Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 21:06
youriw
youriw is offline
beetje gekke titel, maar al dat gepraat over het zwembad en opvallende dingen ...

ik ken meerdere dames die het zwembad niet altijd even leuk vinden omdat ze dan vaak met snoeiharde tepels rondlopen, en niet altijd omdat ze geil zijn

herkennen dames dit?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:11
Dark Angel
Dark Angel is offline
Als het koud is... maar dan heb je ook kippevel, dus dan voel je zowieso al niet top... 't kan inderdaad een bijna pijnlijk samengetrokken gevoel zijn.
Oud 02-05-2002, 21:18
martine17
martine17 is offline
haha, je hebt wel veel vragen over tepels of niet? nou, ik heb er geen probleem mee dat ze hard worden als ik het koud krijg. ik zorg er namelijk altijd voor dat ik een bikini topje heb met een beetje dikkere stof, dat je het niet kan zien. en ik merk er zelf zo niet echt wat van, als ik het koud krijg heeft het een heel ander gevoel dan als ik het krijg van opwinding
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:22
Oen
Oen is offline
Als man kan ik zeggen dat ik dit helemaal niet erg vind! En eigenlijk leidt ik er ook niet zoveel vanaf, je loopt erlangs en ziet gewoon de puurheid. Daar is niks mis mee, en daar word ik echt niet opgewonden van (of dit klopt zal ik zaterdag wel zien )
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:34
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Worden tepels trouwens echt altijd hard als een meisje geil is?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:39
martine17
martine17 is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
ja, wel als je dr aan zit
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:54
Verwijderd
Ik vind harde tepels veel mooier dan van die zachte dingen. Geeft borsten vaak ook een mooiere ronde vorm, anders worden ze zo puntig (je snapt me wel ).
Ik heb zelf bijna altijd harde, en als ze even zacht zijn maak ik ze gewoon weer hard. Ik schaam me er ook helemaal niet voor als iemand m'n tepels ziet. Dat wil echt niet altijd zeggen dat ik geil ben ofzo.. Als ik geil ben worden ze vaak juist zacht

Nja kvinnut gewoon mooi en heb er helemaal geen problemen mee
En ja in het zwembad heb ik dat ook, eigenlijk overal
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
nouw... als je der aan zit wel jah, maar anders ook niet hoor. Jah alst koud is ook.... maar als ik gewoon (ik noem maar wat) in de klas zit en ik wordt op de een of andere manier ineens heel geil (hhm.... ik vraag me even af hoe dit ooit zou kunnen gebeuren... ) dan worden m'n tepels niet automatisch hard.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 07:46
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
beetje gekke titel, maar al dat gepraat over het zwembad en opvallende dingen ...

ik ken meerdere dames die het zwembad niet altijd even leuk vinden omdat ze dan vaak met snoeiharde tepels rondlopen, en niet altijd omdat ze geil zijn

herkennen dames dit?
haha jah... en dan zie je dat ook super goed.. omdat je een dun bekinnie stofje erover heen hebt.. in het zwembad..vindik het een beetje kut..
maar op het strand boeit het me niet
en dat heeft ieder meisjes welleens

Oud 03-05-2002, 07:50
youriw
youriw is offline
Citaat:
martine17 schreef:
haha, je hebt wel veel vragen over tepels of niet?
, het fascineert me gewoon ... en vragen kost niks, het is aan jullie om ze te beantwoorden, waarvoor dank natuurlijk

dames die ik ken schamen zich er enorm voor, vaak is het trouwens in zwembaden, van die tropische, die een doorgang hebben naar buiten, dus waar het tocht, de koude lucht zorgt dan voor de harde tepels.
maar ze zijn dus niet pijnlijk dan?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 18:02
chanel
chanel is offline
ik heb dat sowieso al de halve dag, t hoeft niet eens koud te zijn!

Als ik er mee zit dat doe ik altijd net alsof ik in me nek kriebel.. (twee handen in mn nek) dan zitten mn armen voor me borsten, maar als er jongens zijn die me tepels interessant vinden laat ik ze lullen.. denk je dat zei t leuk vinden als ik in t zwembad zeg:
hey je hebt een harde lul!

ha ha ha, lekker kinder8ig denk ik dan

Chanel
Oud 03-05-2002, 18:03
Seilenna
Seilenna is offline
jawel, ik vind het gevoel wel pijnlijk. Harde tepels van de kou vin ik pijnlijk, maar harde tepels van geilheid vind ik lekker. Maar ik schaam me er zeker niet voor op het zwembad...domme jongens die meteen denken dat je dan geil bent. Die hebben dus weinig vrouwenkennis. Is toch logisch dat je het dan koud hebt?
Oud 03-05-2002, 18:05
lieke !!
lieke !! is offline
Het kan zo gigantisch pijn doen bij mij. Gewoon als het van de kou komt dan, zo naar gevoel, ik kan het niet zo goed beschrijven.Het is gewoon super naar gevoel.Ik probeer het wel tegen te gaan dan, om ze "onstijf" te maken, maar een seconde daarna zijn ze toch weer hard en gaat de pijn weer verder. Na een gegeven moment is het over, gaat eigenlijk vanzelf.
Je kan de pijn wel een beetje vergelijken als iemand in je tepels bijt.Zoiets, maar dan de hele tijd door.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 18:11
youriw
youriw is offline
iemand omschreef mij die pijn als 'het idee dat je tepel helemaal aanspant', en als ik bovenstaande reacties lees kan ik me daar iets bij voorstellen

maar jongens hebben het ook, maar het valt gewoon niet op
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 20:42
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vind harde tepels veel mooier dan van die zachte dingen. Geeft borsten vaak ook een mooiere ronde vorm, anders worden ze zo puntig.
Mee eens!
En zelf heb ik ook 24/7 harde tepels! Echt altijd... Maar aan de ene kant vind ik het soms toch wel een beetje genant ofzo?! Als een groepje jongens er dan constant naar zitten te staren enzo, dan ga ik me toch wel een beetje ongemakkelijk voelen! Dat ze er ff naar kijken, okee, ze mogen het er zelfs ff over hebben! Maar niet een uur lang naar m'n tepels staren! Dan is ut niet meer leuk! Dus opzich is het wel mooier, maar soms heb ik het ook ff liever niet!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 21:24
eztah
eztah is offline
MM, ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee..
Ik vind het mooier staand dan grote tepels
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:02
Verwijderd
Euh, ut maakt mij ook nie uit, ik vind mun borsten dan toch mooier... magoe...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:54
LittleLucille
LittleLucille is offline
Maar ik vindt het wel iiii als jongens/mannen er naar gaan staan kijken (als ik heb bijvoorbeeld koud heb) (kan ik er dan wat aan doen ) dan gaan ze soms ook van die opmerkingen maken van heej heb je het koud .... bah bah....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
martine17 schreef:

ja, wel als je dr aan zit
nou, bij mij niet, hoor! (niet altijd, iig. maar soms wel zomaar ineens... )
Oud 04-05-2002, 21:16
heldin
heldin is offline
doet bij mij geen pijn, als ik het koud heb
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:41
wipneusje
wipneusje is offline
ik heb hele vaak harde tepels haha is vaak gespreksonderwerp geweest in de klas maar toch ik weiger me er voor te schamen me borsten zijn gewoon heel gevoelig en als er iets over heen schuurt of als ik het koud heb zie je dat gewoon gauw en van die voorgevormde dinegn houd ik niet van ik ben trots op me maatje b en ga geen dikke bh's aandoen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 09:41
youriw
youriw is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Mee eens!
En zelf heb ik ook 24/7 harde tepels! Echt altijd... Maar aan de ene kant vind ik het soms toch wel een beetje genant ofzo?! Als een groepje jongens er dan constant naar zitten te staren enzo, dan ga ik me toch wel een beetje ongemakkelijk voelen! Dat ze er ff naar kijken, okee, ze mogen het er zelfs ff over hebben! Maar niet een uur lang naar m'n tepels staren! Dan is ut niet meer leuk! Dus opzich is het wel mooier, maar soms heb ik het ook ff liever niet!
ik wist echt helemaal niet dat dat kon?!! ik dacht dat tepels, bij zowel mannen als vrouwen, alleen hard werden als je het koud had of als je geil was, maar 24/7 ... doet dat niet zeer dan?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

ik wist echt helemaal niet dat dat kon?!! ik dacht dat tepels, bij zowel mannen als vrouwen, alleen hard werden als je het koud had of als je geil was, maar 24/7 ... doet dat niet zeer dan?
Nee doet helemaal niet pijn.. bij mij niet, het voelt dan heel natuurlijk.. Ik heb trouwens nooit pijn aan mijn tepels dus ik snap niet eens hoe vrouwen daar pijn kunnen krijgen als ze hard worden/zijn

Verder als ik geil ben worden ze juist zachter..
Maar ik heb er ook invloed op, ik kan ze hard laten worden en dat doe ik vaat zat omdat ik zachte tepels (waar vaak puntborsten van komen) lelijk vindt en puntborsten ook..

Mjah ik ben er blij om dat ik vaak harde tepels heb, vind ik veel mooier
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:06
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Nee doet helemaal niet pijn.. bij mij niet, het voelt dan heel natuurlijk.. Ik heb trouwens nooit pijn aan mijn tepels dus ik snap niet eens hoe vrouwen daar pijn kunnen krijgen als ze hard worden/zijn

Verder als ik geil ben worden ze juist zachter..
Maar ik heb er ook invloed op, ik kan ze hard laten worden en dat doe ik vaat zat omdat ik zachte tepels (waar vaak puntborsten van komen) lelijk vindt en puntborsten ook..

Mjah ik ben er blij om dat ik vaak harde tepels heb, vind ik veel mooier
ze doen volgens mij pijn omdat ze dan zichzelf hard gaan aanspannen, samenknijpen ...

en zachter als je geil bent ... dat is nieuw! ok, weer wat geleerd

en wij, de mannen, zijn ook blij dat jij hardere tepels mooier vind
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:12
Verwijderd
Ut doet bij mij soms wel pijn.. ik schaam muh dr eigenlijk niet echt voor als ut gebeurd, vind idd bij kleine borsten wel mooier maar grote zijn vaak zoiezo al wat ronder. Mijne iig wel, die zijn niej puntig als muh tepels zacht zijn.. Tis alleen idd irri als jongens dr naar gaan lopen staren, maar dat is het zoiezo als iemand staart duss..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:21
youriw
youriw is offline
maakt het soort BH eigenlijk nog uit met het gevoel aan je tepels? is de één prettiger dan de ander?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:29
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
youriw schreef:
maakt het soort BH eigenlijk nog uit met het gevoel aan je tepels? is de één prettiger dan de ander?
Als je een BH hebt die heel nauw zit, en je tepels gaan dan uitzetten, tja, dat is niet zo prettig. Zelf heb ik een BH gehad die gigantisch over mijn tepels begon te schuren, echt niet prettig meer dan.
Oud 05-05-2002, 16:42
youriw
youriw is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Als je een BH hebt die heel nauw zit, en je tepels gaan dan uitzetten, tja, dat is niet zo prettig. Zelf heb ik een BH gehad die gigantisch over mijn tepels begon te schuren, echt niet prettig meer dan.
ik bedoelde dus eigenlijk de tweede situatie, maar de eerste had ik nog niet eens over nagedacht. auw ...
en dat schuren lijkt me ook niet prettig, niet als je zachte tepels hebt maar al helemaal niet als ze hard zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:43
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
youriw schreef:

ik bedoelde dus eigenlijk de tweede situatie, maar de eerste had ik nog niet eens over nagedacht. auw ...
en dat schuren lijkt me ook niet prettig, niet als je zachte tepels hebt maar al helemaal niet als ze hard zijn.
Nee, die heb ik dan dus ook weggegooid, om die reden
Oud 05-05-2002, 16:45
youriw
youriw is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Nee, die heb ik dan dus ook weggegooid, om die reden
terugbrengen gaat denk ik niet ... want daar kom je natuurlijk niet meteen achter
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:54
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
youriw schreef:
iemand omschreef mij die pijn als 'het idee dat je tepel helemaal aanspant', en als ik bovenstaande reacties lees kan ik me daar iets bij voorstellen

maar jongens hebben het ook, maar het valt gewoon niet op
Kijk daar heb je een interessant punt. Nadat ik dit topic had gelezen had ik er dezelfde dag met mijn vriendin een gesprek over (en niet door mij op gang gebracht, gewoon toeval dus) en die avond met een paar vrienden. Een vriend vertelde namelijk dat mannen dat ook hadden en hoewel ik al bijna 17 jaar een man ben had ik er nog niets van gemerkt. Maar vanochtend vanuit een hele warme douche meteen naar buiten gestapt en ja hoor, ik kreeg harde tepels. Nou niet heel hard, maar toch respectabel. Het is alleen nogal moeilijk te zien onder een blouse of iets dergelijks. Ook in het zwembad zie je er volgens mij niet zoveel van, ze kunnen niet echt zo 'de lucht in priemen' dus valt het niet op.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:57
youriw
youriw is offline
nou denk ik ook dat meisjes gemiddeld grotere tepels hebben dan jongens, dus dat zal sowieso meer opvallen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:57
Verwijderd
jah.. das gewoon irritant..
Majah.. tis koud en als je het koud hebt krijg je nou eenmaal harde tepels.. duz.. sjah..
doejenixan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:20
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
youriw schreef:
Nee joh, doet helemaal geen pijn! Heb trouwens nog nooit pijn aan mijn tepels gehad dus ik snap ook niet echt hoe iemand daar pijn kan hebben!?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:26
youriw
youriw is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Nee joh, doet helemaal geen pijn! Heb trouwens nog nooit pijn aan mijn tepels gehad dus ik snap ook niet echt hoe iemand daar pijn kan hebben!?
de hardheid van de tepels ook niet? tepels van kou wel te verstaan, niet van geilheid, die doen vast niet zeer.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:12
Verwijderd
ut doet niet echt zeer, harde tepels, tis alleen wel gevoeliger.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:49
suikerpotje
suikerpotje is offline
Ik heb het in het zwembad heel vaak koud dus ook automatisch harde tepels. maar ik bedoel...dat heeft toch bijna iedereen dan..?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

de hardheid van de tepels ook niet? tepels van kou wel te verstaan, niet van geilheid, die doen vast niet zeer.
NEEHEE!! Het doet geen pijn... harde tepels hebben is iets natuurlijks.. en dat is niet alleen als ik het koud heb, ook in de zomer, en als ik in bed lig enzo.. als ik gewoon op school zit.. heb altijd harde tepels en daar ben ik blij om

Alleen tijdens seks, als ik geil ben, moet ik er iets aan doen wil ik ze hard krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:47
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

NEEHEE!! Het doet geen pijn...
ok, ok, ik snap het ...

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Alleen tijdens seks, als ik geil ben, moet ik er iets aan doen wil ik ze hard krijgen
even knijpen, dan doen ze wel pijn
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:32
miss_sexy
miss_sexy is offline
het is wel irritant dan zeggen me vrienden ook altijd van ben je geil ofzo maar mij boeit het nie veel
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 13:02
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
harde tepels doenniet zeer
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:34
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
youriw schreef:

herkennen dames dit?
euhm, harde tepels krijg je voor meer redens
als je het koud heb enzo(en van cmncb)
ik vinnit niet erg enzo
Oud 29-05-2002, 18:16
Nate
Nate is offline
Ik vind het mooi, niet persé geil
Oud 29-05-2002, 18:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja ik vind het superirritant omdat andere mensen t dan ook zien alleen me vriend maakt niet uit..kvoel me dan echt niet op me gemak...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:32
youriw
youriw is offline
en waarom wil je niet dat andere mensen het zien dan, het is vrij normaal, toch?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 19:31
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
neej in mijn geval is dat een fabeltje
Oud 29-05-2002, 21:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
cyb@gurl schreef:
harde tepels doenniet zeer
bij mij wel, hoor!
Oud 29-05-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:

neej in mijn geval is dat een fabeltje
Mijn geval ook
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 23:22
QT
QT is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
euhm, harde tepels krijg je voor meer redens
als je het koud heb enzo(en van cmncb)
ik vinnit niet erg enzo

uhm ik weet niet of t een domme vraag is maar wat is

cmncb

????

kweet t echtniet
Oud 30-05-2002, 09:01
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik zou er niet eens op letten, alleen op die van mijn vriendin... maar die van andere mensen intereseert me echt gen donder.

en het hoort bij een vrouwen lichaam dus wa boeit het nou als mensen het zien....

Regels voor berichten