Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik de maatregel belachelijk. Ik geloof dat seksualiteit en intimiteit vrij moeten zijn. Op die manier leer je er het meest van. Seksualiteit en intimiteit zijn niet schadelijk, wel wanneer er zo f*king moeilijk over wordt gedaan. Ten tweede moet men er rekening mee houden dat er in Indonesie een sterke cultuur is met een strenge godsdienst die dit soort dingen verbiedt. Men probeert dus enkel de godsdienst te beschermen. Ik hoop op een vorm van burgerlijke ongehoorzaamheid. Een groep van 200 masturberende Indonesiers voor het keizerlijk paleis ofzo.
|
Tja, de Islam daar he....die willen dit doorvoeren.
Maar ff vraagje: stel dat dit erdoor komt en ik ga over 5 jaar gezellig met mijn vriend naar indonesie op vakantie -mocht het dan een land zijn waar je 'gezellig'met vakantie gaat zonder angst voor aanslagen en weet ik wat-......mogen wij als toerist dan ook niet hand in hand lopen of elkaar ff huggen of een zoentje op de mond geven in het opebaar? Of dansen in een discotheek? (ik weet niet wat erotisch dansen inhoudt, is dansen zoals meisjes hier in de disco doen dan ook erotisch dansen met de bewegingen die er bij gemaakt worden? Gewoon in het algemeen maar vooral denkend aan zwarte dansen/dansaspecten als bubbling etc.) Of uberhaupt samen een hotelletje boeken zonder dat we getrouwd zijn (zonder de kans dus om meteen aangegeven te worden)? M.a.w....maken wij als onwetende toeristen ook kans daar 10 jaar in de bak te belanden???? Of geldt dit alleen voor de inwoners van het land? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3252315.stm Moscow considers kissing ban http://www.francisbennion.com/pages/.../07chapter.htm
Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 22:38. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
In Indonesië lijkt de definitie nu de andere kant op te verschuiven ![]()
|
Wtf, gewoon een zoen op de mond?? Gaat beetje te ver..
Nouja ok, eigenlijk veel te ver. Ik bedoel die wet he, niet die zoen op de mond ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 12:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 15:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
k ga daar in de reclame: zoenuh zoenuh, maak me gek !!!!! investeren
![]() ![]() ![]() Ikzelf vind het te idioot voor worden. Stel je voor dat je ergens alleen kan werken zonder strafblad. En dan heb jij n strafblad wegens zoenen. whahahaha idioot toch ![]() KUSJES (LOL)
||
Citaat:
![]() Als de streng christelijken van Nederland mensen proberen wijs te maken dat condooms niet tegen AIDS beschermen... DAN ZEG IK TOCH OOK NIET SHIT CHRISTENDOM?! tsss... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Net als de islam. Je mag niet doden hoor, maar wel 2 vliegtuigen het WTC in laten vliegen. Hypocriet... |
![]() |
||
Citaat:
Stupid... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het niet zo'n ramp, hou je gewoon effe in en kus lekker thuis. |
Advertentie |
|