![]() |
wat is je iq? serieus graag
wat is je iq?
|
150 > geniaal
:cool: |
ik heb geen idee maar als ik het weet zal ik het je zeggen volgens mij heb ik nog wel een test boven liggen
|
Die BNN test he ;)
Verder nooit een serieuze test gedaan :) Edit: vergat ik mijn IQ te melden :o , ik zit dus tussen de 120-130 (volgens BNN) |
Nou krijg je antwoorden van mensen die de BNNtest of andere internet testjes hebben gedaan maar die zijn niet te vertrouwen. (die mensen wel, die testen niet :o )Er zijn niet veel mensen die hun IQ officieel hebben laten testen, gebruik de zoekfunctie maar voor dat andere IQtopic want zo lang is dat niet geleden.
|
haha ik heb alleen BNN test gedaan ;)
|
122 ofzo dacht ik, iig tussen de 120 en de 125 bij de IQ-test van afgelopen jaar. Vorig jaar had ik 112 dus ik ben slimmer geworden :D
|
132 volgens BNN :p
|
ik had trouwens 130 op mijn 4e dus dat moet nu rond de 140 liggen
|
Nooit getest maar ongetwijfeld bovengemiddeld.
|
t was een paar jaar geleden 132 bij een echte iq test. maar volgens mij heb ik al minstens de helft weggezopen
|
Ik heb maar op 100 - 120 gestemd, niet dat ik het ooit getest heb, maar het is vast iets boven de honderd.
|
In de ici-toets die ik in groep 7 heb gemaakt zat ook een soort iq-test, toen had ik 111. En verder heb ik bij internet- en tv-testen iets van 120, 130 en de laatste keer 102 gehaald (:o).
|
mijn iq is 137 naja...
kan altijd beter.. |
1423.
|
136 volgens bnn; zo zie je maar weer hoe onbetrouwbaar zulke testjes zijn
ik en 136 hahahahhaha! |
Citaat:
137 is behoorlijk hoog, hoor. |
Mijn IQ is 129.
|
'k Heb geen idee.. maar ik denk '100-120 hoger dan gemiddeld'
|
ich habe keine blasse ahnung
|
Citaat:
|
Nooit getest, genoeg om kritischer na te denken dan de gemiddelde Nederlander.
|
Nog nooit getest. Internettestjes geven altijd een resultaat aan van tussen de 126 en 166. Mijn moeder vertelde me laatst heel vrolijk dat ze dacht dat ik een IQ van boven de 140 had. Zelf denk ik van niet, ik schat zo tussen de 125 en 135.
|
IQ test zegt eigenlijk vrij weinig volgens vele wetenschappers........
|
ben pas nog getest: 131 is toch mooi
|
Bnn: 144
|
Ik schijn hoogbegaafd te zijn (schooltest), maar nooit echt IQ test gedaan.
|
allemaal einsteins :eek: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
zou jij 't durven? |
(ik = hoogbegaafd naar 't schijnt. persoonlijk denk ik niet dat intelligentie kwantificeerbaar is)
|
Hoogste wat ik gehaald heb was 139, laagste 126.
Heb 120-130 gedaan, omdat dat van de meest recente test was. (Ik heb het hier over echte testen door psychologen, niet over BNN-shit. :o) |
ik denk trouwens dat mn iq best hoog is.. maar dat wil niet zeggen dat ik slim ben. ik kan me namelijk erg dom gedragen enzo, maar ik ben wel goed met school.
|
Citaat:
ff ontopic weer, ik had 123 |
Die Bnn-tests heb ik wel gedaan, maar ik weiger de scores te vermelden :D
Bij de laatste officiele test(van het RPC)scoorde ik 136. |
Echte IQ-test: 143
|
Citaat:
Waarom? Tja, toeval. :p Je moet toch wat. :o |
132 volgens die bnn test van dit jaar, vorig jaar was die volgens bnn 148, klopt weinig van dus :p
|
Ooit toen ik 13 was ofzo een engelse IQ-test gedaan, daar kwam
118 uit. Toen een paar maanden terug de IQ-test van BNN gedaan, daar kwam het getal 142 uit. Het verschilt nogal, maar ik krijg ooit nog een accurate, officiële IQ-test werd me beloofd. Hoe dan ook, ik heb 130-150 ingevuld. |
officiële test: 136.
Gestemd: 120-130. Waarom? Omdat ik echt niet hoogbegaafd ben... waarschijnlijk gewoon een goede gokker :) |
Mijn iq is gemiddeld
Mijn eq is boven gemiddeld Of was t nou andersom? :p Tis iig getest door een officeel bureau. |
129, officiele test gedaan op school :cool:
|
Laatste test diek deed was 142 dacht ik, maar ik ben echt niet hoogbegaafd :s
|
ik heb geen idee
|
130-150
|
*Side Note*
Niemand hier zal toegeven dat hij/zij een laag IQ heeft. |
Citaat:
De bnn iq test was dan ook in het Nederlands terwijl Engels mijn 'moeder' taal is. (de taal waarmee ik denk) |
Citaat:
|
Volgens een testje van Van Daele (of zoiets) heb ik iets van een 95.
Tja, moet er mee leren leven :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |