![]() |
Algemeen Dreads-topic deel 7
|
Ik vind dreads verschrikkelijk lelijk.
|
ik vind Groningen lelijk
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dreads zijn moooi... *kijkt heel boos, naar een jongetje die heel stom bezig is met zn vader!!*
|
Citaat:
|
Dit moet ik jullie laten zien (l)
Wie nu nog iets te zeiken heeft over dread-verlengingen die altijd lelijk zijn, hang ik op in de hoogste boom!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alle dreads zijn mooi, sommige wel, andere niet.. |
jah, maar iemand die naar een dreadstopic komt om af te zeiken.. bind ik nog dommer, dus daarom zei ik dat!!
|
Ligt eraan wie het heeft, het staat niet bij idereen!!!
|
Citaat:
|
Wat een gezeik hier in mijn topic :nono:
|
Citaat:
Maar ik weet wat je bedoelt hoor ;) |
hehe
|
Gaan die dreads nou niet stinken? Want wassen kun je ze natuurlijk niet :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het nl niet mooi.. Citaat:
Maar ik zou het eigenlijk ook vrij ziekelijk vinden als mensen in mijn haar gaan lopen ruiken :D:D |
zullen mijn dreads langer zijn tegen lowlands aan. en wie kan mij vertellen hoe ik mijn haar snel kan laten groeien? (ik heb trouwens alweer 5 MM uitgroei)
|
Citaat:
het komt niet speciaal daardoor, je kan ze gewoon wassen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je haar groeit toch vanuit je hoofd. daar hebben puntjes toch niks mee te maken... maarja, aan andere kant, het dode is er wel weer van af, misschien helpt dat wel |
Citaat:
de gespleten punten in het haar maken de haren minder gezond ofzoiets.. Weet niet precies het verhaal erachter |
Citaat:
En misschien verbruiken puntjes wel meer vitamine ofzo.. \Bomen gooien bij gebrek aan vitamine/zuurstof ook hun bladeren eraf om te blijven leven en door te groeien . |
das logica..
Ik heb ook nog een vraagje.. ik wil graag dreads laten zetten.. maar mn haar is erg kort.. dus ik wil nog ff wachten, maar hoeveel mm/cm word je haar korter als je dreads laat zetten?? |
Dat ligt er aan hoe dikke dreads je zet. Van dikke dreads wordt je haar korter dan van dunne, maar het scheelt echt niet veel.
|
********** goes Bertbart :eek:
|
Citaat:
ik zou gewoon een potje vitamine b pillen kopen bij de drogist... maar ik heb geen id of het helpt, je haar wordt er in ieder geval wel sterker van!(y) |
Citaat:
en @Bizzz: is al zo vaak gevraagd, maar nog maar een keer: je haar wordt ongeveer 30% korter als je dreads zet, maar dit is een gemiddelde en hangt, zoals krullevaar al zei, idd van de dikte van de dreads af mijn dreads werden iig wel een heel stuk korter dan mn gewone haar was |
**********: XzeoN hééft al dreads.
En dat van die puntjes knippen klopt, bij "los" haar dan. Gespeleten haarpunten zijn zwak en broos en zullen snel afbreken (en dat wordt ook erger, ook nadat ze eraf gebroken zijn). Als je de gespleten puntjes eraf knipt, zal het niet meer afbreken en dus groeit het "sneller". beetje vaag verhaal, maar ja :D |
Citaat:
natuurlijk :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(Ik kijk ook weleens telsell ;)) |
Citaat:
maar ik heb stijl haar van mezelf en die van mij zijn echt een stuk gekrompen, mja zal dan wel aan mij liggen |
Citaat:
je hebt toch ook gewoon een schaar? vaag iets maja das telsell |
|
vet! :eek: bij hem zou het niet erg zijn als zn dreads wat krimpen.. maar het is toch zo dat bij iedereen de dreads wel wat krimpen na een paar weken
|
bij mij zijn me dreads wel heel erg ingekrompen.
Ik had voordat ik dreads nam best wel lang haar en dat is heel erg kort geworden. Ik ben nu niet thuis maar als ik thusi ben zal ik wel een foto laten zien. Ik had het wel over mijn schouder en toen ik de dreads net had toen waren de kortsten tot mijn oren. dus bij ieder verschillend. en ik heb echt niet dikke dreads. |
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt toch niets uit? Ik vind ook het ene kapsel al mooier dan het andere. |
Citaat:
|
Citaat:
Was btw niet op jouw persoonlijk, ik vind het gewoon nutteloos dat men zit te zeggen of men het al dan niet mooi vind, want dat is een mening en het heeft geen zin daarop in te gaan. Maar ja, da's dan weer mijn mening. :o |
Jezus, ik zeg alleen dat ik die foto niet mooi vindt en dat écht mooie dreads schaars zijn. Klaar. Ik begin nergens over en geef alleen mijn mening.
|
Citaat:
Maar ik zal het bij een waarschuwing laten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |