![]() |
Seks met dieren strafbaar stellen?
http://www.perssupport.anp.nl/cgi-bi...8.4V.KFZ.out22
Citaat:
Citaat:
|
Weerwoord van Midas Dekkers:
Citaat:
http://omroep.vara.nl/tvradiointerne...3&detail=41784 Aanrader, CDA-kamerlid Henk Jan Ormel en Dekkers vliegen elkaar bijna in de haren. :D "U beledigt heel veel mensen intens als u dierenseks gaat vergelijken met het christendom." Discuss. |
Ik vind het niet echt kunnen, maar dat is persoonlijk. Ik vind het nog al vies :). Maar om het nou te verbieden, ik weet het niet. Eerst maar eens bewijzen dat het echt mishandeling van dieren is. Een cavia neuken kan ik nog wel begrijpen dat het niet goed voor zo'n beestje is.
|
Ik heb hier maar een ding op te zeggen:
'biggest fucking rofl ever' :D |
Dus geen schapen meer beffen? :(
|
Ik vind dit echt zo ongelooflijk lachwekkend. Hoe vaak komt dit nou helemaal voor? Er wordt hier éen voorbeeld aangehaald van een zieke oude vent die een dier neukte. Misschien dat er jaarlijks vijf of zes mensen zijn die hun leuter in een schaap of een kip hangen. Dat zijn dan ook complete psycho's die je eigenlijk niets kunt verwijten. Die mensen zijn gewoon zielig. Het is maar de vraag of de dieren er zelf blijvende schade van ondervinden of het überhaupt 5 minuten na de daad nog weten. En daar wil Joost Eerdmans een compleet debat voor opstarten en wil hij wetten voor gaan aanpassen?
Die vervelende melkmuil heeft blijkbaar geen idee wat zoiets kost of waar hij überhaupt over praat. Laat hem gewoon doen waar hij het best in is: stilzitten in de Kamer met zijn mooie achtzetelfractie en de Nederlandse folklore uithangen, net als de SGP. |
Denk dat het vaker voorkomt dan je denkt, je merkt het niet zo snel.
|
Ik heb werkelijk geen idee :D
|
Dat, en het feit dat het al honderden jaren niet strafbaar is. Waar al die ophef opeens voor nodig is, is me een raadsel.
|
Ik gelukkig ook niet, heb er trouwens geen behoefte aan om te weten dat bijvoorbeeld me buurman zijn hond neukt...
Maar terug naar het strafbaar stellen, ik denk dat het een beetje overbodige moeite is, want volgens mij is dierenmishandeling al strafbaar en als door de seks het dier beschadigd, gewond raakt is het volgens mij dus al strafbaar. |
:s :s :s :s :s k wou dat k deze topic noooit geopend had... jaaaakkkiiiiiiej!!!!!!!!
( k hou me kat voortaan wel binnen ;) ) |
Sex met dieren, ach, als je op het formaat let van het diertje in kwestie is het niet gauw dierenmishandeling. Een dier dat het niet plezant vindt loopt weg of geeft een rotschop naar achteren, immers.
Wat dit voorstel veroorzaakte is het feit dat de laatste tijd veel dieren door perverts niet alleen verkracht maar ook mishandeld worden, door met scherpe voorwerpen of stokken in de diverse ingangen te prikken. De Utrechtse dierenverkrachter echter die met zijn broek op zijn knieen op een krukje achter die knol was betrapt is vooral lachwekkend, natuurlijk. Dat onderscheid moet je wel blijven maken, vind ik. Een dier heeft wel lichamelijke integriteit als het op mishandeling aankomt, nodeloos dierenkwellen is strafbaar, ook al is het dan slechts met een boete, maar sex...sinds wanneer kan een dier ongewenst zwanger worden van een mens? En sinds wanneer loopt het er een trauma van op? Sinds wanneer vindt een dier zelf iets moreel verwerpelijk? Typisch menselijk, dat projecteren van de eigen gevoelens op een stom beest. Beesten zijn geen denkende wezens. Je kunt een beest ook niet beledigen door hem uit te schelden. Gaat dat soms binnenkort ook strafbaar worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Midas Dekkers heeft gelijk. Laten ze bovendien eerst de bio-industrie maar eens aanpakken. |
Ik heb liever dat een seksueel gefrustreerd ventje effe een schaap uit de wei plukt, dan een meisje van d'r fiets trekt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf ben ik een voorstander voor het strafbaar stellen van seks met dieren. Ik vind het niet normaal dan een seksueel gefrustreerd iemand zijn behoeften dan maar uit op een dier. Ik vind dat dit zeker een grove aantasting van de fysieke integriteit van het dier. Dieren mogen niet gebruikt worden als een soort lustobject. En ik denk dat dit soort dingen veel vaker voorkomt dan dat er over het algemeen gedacht wordt. |
D'r is nogal een verschil tussen een volwassen paard en een meisje. Achter een paard gaan staan, en dan iets doen wat het paard vervelend vindt, is ronduit gevaarlijk.
|
Citaat:
|
kweet niet
ik eet geen vlees enzo maar eh tsja als die dieren niet mishandeld worden... nah je moet dieren gewoon met rust laten hoor zolang het dier zelf geen ja of nee kan zeggen, gewoon van afblijven |
Begin je weer...een beest heeft geen moreel besef, en zal dus echt de sexuele handelingen niet als een inbreuk op zijn integriteit beschuwen. Ze vinden het alleen lekker of misschien niet lekker. In dat laatste geval loopt zo'n beest wel weg en op vier pootjes zijn ze echt sneller dan een vent met zijn broek op zijn hielen!
Dus ik zie voor het dier zelf geen kwaad in sex. We kunnen hooguit de mensen die het doen zielige stakkers vinden, iets wat ons tegen de borst stuit. Maar dan is het argument van bescherming van het dier een beetje een smoes he? (Wat ik me afvraag... hoe iemand met een schaap...heb je dat drollenmagazijn wel eens gezien?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus,dat men hier al vragen over in de kamer gaat stellen is al idioot, wat een mierengeneuk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belachelijk dat het nog niet verboden is (n)
Als het om onschuldige kinderen gaat is iedereen in rep en roer maar die arme pony moest het maar ondergaan. Hij had gewoon een flinke trap naar achteren moeten geven, en van mijn toekomstige kat blijven ze af! |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dus waar zeur je over |
Citaat:
:rolleyes: Of een dier er van geniet of niet is niet te peilen, het blijft een weerloos geval dus afblijven! |
kunnen ze niet gewoon een aantal dieren uitsluiten van een verbod?
|
Citaat:
En de vergelijking kind-paard gaat natuurlijk niet op, een paard schopt dwars door je heen als 't 'em niet aanstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat erom dat zowel een dier als een kind onschuldig zijn, anders kun je sex met kinderen ook wel goed gaan praten. "Ja maar ze vond het lekker" gaat dan toch ook niet op??? En mensen vergrijpen zich echt niet alleen aan paarden, niet elk dier kan een trap geven. Het slaat gewoon nergens op en ik snap niet dat sommige figuren hier zo luchtig over doen. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind wel dat het strafbaar gesteld moet worden. Dat er hier gezegd wordt dat het dier wel wegloopt/trapt als het ' niet zoveel zin heeft' is al helemaal onzin, laten we dan pedofilie ook maar legaal maken, een kind kan immers ook wel weglopen/kruipen als ' het ff geen zin heeft' .:rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
Vraag aan jou: moet sex tussen een mannetjes hond en een vrouw ook verboden worden? |
Citaat:
Dieren zijn ongevoelig voor emotionele chantage, en grote dieren (waarbij geen sprake is dus van dierenmishandeling) kunnen zich bovendien prima verweren. |
Citaat:
Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat hier over gediscussieerd moet worden. Maar ik zal wel volkomen ouderwets zijn met mijn achterlijke bekrompen idee dat een mens en een dier geen sex zouden moeten hebben. Ik ben niet hip (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kerel was niet goed bij z'n hoofd trouwens. Stel je voor dat zo'n beest je raakt, heb je wat uit te leggen in 't ziekenhuis :D |
Citaat:
Misschien was ie wel in de veronderstelling dat het om een inwendig onderzoek van de veearts ging ofzo :| Misschien deed het wel pijn maar kan ie geen "auw" roepen. Misschien wilde het paard graag "nee" roepen maar blijkt ie niet te kunnen praten. Misschien trapte het paard mis en is niemand daar getuigen van geweest. Misschien kan het paard moeilijk voor de rechtbank aangifte doen van verkrachting. Laat dat beest gewoon met rust, trek desnoods een stuk kipfilet uit de vriezer ofzo :s |
Kijk, natuurlijk vallen er uitzonderingssituaties te bedenken, maar omdat meestal dieren niet echt goed over hun emoties kunnen vertellen en als het haar (zijn) woord tegen het hare (zijne) is, de rechtzaak snel afgelopen is, lijkt het me beter voor de mogelijkheid tot berechting om seks met kleine dieren toch maar te verbieden.
( hmm... met rechtstechnische gronden aankomen op een forum vol rechtebnstudenten is misschien niet al te slim) |
Citaat:
|
Ik lig hier echt in een stuip. Geweldig, wat een reacties. *dijen kletst*
Kennen jullie everything you always wanted to know about sex but were afraid to ask? Daar zit ook een scene in van een schaap en de psycholoog die moet uitvinden waarom ze geen sex meer wil hebben met haar baas. En dat schaap wordt dan verliefd op de psych, ze krijgen een love affair. Daisy, heet het schaap. Ik moest bij het lezen van bovenstaande reacties meteen aan Daisy denken. *schatert verder* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |