![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha.. mijn vriend vroeg het een keer en toen was ik er nog niet aan toe. nu ben ik er zeker aan toe, maar toen ik wou strippen (op valentijnsdag) wees hij me af (hij zei toen niet waarom, maar ging gewoon met zn rug naar me toe liggen in bed, maar later vertelde hij het wel (paar dagen later) en bleek dat hij niet wilde dat ik t geforceerd deed).. Nu wil ik het nog steeds doen (heb niet voor niets geoefend etc ![]() ![]() ![]() conclusie van t geheel: ik heb nog nooit gestript ![]() |
![]() |
|
Het eerste wat in mijn hoofd begon te spelen toen ik deze topic zag was: Right said fred - I'm too sexy
![]() Als je als mannetje zijnde gaat strippen en een beetje maf wilt doen ![]() Ja dat freaky liedje zou op zich wel goed zijn voor een sexy striptease. Al doet het mij denken aan een zekere scene van die Ali G film... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jemig, je ziet er echt leuk uit, superleuke uitstraling ook!!! Je moet wel zelfvertrouwen hebben! ![]() Don't be so negative!!!!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kzal het een x uitproberen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en can't touch this is van MC Hammer ja, maar sinds ik I love the nineties heb gekeken denk ik steeds 'twee tosties' als-ie 'can't touch this' zegt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
oh en langzame poppy country. Geen jippie-geroep natuurlijk, maar bijvoorbeeld Sheryl Crow of, als je liever wat oudere muziek hebt, ehm, nu kan ik niet op de naam komen, maar een zangeres uit de tijd van de 20-beeldjes-per-seconde zwart-wit-tv-met-geluid, met donker haar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jouw afrodisiacum! Fayette | 85 | 10-12-2006 12:25 | |
Seksualiteit |
strippen .:zonnetje:. | 45 | 14-11-2005 13:57 | |
Seksualiteit |