![]() |
als je mocht kiezen
zou ik wel een hond willen zijn. lijkt me leuk om verwend te worden door de baas en lekker een lui honden levendje te hebben.
|
een hond lijkt me wel leuk. Maar mn moeder vind het niets.
|
---> Flora & Fauna
|
Ik zou wel een kat willen zijn.
|
Citaat:
|
Kat, zo'n lekker lui beest... dan zou ik eerst een hele dag voor het raam gaan liggen slapen. Dan wandel ik lekker arrogant (doch lief) door het huis, alsof het van mij is. Ik rek en strek een beetje, gaap lekker languit, vreet een paar brokjes en spring daarna lekker weer voor het raam om even naar buiten te kijken.
Oh, dat lijkt me echt heerlijk :) |
een slang :D
|
een kat, eerst dacht ik aan een rat, maar die hebben zoveel gezondheidsproblemen dat ik dat liever niet wil :D
|
Citaat:
|
een vis
die hoeven niks te doen, hebben volgens mij het minste bewustzijn, het kortste geheugen. Mijn visje ziet er altijd zeer tevreden uit alleen hoop ik wel dat mij baasje een groot aquarium voor me koopt :o |
een fruitvliegje lekker kort leven maar toch intens!!
|
een kat om eerder genoemde redenen... damn, wat is dat beest van ons een lui varken...
|
katten zijn (n) (n) vieze beesten.
honden zijn cool (y) |
Een paard, ik besteed veel tijd aan de paardjes en het lijkt me echt wel vet om eens te kunnen kijken hoe het is om een paard te zijn. Ook zou ik wel eens een rengalopje willen doen :p
|
Citaat:
Lieve schat katten zijn veel hygienischer dan honden maar ok |
Konijn of egel (mah dat is geen huisdier;))
|
Citaat:
ik zou zelf een kat willen zijn, en dan buiten mogen lopen, ik zou eerst lekker wat brokjes eten, dan buiten beetje rondzwerven, schuttingen in 1 keer opspringen enzo, heerlijk! beetje achter vogels aanzitten (maar ze niet vangen, das zielig) dan weer naar huis, brokjes eten en op schoot gaan slapen, of in de vensterbank boven de verwarming. geweldig, wat lijkt me dat heerlijk! |
Een kat!! :) (redenen: zie post van Andijvie en AlopiA)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben de eerste die cavia kiest zo te zien? :D
Mja cavia omdat die lief zijn. Maar ik wil ook wel een hond zijn hoor... die hecht zich van alle dieren toch wel het meest aan mensne. En van andere dieren dan huisdieren wil ik een vogel (iedereen die ik niet moet op hun kop schijten) of een aap (lekker klimmen en gek doen) zijn. :D |
Kat. Lekker de hele dag geaaid worden, als je er geen zin meer in hebt spring je van die schoot af en ga je lekker in de zon liggen soezen. Je kan doen wat je wilt, met één kopje heb je al je wandaden weer goedgemaakt.
Hond lijkt me echt helemaal nix. Beetje op vaste tijden meegesleurd worden om "gezellig een eindje te gaan wandelen" :s . Als kinderen pijnlijk aan je oren trekken mag je niet bijten want dan word je afgemaakt. Als een kat iemand bijt dan was het waarschijnlijk je eigen schuld :p . Kat (y) . |
Kat. Lekker de hele dag geaaid worden, als je er geen zin meer in hebt spring je van die schoot af en ga je lekker in de zon liggen soezen. Je kan doen wat je wilt, met één kopje heb je al je wandaden weer goedgemaakt.
Hond lijkt me echt helemaal nix. Beetje op vaste tijden meegesleurd worden om "gezellig een eindje te gaan wandelen" :s . Als kinderen pijnlijk aan je oren trekken mag je niet bijten want dan word je afgemaakt. Als een kat iemand bijt dan was het waarschijnlijk je eigen schuld :p . Kat (y) . |
Hond lijkt me echt helemaal nix. Beetje op vaste tijden meegesleurd worden om "gezellig een eindje te gaan wandelen" :s . Als kinderen pijnlijk aan je oren trekken mag je niet bijten want dan word je afgemaakt. Als een kat iemand bijt dan was het waarschijnlijk je eigen schuld :p . Kat (y) . Die andere beestjes leven te kort, ik wil niet in een hokje zitten, en goudvissen gaan meestal ook wat te snel dood doordat men er snel op uitgekeken is :). |
Citaat:
Die beesten hebben overdreven last van vlooien :eek: Lijkt me erg vervelend. |
Beetje belachelijk dit.
Kat. |
Doe mij maar een hond:)
|
Ik zou wel een fretje willen zijn als ik zou moeten kiezen
|
Citaat:
Ik zou het liefst een kat willen zijn. Die eigenzinnigheid en die vrijheid om te rusten en te spelen bevallen mij wel. |
een huisbig
|
Citaat:
maargoed, ik zou wel een fret willen zijn, lekker beetje spelen, afentoe loslopen, lekker stinken. |
Een vogel :)
|
Ratjes!!!!!!
Voor een paard heb ik geen tijd, katten kunnen hier in huis niet, dus mijn ratjes zijn de ideale huisdieren :D |
Citaat:
|
Een kat. Vrijheid blijheid, gaan en staan waar je wilt, en toch eten krijgen en liefde krijgen van de baasjes (of personeel, is maar hoe je het noemt) onder voorwaarde dat het goede baasjes zijn met geld voor de dierenarts als het nodig is en weten wat ze me te eten geven en hoe ze me moeten verzorgen.
|
Citaat:
:rolleyes: Maargoed, wat zou ik willen zijn.... kat is wel leuk idd, heerlijk relaxed leven! Maar ik zou ook best een ratje willen zijn hoor. Met een stel soortgenoten in een leuke kooi, veel om snoepjes zeuren, lekker bij de slaaf knuffelen op zn tijd. En als ik vind dat ik er niet vaak genoeg uit mag? Dan ga ik heeel hard aan de tralies knagen, of kei-veel papier scheuren, of alles van de verdiepjes af gooien... :D |
Oh, ik dacht welk huisdier je zou kiezen als je één nam en heb voor de hond gekozen...
In feite zou ik liever kat zijn. Lekker rondhangen 's nachts, waar je maar wil en ik ben een nachtmens, zodus. :) Je krijgt dan nog eens elke dag je eten voorgeschoteld als je van buiten komt en kunt je dan laten strelen en beknuffelen door je baasje(s). Of als je geen zin hebt rond te hangen, kan je je in de zetel smijten en de hele dag blijven liggen ronken. En ja, een kat heeft zeven levens. :cool: Alhoewel..ik ben vegi, 't zou een probleem worden denk ik. :s |
Ik heb gekozen voor een kat.
Je hoeft als kat de hele dag niets te doen en kan alleen maar liggen luieren en slapen. En lekker geknuffelt worden door je baasje. (y) |
Absoluut een kat :)
|
Kat! Katten zijn tegek, we hebben er al twee maar er kunnen er nog meer bij. Als we een groter huis hebben dan :D
|
Citaat:
|
een kat, die binden zich niet echt aan het baasje, maar aan de voederplaats, dus lekker vrij en blij buiten....ik zou als kat alleen geen vogeltjes vangen! :)
|
Toen ik vandaag bij de achterdeur naast de kat zat, die dicht tegen mij aan lag, dacht ik even. Het is toch wel lekker om een kat te zijn. Het is fantastische om zo'n beestje te zien genieten wanneer je hem onder zn kinnetje aait of wanneer hij door middel van zijn koppie onder je hand te schuiven aangeeft dat die geaaid wilt worden. Prachtig beest is het, de kat.
|
Ik zou hond willen zijn, lekker luieren, eten en drinken krijgen, af en toe een lekkere wandeling en eindeloos spelen spelen met andere honden.
|
Ik zou wel een vogel willen zijn. Gewoon lekker rondvliegen door de lucht!
|
Citaat:
Ondertussen heb je nog steeds last van pijntjes en benauwdheid. Nee dank je, ik zie dagelijks te veel rattenleed om een rat te willen zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |