Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit moet ik jullie laten zien (l)
Wie nu nog iets te zeiken heeft over dread-verlengingen die altijd lelijk zijn, hang ik op in de hoogste boom!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik weet wat je bedoelt hoor ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het nl niet mooi.. Citaat:
Maar ik zou het eigenlijk ook vrij ziekelijk vinden als mensen in mijn haar gaan lopen ruiken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je haar groeit toch vanuit je hoofd. daar hebben puntjes toch niks mee te maken... maarja, aan andere kant, het dode is er wel weer van af, misschien helpt dat wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien verbruiken puntjes wel meer vitamine ofzo.. \Bomen gooien bij gebrek aan vitamine/zuurstof ook hun bladeren eraf om te blijven leven en door te groeien . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou gewoon een potje vitamine b pillen kopen bij de drogist... maar ik heb geen id of het helpt, je haar wordt er in ieder geval wel sterker van! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en @Bizzz: is al zo vaak gevraagd, maar nog maar een keer: je haar wordt ongeveer 30% korter als je dreads zet, maar dit is een gemiddelde en hangt, zoals krullevaar al zei, idd van de dikte van de dreads af mijn dreads werden iig wel een heel stuk korter dan mn gewone haar was
|
**********: XzeoN hééft al dreads.
En dat van die puntjes knippen klopt, bij "los" haar dan. Gespeleten haarpunten zijn zwak en broos en zullen snel afbreken (en dat wordt ook erger, ook nadat ze eraf gebroken zijn). Als je de gespleten puntjes eraf knipt, zal het niet meer afbreken en dus groeit het "sneller". beetje vaag verhaal, maar ja ![]()
||
Citaat:
natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
(Ik kijk ook weleens telsell ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik heb stijl haar van mezelf en die van mij zijn echt een stuk gekrompen, mja zal dan wel aan mij liggen
|
bij mij zijn me dreads wel heel erg ingekrompen.
Ik had voordat ik dreads nam best wel lang haar en dat is heel erg kort geworden. Ik ben nu niet thuis maar als ik thusi ben zal ik wel een foto laten zien. Ik had het wel over mijn schouder en toen ik de dreads net had toen waren de kortsten tot mijn oren. dus bij ieder verschillend. en ik heb echt niet dikke dreads. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het maakt toch niets uit? Ik vind ook het ene kapsel al mooier dan het andere. |
![]() |
||
Citaat:
Was btw niet op jouw persoonlijk, ik vind het gewoon nutteloos dat men zit te zeggen of men het al dan niet mooi vind, want dat is een mening en het heeft geen zin daarop in te gaan. Maar ja, da's dan weer mijn mening. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zal het bij een waarschuwing laten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |