WillKillForSex |
14-03-2004 23:09 |
Citaat:
maritadamix schreef op 12-03-2004 @ 11:21:
haloo.. ik zoek wat informatie over allochtonen. ik moet namelijk een werkstuk maken maar ik kan negrens de redenen vinden waarom allochtonen naar nederland komen. weet iemand alsjeblieft waar ik dat kan vinden dan kan ik het tenminste afronden thenxx... kus mariet
|
Er zijn verschillende groeperingen allochtonen die naar nederland komen. Zo zijn er mensen met islamitische komaf die Nederland overwillen nemen. Nederlanders durven hier niets tegen te doen uit angst dat ze als Extreem Rechts worden bestempeld. Niemand wil er rechts zijn want dat wordt geassocieerd met Nazi's
Daardoor durft niemand eigelijk echt hier wat tegen te zeggen en laten ze deze groepering hun gang gaan met moskee's bouwen en al hun andere materialistische symbolen in het westerns georienteerde land, Nederland.
Daarnaast hebben we ook mensen zoals chinezen die van alle groepen allochtonen wel het beste geintegreerd zijn. Men noemt hun integratie geruisloos, ik denk dat als je een beetje het nieuws leest je er achter komt dat een chinees nooit fout in het nieuws komt. Het kan natuurlijk racistisch opgevat worden dat ze juist moslims e.d. in het nieuws doen.. hell.. deze post kan dat ook maar het is niet allemaal onwaar wat hier staat.
Naast chinezen en moslims zijn er ook nog de negeroide allochtonen die vrijwel voor het grootste gedeelte ook wel geruisloos geintegreerd zijn, op het punt na dat ze er compleet tegenovergestelde uitzien van een westerse europeaan. Zoals ook in Amerika in de jaren 60-70 was, waren de negers daar onderdrukt maar dankzij campagnes tegen de onderdrukking zijn ze nu meer gewaardeerd en gerespecteerd.
Kortsamengevat komen allochtonen naar ons land omdat ze het beter willen hebben. Hetzij economisch, hetzij door oorlog. Technisch gezien zou je het ook discriminatie kunnen noemen dat ze hun land verlaten en onze daarvoor kiezen maargoed..
hoop dat dit wat heeft gehlpen :)
|