![]() |
dames met harde tepels?
beetje gekke titel, maar al dat gepraat over het zwembad en opvallende dingen ...
ik ken meerdere dames die het zwembad niet altijd even leuk vinden omdat ze dan vaak met snoeiharde tepels rondlopen, en niet altijd omdat ze geil zijn herkennen dames dit? |
Als het koud is... maar dan heb je ook kippevel, dus dan voel je zowieso al niet top... 't kan inderdaad een bijna pijnlijk samengetrokken gevoel zijn.
|
haha, je hebt wel veel vragen over tepels of niet? nou, ik heb er geen probleem mee dat ze hard worden als ik het koud krijg. ik zorg er namelijk altijd voor dat ik een bikini topje heb met een beetje dikkere stof, dat je het niet kan zien. en ik merk er zelf zo niet echt wat van, als ik het koud krijg heeft het een heel ander gevoel dan als ik het krijg van opwinding
|
Als man kan ik zeggen dat ik dit helemaal niet erg vind! En eigenlijk leidt ik er ook niet zoveel vanaf, je loopt erlangs en ziet gewoon de puurheid. Daar is niks mis mee, en daar word ik echt niet opgewonden van (of dit klopt zal ik zaterdag wel zien :D )
|
Worden tepels trouwens echt altijd hard als een meisje geil is?
|
Citaat:
|
Ik vind harde tepels veel mooier dan van die zachte dingen. Geeft borsten vaak ook een mooiere ronde vorm, anders worden ze zo puntig (je snapt me wel :D).
Ik heb zelf bijna altijd harde, en als ze even zacht zijn maak ik ze gewoon weer hard. Ik schaam me er ook helemaal niet voor als iemand m'n tepels ziet. Dat wil echt niet altijd zeggen dat ik geil ben ofzo.. Als ik geil ben worden ze vaak juist zacht :) Nja kvinnut gewoon mooi en heb er helemaal geen problemen mee :) En ja in het zwembad heb ik dat ook, eigenlijk overal :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar op het strand boeit het me niet :) en dat heeft ieder meisjes welleens :) |
Citaat:
dames die ik ken schamen zich er enorm voor, vaak is het trouwens in zwembaden, van die tropische, die een doorgang hebben naar buiten, dus waar het tocht, de koude lucht zorgt dan voor de harde tepels. maar ze zijn dus niet pijnlijk dan? |
ik heb dat sowieso al de halve dag, t hoeft niet eens koud te zijn!
Als ik er mee zit dat doe ik altijd net alsof ik in me nek kriebel.. (twee handen in mn nek) dan zitten mn armen voor me borsten, maar als er jongens zijn die me tepels interessant vinden laat ik ze lullen.. denk je dat zei t leuk vinden als ik in t zwembad zeg: hey je hebt een harde lul! :O ha ha ha, lekker kinder8ig denk ik dan Chanel |
jawel, ik vind het gevoel wel pijnlijk. Harde tepels van de kou vin ik pijnlijk, maar harde tepels van geilheid vind ik lekker. Maar ik schaam me er zeker niet voor op het zwembad...domme jongens die meteen denken dat je dan geil bent. Die hebben dus weinig vrouwenkennis. Is toch logisch dat je het dan koud hebt?:(
|
Het kan zo gigantisch pijn doen bij mij. Gewoon als het van de kou komt dan, zo naar gevoel, ik kan het niet zo goed beschrijven.Het is gewoon super naar gevoel.Ik probeer het wel tegen te gaan dan, om ze "onstijf" te maken, maar een seconde daarna zijn ze toch weer hard en gaat de pijn weer verder. Na een gegeven moment is het over, gaat eigenlijk vanzelf.
Je kan de pijn wel een beetje vergelijken als iemand in je tepels bijt.Zoiets, maar dan de hele tijd door. Groetjes |
iemand omschreef mij die pijn als 'het idee dat je tepel helemaal aanspant', en als ik bovenstaande reacties lees kan ik me daar iets bij voorstellen
maar jongens hebben het ook, maar het valt gewoon niet op |
Citaat:
En zelf heb ik ook 24/7 harde tepels! Echt altijd... Maar aan de ene kant vind ik het soms toch wel een beetje genant ofzo?! Als een groepje jongens er dan constant naar zitten te staren enzo, dan ga ik me toch wel een beetje ongemakkelijk voelen! Dat ze er ff naar kijken, okee, ze mogen het er zelfs ff over hebben! :p ;) Maar niet een uur lang naar m'n tepels staren! Dan is ut niet meer leuk! :eek: Dus opzich is het wel mooier, maar soms heb ik het ook ff liever niet! |
MM, ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee..
Ik vind het mooier staand dan grote tepels:) |
Euh, ut maakt mij ook nie uit, ik vind mun borsten dan toch mooier... magoe...
|
Maar ik vindt het wel iiii als jongens/mannen er naar gaan staan kijken (als ik heb bijvoorbeeld koud heb) (kan ik er dan wat aan doen:( ) dan gaan ze soms ook van die opmerkingen maken van heej heb je het koud .... bah bah....
|
Citaat:
|
doet bij mij geen pijn, als ik het koud heb
|
ik heb hele vaak harde tepels haha is vaak gespreksonderwerp geweest in de klas maar toch ik weiger me er voor te schamen me borsten zijn gewoon heel gevoelig en als er iets over heen schuurt of als ik het koud heb zie je dat gewoon gauw en van die voorgevormde dinegn houd ik niet van ik ben trots op me maatje b en ga geen dikke bh's aandoen
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder als ik geil ben worden ze juist zachter.. Maar ik heb er ook invloed op, ik kan ze hard laten worden en dat doe ik vaat zat omdat ik zachte tepels (waar vaak puntborsten van komen) lelijk vindt en puntborsten ook.. Mjah ik ben er blij om dat ik vaak harde tepels heb, vind ik veel mooier :) |
Citaat:
en zachter als je geil bent ... dat is nieuw! ok, weer wat geleerd :) en wij, de mannen, zijn ook blij dat jij hardere tepels mooier vind :D |
Ut doet bij mij soms wel pijn.. ik schaam muh dr eigenlijk niet echt voor als ut gebeurd, vind idd bij kleine borsten wel mooier maar grote zijn vaak zoiezo al wat ronder. Mijne iig wel, die zijn niej puntig als muh tepels zacht zijn.. Tis alleen idd irri als jongens dr naar gaan lopen staren, maar dat is het zoiezo als iemand staart duss..
|
maakt het soort BH eigenlijk nog uit met het gevoel aan je tepels? is de één prettiger dan de ander?
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat schuren lijkt me ook niet prettig, niet als je zachte tepels hebt maar al helemaal niet als ze hard zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou denk ik ook dat meisjes gemiddeld grotere tepels hebben dan jongens, dus dat zal sowieso meer opvallen
|
jah.. das gewoon irritant..
Majah.. tis koud en als je het koud hebt krijg je nou eenmaal harde tepels.. duz.. sjah.. doejenixan |
Citaat:
|
Citaat:
|
ut doet niet echt zeer, harde tepels, tis alleen wel gevoeliger.
|
Ik heb het in het zwembad heel vaak koud dus ook automatisch harde tepels. maar ik bedoel...dat heeft toch bijna iedereen dan..?
|
Citaat:
Alleen tijdens seks, als ik geil ben, moet ik er iets aan doen wil ik ze hard krijgen :eek: |
Citaat:
Citaat:
|
het is wel irritant dan zeggen me vrienden ook altijd van ben je geil ofzo maar mij boeit het nie veel
|
harde tepels doenniet zeer :)
|
Citaat:
als je het koud heb enzo:p(en van cmncb:o) ik vinnit niet erg enzo:p |
Ik vind het mooi, niet persé geil
|
ja ik vind het superirritant omdat andere mensen t dan ook zien alleen me vriend maakt niet uit..kvoel me dan echt niet op me gemak...
|
en waarom wil je niet dat andere mensen het zien dan, het is vrij normaal, toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm ik weet niet of t een domme vraag is maar wat is cmncb ???? kweet t echtniet |
ik zou er niet eens op letten, alleen op die van mijn vriendin... maar die van andere mensen intereseert me echt gen donder.
en het hoort bij een vrouwen lichaam dus wa boeit het nou als mensen het zien.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |