![]() |
strip nummers
Ik was benieuwd wat nou goede strip nummers zijn, die zo een sexy deuntje hebben of iig waar je je sexy op kan bewegen
nou barst los ;) |
Joi - lick
;) |
Dr. Dre feat Snoop dogg - the next episode
Dat is het uberstrip nr. |
of meer de strip nummers...niet met R&B, beetje rockachtige klanken er tussen enzow :)
|
Hm, ik krijg een melodietje in mijn hoofd en ik weet nog hoe ze eruit zagen maar niet meer hoe ze heten.
'Let me lick you up and down, till you say stop. Let me play with your body baby, make you real hot. Let me do all the things you want me to do. 'Cause tonight baby...' En dan weet ik het niet meer. |
hier was laatst nog een topic over, op muziek.
|
Citaat:
is ook wel goed (y) |
Citaat:
|
Abscess - Wormwind
|
N*E*R*D - lapdance
|
Geen idee
|
Rock DJ :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekkere wilde stripact dan :cool: Ik ga voor Tom Jones met Sexbomb hahaha :rolleyes: |
heb mijn eigen 'stripcd' gemaakt.
Dat begint met Joe Cocker met Leave your hat on Dan Another - Freak me Toni Braxton - The art of love en als laatste Steve vai - for the love of god Nou dat is echt wel genoeg voor een stripactje :) |
Je geeft mij het idee dat je heel vaak stript ofzo??
Kan dat kloppen :) |
Citaat:
|
Citaat:
haha.. mijn vriend vroeg het een keer en toen was ik er nog niet aan toe. nu ben ik er zeker aan toe, maar toen ik wou strippen (op valentijnsdag) wees hij me af (hij zei toen niet waarom, maar ging gewoon met zn rug naar me toe liggen in bed, maar later vertelde hij het wel (paar dagen later) en bleek dat hij niet wilde dat ik t geforceerd deed).. Nu wil ik het nog steeds doen (heb niet voor niets geoefend etc :evil:), maar vorig weekend had ik r niet echt zin in.. Dus dit weekend misschien.. als t goed voelt :) maar ben echt aant voorbereiden geweest, vandaar die reply :) conclusie van t geheel: ik heb nog nooit gestript :D |
Ja ik dacht al :eek: die moet een spannend leven hebben hahaha,
Echt al zo'n cd gemaakt speciaal om op te strippen.. |
Citaat:
|
Feeling Love - Paula Cole
dit nummer zit ook in de film city of angels. 't stukje dat meg ryan in bad zit :p keertje op gestript, en 't werkte wel met dit nummer :) |
Het eerste wat in mijn hoofd begon te spelen toen ik deze topic zag was: Right said fred - I'm too sexy :cool:
Als je als mannetje zijnde gaat strippen en een beetje maf wilt doen ;) Ha ik zie het al helemaal voor me! Ja dat freaky liedje zou op zich wel goed zijn voor een sexy striptease. Al doet het mij denken aan een zekere scene van die Ali G film... :s |
I just wanna make love to you! Daar gaat t ook lekker op :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jemig, je ziet er echt leuk uit, superleuke uitstraling ook!!! Je moet wel zelfvertrouwen hebben! (y) Don't be so negative!!!!!! :nono: |
Ashanti - Rock with you
Britney Spears - I love rock and roll ( :rolleyes: ) (slecht, maar t is er wel een echt nummer voor :)) George Micheal - Outside :eek: N*E*R*D* - Truth or dare (y) lekker elkaar uitdagen ;) |
Citaat:
|
Queen - Another one bites the dust. ;)
|
Joe Cocker - You can leave your hat on
(golden oldie) zegmaar iedereen heeft dat liedje wel eens een keer gehoord |
algemeen: slome muziek die toch een duidelijke 'beat' heeft, met een sexy tekst en gezonden door een man (of meerdere mannen).
|
The Rasmus - In the shadows.
|
Ik weet er nog een: dat partyboy nummer dat ze bij jackass hadden. :D
|
Citaat:
kzal het een x uitproberen ;) alleen nog de juiste persoon vinden.. lijkt me niet zo geschikt om dat voor mijn omaatje te doen ofzo :nono: |
Madonna - Justify My Love <--- geil nummer (y)
En liedjes van Prince zijn ook altijd erg seksueel :o |
Citaat:
moet ik echt eens downloaden ofzo |
Etta James - Wanna make love to you
Etta James - Woman :) |
Oh en nog n sensuele:
Wicked Game van Chris Isaac geloof ik. en Creedence - Suzy Q is meer n stoute :o |
Citaat:
|
De allerbeste is: TLC - Red Light Special
|
air - sexy boy
ella fitzgerald - let's do it en anders voor seks (y) |
B2k - Uhuh
Dat liedje waar Eliza Dushku op stript in The New Guy :o "Can't touch this", weet niet meer van wie het is, maar als ik dat liedje hoor, wil ik altijd sexy dansen :o |
Citaat:
|
Citaat:
en can't touch this is van MC Hammer ja, maar sinds ik I love the nineties heb gekeken denk ik steeds 'twee tosties' als-ie 'can't touch this' zegt :D |
oh ja of: Salt 'n Peppa - Push It
|
WMCA - Village People
SEXBOM - Tom Jones YOU SEXY THING - Hot Chocolate :D :D :D Nee grapje... Maybe ----> Pony van Ginuwine? |
Citaat:
:o |
Tenacious D - Fuck her gently...
ghehehe :D (y) |
oh en langzame poppy country. Geen jippie-geroep natuurlijk, maar bijvoorbeeld Sheryl Crow of, als je liever wat oudere muziek hebt, ehm, nu kan ik niet op de naam komen, maar een zangeres uit de tijd van de 20-beeldjes-per-seconde zwart-wit-tv-met-geluid, met donker haar.
|
Sisqo ft. Lil' Kim - How many licks
|
Red light district - TLC
Doin' it - LL cool J Next ft. Big pun - ? (masterlijk nummer, ben ff titel kwijt) etc. etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |