![]() |
[pop-up killer] wie weet er een goede
ik ben op zoek naar een pop-up killer, maar voordat ik maar wat ga downloaden en doen, wil ik eerst eens weten of iemand hier toevallig weet wat een goeie is, ik wil wel een gratis pop-up killer hebben.
|
mozilla firefox! (en het is ook nog een onwijs snelle browser :p )
En gebruik aub ff de zoekfunctie, want er zijn al veel topics over popupkillers. |
google toolbar
|
Gebruik gewoon een goede browser als Mozilla FireFox.
Wil je echt draaien op het brakke MSIE, gebruik dan de google toolbar om popups te blokkeren. |
|
Hier zijn idd al zoveel topics over dat je ze bijna niet kunt missen. Maar om ontopic te blijven ff: Google Toolbar. En zoek ook ff op www.download.com voor pop-up blockers die niet alleen voor je browser werken, maar gewoon algemeen (had een tijdje last van irritante pop-ups naar mn ip, heb toen ff zo'n pop-up blocker geïnstalleerd).
|
PopUp Killer 1.45.2 is de beste versie die er is. Verders nix
|
Citaat:
|
Firefox geil.
|
Citaat:
Om Popups te blokkeren in IE kan je een schil als MyIE2 gebruiken. Erg geavanceerd. Natuurlijk kan je ook een brakke Firefox gebruiken. :rolleyes: |
geen flauw idee...
hier heb ik er zoveel opstaan dat mijn eigen popupsscripts niet eens meer werken.. |
Citaat:
Ennuh ik gebruikte ie liever dan myie. En van ei ging ik naar mozilla en van mozilla naar mozilla firefox |
Citaat:
Ontopic: ik zou ook Google toolbar aanraden, werkt perfect. :) |
Citaat:
|
Dit topic is niet meer wat het geweest was. :p
#1: er zijn veel topics met deze vraag, gebruik de zoekfunctie #2: Je hebt twee keuze's, een popup killer voor MSIE, die niet altijd even goed werken en zonder rotzooi komen, of een browser met deze functionaliteit ingebouwd. Ik raad je aan dat je beide mogelijkheden uit test en dan beslist wat je het prettigst vindt werken. #3: deze discussie raakt off-topic, en gaat dus dicht. Over de voordelen van Open Source boven Closed Source zijn andere topics voor. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |