mijn grote vraag is: waar ligt het verschil!

Het is toch belachelijk dat je een gevangenis kunt krijgen wanneer je een Turk niet toe laat in je café, maar als GAE tegen Den Bosch speelt hangt er in elk café het bordje: ‘verboden voor voetbalsupporters.’
Nu scheelt het dat de doorsnee hooligan volgens het publiek toch niet voor het voetbal komt, maar zo’n excuus gaat in zo’n geval ook niet op!
Ik ben ook wel eens op een feest geweigerd omdat ik uit Apeldoorn kom.
Feit dat je uit Apeldoorn komt is geen criterium dat je lastig bent, maar er zijn aanwijzingen dat Apeldoorners voor problemen zouden kunnen gaan zorgen.
Als ik een Ajacied met een Israëlische vlag zie zwaaien en ik heb een gruwelijke hekel aan Ajax, dan is dat ook geen criterium dat ik lastig ga doen maar er zijn wel genoeg aanwijzingen dat ik het eventueel wel eens zou kunnen gaan worden als die Ajacied me verder staat te provoceren.

Het gaat mij in deze discussie er niet zozeer om of het ethisch verantwoord is om Israëlische of Palestijnse vlaggen mee te nemen naar het stadion, maar ik zoek al een jaar lang na rechtvaardiging in de Nederlandse wetgeving.
De grootste moordenaars komen op grond van een vormfout vrij, maar als voetbalsupporter mag je gewoon 33 vormfouten, 42 verschillende verklaringen en 13 alibi’s hebben maar er onderuit komen zul je nooit.
Net zoals het rare fenomeen als het betalen van een boete die je uiteindelijk niet terug kunt krijgen wanneer je een laar later wordt vrijgesproken, ook met een stadionverbod op zak.
Als ik verder blijf zoeken, kan de politiek zich misschien bezig gaan houden met vlaggetjes, spreekkoren en ondertussen de formatie op zich laten wachten.

Gegroet,

een zielige jongen die het voetbal kapot maakt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:44
Kale
Kale is offline
[QUOTE]AGH schreef op 14-04-2003 @ 19:33:
Ik, als voetbalsupporter, voel me ook niet beledigend ten opzichte van Joden dan wel mensen uit Israël. Joden zijn Ajacieden en Ajacieden zijn Joden, klaar.
Eventueel een willekeurig scheldwoord ervoor.
Als Jood hoef je ook geenszins verbonden te zijn met zulke idioten, beesten, randvolk, tuig, schoffies, psychopaten of voetbalsupporters zoals de Dikke van Dale ze ook wel noemt.

Ik vind de nuancering op gebied van bevolkingsgroepen erg gewaagd hier in Nederland.
Joden aan het gas mag niet, want daarmee benadeel je een hele bevolkingsgroep.
Kankerboeren daarentegen mag wel.
Hoeveel Joden wonen in Nederland?
Hoeveel boeren telt Nederland?
Ik bedoel, dat is niet lief zeggen tegen alle PSV’ers en Tukkers hier.
Eerst genoemde categorie heeft het al moeilijk genoeg met hun jalousie ten opzichte van Ajax en hun spraakgebrek en de tweede genoemde groep staat al te boek als het domste gedeelte van de Nederlandse bevolking en kent nu nog financiële problemen ook.
Of is deze demonisering nu goed voor het benadelen van een hele bevolkingsgroep?

En inderdaad, iemand die dik is noem je een dikkerd.
Ik ben klein en dus ben ik een kleintje.
Een Turk is een Turk en een Jood is een Jood.
Zullen we het anders nog moeilijker maken door iemand uit Turkije gewoon ‘een jongen van de 3e generatie waarvan zijn opa hier ooit eens naar toe is gehaald als arbeidsmigrant, die nu ten onrechte gediscrimineerd wordt’ noemen?
Mijn grote vraag is: waar ligt het verschil!

Het is toch belachelijk dat je een gevangenis kunt krijgen wanneer je een Turk niet toe laat in je café, maar als GAE tegen Den Bosch speelt hangt er in elk café het bordje: ‘verboden voor voetbalsupporters.’
Nu scheelt het dat de doorsnee hooligan volgens het publiek toch niet voor het voetbal komt, maar zo’n excuus gaat in zo’n geval ook niet op!
Ik ben ook wel eens op een feest geweigerd omdat ik uit Apeldoorn kom.
Feit dat je uit Apeldoorn komt is geen criterium dat je lastig bent, maar er zijn aanwijzingen dat Apeldoorners voor problemen zouden kunnen gaan zorgen.
Als ik een Ajacied met een Israëlische vlag zie zwaaien en ik heb een gruwelijke hekel aan Ajax, dan is dat ook geen criterium dat ik lastig ga doen maar er zijn wel genoeg aanwijzingen dat ik het eventueel wel eens zou kunnen gaan worden als die Ajacied me verder staat te provoceren.

Het gaat mij in deze discussie er niet zozeer om of het ethisch verantwoord is om Israëlische of Palestijnse vlaggen mee te nemen naar het stadion, maar ik zoek al een jaar lang na rechtvaardiging in de Nederlandse wetgeving.
De grootste moordenaars komen op grond van een vormfout vrij, maar als voetbalsupporter mag je gewoon 33 vormfouten, 42 verschillende verklaringen en 13 alibi’s hebben maar er onderuit komen zul je nooit.
Net zoals het rare fenomeen als het betalen van een boete die je uiteindelijk niet terug kunt krijgen wanneer je een laar later wordt vrijgesproken, ook met een stadionverbod op zak.
Als ik verder blijf zoeken, kan de politiek zich misschien bezig gaan houden met vlaggetjes, spreekkoren en ondertussen de formatie op zich laten wachten.

Gegroet,

een zielige jongen die het voetbal kapot maakt.
[/QUOT

Goed gesproken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:34
City2000
City2000 is offline
wow..
beter kan iemand het niet zeggen
helemaal mee eens.. waar ligt de grens en doen we niet veels t moeilijk met alles?

CIAO
Oud 14-04-2003, 21:53
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
City2000 schreef op 11-04-2003 @ 09:58:

CIAO
Helemaal mee eens.
het is iets wat er in gegroeid is.
Oud 14-04-2003, 22:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Laten we het gewoon houden.

Ajaxieden
Oud 15-04-2003, 11:04
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Tis trouwens ajacieden, met een C Maar ik noem ze Joden, ja. Daar vragen ze trouwens zelf om. Zolang je davidsterren in de aRENa blijft tolereren vraag je er óók om dat je erom wordt uitgescholden.
Oud 15-04-2003, 14:36
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 15-04-2003 @ 12:04:
Tis trouwens ajacieden, met een C Maar ik noem ze Joden, ja. Daar vragen ze trouwens zelf om. Zolang je davidsterren in de aRENa blijft tolereren vraag je er óók om dat je erom wordt uitgescholden.
Uitgescholden???!!

Proud to be Jood...
Oud 15-04-2003, 16:56
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Citaat:
Nee, die krijg je doordat sommige mensen medelijden met jullie onderdanige positie hebben...

Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:09
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Waar komen Joden toch vandaan?...
Uit Israel hier ver vandaan...
Wonen daar ook Superjoden?...
Jah, daar wonen Superjoden...
Vinden joden voetbal fijn?...
ALS ZE MAAR VOOR A J A X ZIJN

DEF
Oud 16-04-2003, 15:12
Diesel
Diesel is offline
FEYENOORD RULEZ!

Nogal offtopic eigenlijk.
Oud 16-04-2003, 16:10
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Waarom wordt er hier zoveel verwijdert van mijn ingezonden stukjes?

En ik kijk er nu eenmaal wat anders tegenaan...
'DE MENING VAN SAVIO HOEFT NIET DE MENING VAN IEDEREEN TE ZIJN'

Wat the f*ck heb je nou aan zo'n forum als je niet eens alles mag zeggen wat je vindt?

Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:32
xadro
xadro is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef op 11-04-2003 @ 10:02:
Als de ajax supporters kanker feyenoord roepen ofzo mogen de feyenoord supporters ook kanker joden roepen.
Maar zodra het hamas hamas joden aan het gas is mag het denk niet, dan gaat het eigenlijk niet echt meer over de ajax supporters maar over die bevolkinsgroepen toen... Ik bedoel jullie snappen me....

waarom mogen ze dat dan zek unne tog ook kanker ajax'ers zeggen ofzo waarom joden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten