![]() |
Indonesie wil kussen in het openbaar verbieden:max 5 jaar cel.
Citaat:
|
:|
Achterlijke lui daar. Maar dat wisten we al. (Ik heb het over de regering, niet de bevolking.) |
Volgens mij hoorde ik dat al een tijd geleden, of was dat weer een ander hopeloos land?
|
Citaat:
|
In groot Britannie staat er dezelfde straf op :o
|
Zoenen 5 jaar, erotisch dansen 10 jaar...er staat niet wat de straf zal zijn voor masturberen in het openbaar :o
|
Citaat:
|
't is maar een wets voorstel.
|
Citaat:
heb je een bron? |
Citaat:
Persoonlijk vind ik de maatregel belachelijk. Ik geloof dat seksualiteit en intimiteit vrij moeten zijn. Op die manier leer je er het meest van. Seksualiteit en intimiteit zijn niet schadelijk, wel wanneer er zo f*king moeilijk over wordt gedaan. Ten tweede moet men er rekening mee houden dat er in Indonesie een sterke cultuur is met een strenge godsdienst die dit soort dingen verbiedt. Men probeert dus enkel de godsdienst te beschermen. Ik hoop op een vorm van burgerlijke ongehoorzaamheid. Een groep van 200 masturberende Indonesiers voor het keizerlijk paleis ofzo. |
Tja, de Islam daar he....die willen dit doorvoeren.
Maar ff vraagje: stel dat dit erdoor komt en ik ga over 5 jaar gezellig met mijn vriend naar indonesie op vakantie -mocht het dan een land zijn waar je 'gezellig'met vakantie gaat zonder angst voor aanslagen en weet ik wat-......mogen wij als toerist dan ook niet hand in hand lopen of elkaar ff huggen of een zoentje op de mond geven in het opebaar? Of dansen in een discotheek? (ik weet niet wat erotisch dansen inhoudt, is dansen zoals meisjes hier in de disco doen dan ook erotisch dansen met de bewegingen die er bij gemaakt worden? Gewoon in het algemeen maar vooral denkend aan zwarte dansen/dansaspecten als bubbling etc.) Of uberhaupt samen een hotelletje boeken zonder dat we getrouwd zijn (zonder de kans dus om meteen aangegeven te worden)? M.a.w....maken wij als onwetende toeristen ook kans daar 10 jaar in de bak te belanden???? Of geldt dit alleen voor de inwoners van het land? |
Citaat:
|
tja je kunt maar iets te verbieden hebben, stomme politici , stomme wet
|
Citaat:
|
Dat krijg je ervan als je religie politiek laat beïnvloeden.
No seriously, legislating morality is a swell idea! |
Citaat:
Ik zou me bijna gaan schamen voor mijn kwartindonesischekant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook in Nederland is obsceen gedrag strafbaar, in principe mag oom agent ook hier zoenende mensen bestraffen.
alleen gebeurt dat al 50 jaar niet meer. |
Dat krijg je als je de afhankelijkheid van nl opzegt :p
|
ik vind et wel ranzig hoor, al die zoenende mensen op straat.
|
Rare jongens, die moslims.
|
Citaat:
|
Citaat:
bron |
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3252315.stm Moscow considers kissing ban http://www.francisbennion.com/pages/.../07chapter.htm |
Citaat:
In Indonesië lijkt de definitie nu de andere kant op te verschuiven :| |
en allemaal door die idioot die nu minister is hij wil alle nederlandse wetten die nog gelden vervangen (het hele wetboek van straf recht ! :eek: ) alleen omdat hij een hekel heeft aan nederlaners (zijn pa was doodgeschoten door nederlandse leger ofzo)
|
Wtf, gewoon een zoen op de mond?? Gaat beetje te ver..
Nouja ok, eigenlijk veel te ver. Ik bedoel die wet he, niet die zoen op de mond:p Dat vind ik zelf namelijk veels te leuk om te doen..:o |
Ah, en bij sex in public places word je stante-pede geexecuteerd? :)
|
:D ghehehe... ik mag wel es uit gaan kijken dan... me wat ik doe! :p
Maaruh tsja... beetje stom. (n) Waar in de koran staat dat je niet mag zoenen in t openbaar? |
Citaat:
|
Kinky...dat wil ik ook!
|
masturberen in het openbaar :confused:
|
Vragen wat George Micheal er van vindt?
|
en terecht: zoene is jakkiebha
maar vrijen is gaaf!! want daar proef je niks van |
Citaat:
Maar als je t echt wil, kan je best iets regelen met de politie denk ik |
en ik d8 dat amerika erg was :|
|
Citaat:
|
behoorlijk mis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k ga daar in de reclame: zoenuh zoenuh, maak me gek !!!!! investeren:D alleen ff de achtergronden veranderen in de reclame. Het moet natuurlijk wel midden op straat gebeuren:P Lekker stimulerend voor heel het land:D
Ikzelf vind het te idioot voor worden. Stel je voor dat je ergens alleen kan werken zonder strafblad. En dan heb jij n strafblad wegens zoenen. whahahaha idioot toch:D KUSJES (LOL) |
Wat een bull shit :confused:
shit islam :eek: :bloos: |
Citaat:
Als de streng christelijken van Nederland mensen proberen wijs te maken dat condooms niet tegen AIDS beschermen... DAN ZEG IK TOCH OOK NIET SHIT CHRISTENDOM?! tsss... (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Net als de islam. Je mag niet doden hoor, maar wel 2 vliegtuigen het WTC in laten vliegen. Hypocriet... |
Citaat:
Stupid... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het niet zo'n ramp, hou je gewoon effe in en kus lekker thuis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |