Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hier zijn idd al zoveel topics over dat je ze bijna niet kunt missen. Maar om ontopic te blijven ff: Google Toolbar. En zoek ook ff op www.download.com voor pop-up blockers die niet alleen voor je browser werken, maar gewoon algemeen (had een tijdje last van irritante pop-ups naar mn ip, heb toen ff zo'n pop-up blocker geïnstalleerd).
|
![]() |
||
Citaat:
Om Popups te blokkeren in IE kan je een schil als MyIE2 gebruiken. Erg geavanceerd. Natuurlijk kan je ook een brakke Firefox gebruiken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuh ik gebruikte ie liever dan myie. En van ei ging ik naar mozilla en van mozilla naar mozilla firefox
|
Dit topic is niet meer wat het geweest was.
![]() #1: er zijn veel topics met deze vraag, gebruik de zoekfunctie #2: Je hebt twee keuze's, een popup killer voor MSIE, die niet altijd even goed werken en zonder rotzooi komen, of een browser met deze functionaliteit ingebouwd. Ik raad je aan dat je beide mogelijkheden uit test en dan beslist wat je het prettigst vindt werken. #3: deze discussie raakt off-topic, en gaat dus dicht. Over de voordelen van Open Source boven Closed Source zijn andere topics voor. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Wie weet hier een goede Pop-up killer of eventueen in welke map pop-ups staan?? Maradinus | 22 | 07-02-2004 19:48 |