![]() |
Lekkerst voor het laatst?
Bewaar jij het lekkerste over het algemeen voor het laatst? Zoals wanneer je een boterham hebt met hagelslag en eentje met appelstroop, eet je dan de lekkerste eerst op, of juist niet? Of let je er helemaal niet op?
Ik altijd; waar het niet bewust gaat, gaat het wel onbewust. Zelfs net, met een in stukken gesneden kiwi. :| |
neeh eet ik altijd als eerst op.
|
Soms.
|
Meestal let ik er niet op maar soms bewaar ik het lekkerste ook wel voor het laatst ja.
|
Vast wel.
|
Altijd.
|
Meestal bewaar ik het tot het laatst ja
|
Citaat:
|
Juh :)
|
---> Eten & Drinken
|
Ja. :)
|
Bewaar het meestal tot het laatst, tenzij het echt zooooo lekker is dat ik het meteen op eet.
|
Tuurlijk, wanneer ik klaar ben met eten wil ik wel een lekkere smaak in mijn mond hebben.
|
Altijd :)
|
Ja, ik vind vlees vaak het lekkerst en bewaar dat dan ook voor het laatst. :)
|
Ja, altijd. Als ik een boterham heb met worst erop of kokosbrood of iets anders wat er af kan, dan eet ik eerst de boterham en dan het beleg.
|
Ja.
|
t hangt er bij mij vanaf hoeveel honger ik heb. Als ik heel veel honger heb (o nee... trek. "honger hebben de kinderen in afrika"), dan bewaar ik het lekkerst voor het laatst. Als ik heel weinig honger heb, dan eet ik juist het lekkerst eerst. Stel je voor dat ik anders het lekkerste helemaal niet opeet :D
|
Ja, dat doe ik bijna altijd.
|
Jup, meestal wel.
|
Ik bewaar ook bijna altijd het lekkerste voor het laatst. Net had ik 2 paaseitjes en nam ik per ongeluk de lekkerste eerst, toen viel het me nog op omdat ik het normaal gesproken altijd zou omkeren.
|
Citaat:
|
vaak! en dan krijg je van die reacties van eet je dat nog op? en dan is het altijd heel hard ja roepen ;)
|
Citaat:
|
Bij aardappelen, groente en vlees eet ik eerst het vlees, dan de groente en dan de aardappelen en als laatste de appelmoes. Terwijl ik vlees het lekkerst vind.
Maar soms heb ik een broodje ham-kaas en een broodje kip-kerrie salade en dan laat ik de kip-kerrie salade als laatste omdat ik dat het lekkerst vind. Hmz... verschilt dus vaak... maar ik denk in de meeste gevallen dat ik het lekkerste toch wel tot het laatste houd... |
soms
|
Niet met brood met avondeten wel. Als we bv. een gehaktbal met aardappelen en bloemkool eten, eet ik eerst de groente (met aardappelen) en daarna het vlees.
|
Nee, ben ik veel te gulzig voor. Het lekkerste gaat bijna altijd eerst. Soms zelfs zo erg dat ik mijn toetje eerst eet (maar is het dan nog wel een toetje :confused: )
|
Meestal wel :o
|
Citaat:
|
Ik eet eerst het lekkerste.. als ik dat op heb zit ik vol en laat ik het smerige staan ;) :p
|
Ik bewaar het lekkerste vaak voor het laatst ja :)
|
vrijwel altijd ja (Y)
|
Citaat:
|
Ja
|
Citaat:
|
Om niet het risico te lopen geen eetlust meer te hebben voor het lekkere eten, eet ik het lekkerste altijd het eerste op.
|
Meestal bewaar iki het lekkerste voor het laatst ja. Ik wil eindigen met een lekker smaakje in mijn mond.
Meestal eet ik dus eerst mijn aardappels op, dan de groenten en daarna de tofu/groenteburger/ander vegetarisch gedoe. maar tegenwoordig haalt mijn vader van die schnitzeldingen van de lidl ofzo, die naar ouwe lappen smaken. dus dan eet ik dat jist het eerst op. en daarna de aardappels en groente. |
Citaat:
xx |
Ja altijd.
Ik vis zelfs de lekkerste stukjes fruit uit mijn muesli om ze als laatste op te eten! |
Citaat:
|
De lekkerste bewaar ik altijd ja (y) :)
|
K bewaar t lekkerste bijna altijd voor t laatst.
Soms eet ik alles door elkaar heen, maar k geloof dat ik juist dan moet opletten :p Wel balen als je dan echt helemaal vol zit :( |
ja doe ik wel.
|
Nee, ik eet alleen 't lekkerste. :p
Hmm, ja vaak wel. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve als ik echt niet veel honger heb en weet dat ik het niet meer zou opkrijgen, dan eet ik wel het lekkerste eerst (maar eigenlijk dan ook weer het laatst...ehm, je begrijp het wel.) |
Met het avond eten niet altijd, maar voor de rest wel ja. :)
|
nee, eerst neem ik een 'vieze' helft, dan de lekkere helft, dan weer een 'vieze' helft en dan weer de lekkere helft als laatste...
ow... ik bewaar dus echt het lekkerste als laatste :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |