![]() |
||
Citaat:
maar op het strand boeit het me niet ![]() en dat heeft ieder meisjes welleens ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() dames die ik ken schamen zich er enorm voor, vaak is het trouwens in zwembaden, van die tropische, die een doorgang hebben naar buiten, dus waar het tocht, de koude lucht zorgt dan voor de harde tepels. maar ze zijn dus niet pijnlijk dan? |
![]() |
|
![]() |
ik heb dat sowieso al de halve dag, t hoeft niet eens koud te zijn!
Als ik er mee zit dat doe ik altijd net alsof ik in me nek kriebel.. (twee handen in mn nek) dan zitten mn armen voor me borsten, maar als er jongens zijn die me tepels interessant vinden laat ik ze lullen.. denk je dat zei t leuk vinden als ik in t zwembad zeg: hey je hebt een harde lul! ![]() ha ha ha, lekker kinder8ig denk ik dan Chanel
|
![]() |
jawel, ik vind het gevoel wel pijnlijk. Harde tepels van de kou vin ik pijnlijk, maar harde tepels van geilheid vind ik lekker. Maar ik schaam me er zeker niet voor op het zwembad...domme jongens die meteen denken dat je dan geil bent. Die hebben dus weinig vrouwenkennis. Is toch logisch dat je het dan koud hebt?
![]()
|
![]() |
Het kan zo gigantisch pijn doen bij mij. Gewoon als het van de kou komt dan, zo naar gevoel, ik kan het niet zo goed beschrijven.Het is gewoon super naar gevoel.Ik probeer het wel tegen te gaan dan, om ze "onstijf" te maken, maar een seconde daarna zijn ze toch weer hard en gaat de pijn weer verder. Na een gegeven moment is het over, gaat eigenlijk vanzelf.
Je kan de pijn wel een beetje vergelijken als iemand in je tepels bijt.Zoiets, maar dan de hele tijd door. Groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En zelf heb ik ook 24/7 harde tepels! Echt altijd... Maar aan de ene kant vind ik het soms toch wel een beetje genant ofzo?! Als een groepje jongens er dan constant naar zitten te staren enzo, dan ga ik me toch wel een beetje ongemakkelijk voelen! Dat ze er ff naar kijken, okee, ze mogen het er zelfs ff over hebben! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb hele vaak harde tepels haha is vaak gespreksonderwerp geweest in de klas maar toch ik weiger me er voor te schamen me borsten zijn gewoon heel gevoelig en als er iets over heen schuurt of als ik het koud heb zie je dat gewoon gauw en van die voorgevormde dinegn houd ik niet van ik ben trots op me maatje b en ga geen dikke bh's aandoen
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder als ik geil ben worden ze juist zachter.. Maar ik heb er ook invloed op, ik kan ze hard laten worden en dat doe ik vaat zat omdat ik zachte tepels (waar vaak puntborsten van komen) lelijk vindt en puntborsten ook.. Mjah ik ben er blij om dat ik vaak harde tepels heb, vind ik veel mooier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en zachter als je geil bent ... dat is nieuw! ok, weer wat geleerd ![]() en wij, de mannen, zijn ook blij dat jij hardere tepels mooier vind ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ut doet bij mij soms wel pijn.. ik schaam muh dr eigenlijk niet echt voor als ut gebeurd, vind idd bij kleine borsten wel mooier maar grote zijn vaak zoiezo al wat ronder. Mijne iig wel, die zijn niej puntig als muh tepels zacht zijn.. Tis alleen idd irri als jongens dr naar gaan lopen staren, maar dat is het zoiezo als iemand staart duss..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat schuren lijkt me ook niet prettig, niet als je zachte tepels hebt maar al helemaal niet als ze hard zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Alleen tijdens seks, als ik geil ben, moet ik er iets aan doen wil ik ze hard krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je het koud heb enzo ![]() ![]() ik vinnit niet erg enzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 4 | 10-06-2006 20:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Pompen of verzuipen tosyali | 10 | 16-08-2004 17:19 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
column`s Verwijderd | 3 | 08-12-2001 18:28 |