![]() |
verliefd op een ander
Ik heb nou sinds 3 dagen een vriend...heb anderhalve week geleden voor t eerst met m gezoend..ken m ook al langer..(daar niet van)
Maar als ik hem spreek of op msn zie of hij belt of smst ofzo dan heb ik niet echt een gevoel van ooooooooooh hij belt of weet ik veel..Ik heb niet het verliefd-zijn-gevoel.. Ik heb een jongen leren kennen die hier ongeveer een uurtje vandaan woont...hij woont in Breda! Ik ga na de zomervakantie op kamers in Breda! Als hij belt, of smst of hij komt op msn dan ben ik helemaal blij en wil ik m spreken enzo! Ook als hij weer nieuwe fotos stuurt of de webcam aanzet word ik helemaal blij! Dat heb ik bij mn vriend niet.... Ook qua persoonlijkheid vind ik die jongen uit Breda leuker als mn vriend... Is er iemand die dit ook heeft? En weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen? |
Ik denk dat je 3 dagen te vroeg een relatie met je vriend bent begonnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat iedereen boven mij zei
|
uhm.. ja, lijkt me duidelijk...
|
Het is duidelijk dat je meer voor die jongen uit Breda voelt dan voor je vriend, dus zou ik het gewoon uitmaken, is wel zo eerlijk.
|
Ik voel ook meer voor die jongen uit Breda, alleen ik kan het nu nog gewoon niet uitmaken!
We hebben net....en ik ben bang dat ik hierdoor vrienden kwijt ga raken (oke dan zijn het geen echte vrienden) maar toch! En ik had op t begin ook al twijfels, toen we voor het eerst gezoend hadden, toen heb ik gezegd dat ik m gewoon eerst een week niet wou zien en toen wou ik hem zaterdag supergraag zien, alleen toen kon dat niet! Want hij kon niet meer komen.. Nou toen hebben we elkaar maandag gezien, zijn we ergens wat gaan drinken, was gezellig! Alleen als ik nu met m praat dan heb ik niet het gevoel erbij! Als ik met die jongen uit Breda praat wel, en ik vind het moeilijk.. Die jongen uit Breda weet dat ik nu met diegene heb, maar hij weet niet dat ik hem leuker vind ofzo, moet ik hem dit vertellen? Ik vind het erg moeilijk en weet niet goed wat ik moet doen! Ik wil ook niet dat ik verder ga met een relatie die ik eigenlijk niet wil.. Ik wacht het eerst nog even af, ik zie hem zaterdag weer, en ik ga er ook met hem over praten, dat hij het gewoon weet. Want idd zo kan het niet.. |
Je moet echt met je vriend gaan praten, want je weet zelf dat je niet aan een relatie moet beginnen of voortzetten als je voor degene niks voelt. Ik zou het nu uitmaken, want het is nog maar 3 dagen aan, (je kunt nauwelijks van een relatie spreken) dan dat je nog een tijdje wacht. Dat komt nog harder aan voor je vriend om te horen dat je eigenlijk vrij weinig voor hem gevoelt hebt, al die tijd.
Oh en de reden dat je misschien vrienden kwijt raakt moet echt niet de reden zijn waarom jij het niet wil uitmaken, want dat kan echt niet ! |
Daar heb je wel gelijk in.
Alleen ik wil die vrienden ABSOLUUT niet kwijt raken... En aan de andere kant heb ik ook niet zoiets van dat hun het mij kwalijk gaan nemen, want ik kan er toch ook vrij weinig aan doen! Alleen ben ik bang dat hij iets tegen hun gaat zeggen ofzo en dat ze daarom alsnog 'tegen mij zijn'. (Al is hij helemaaal zo'n type niet..) |
Ik weet ook niet waar ik me druk over maak..
|
Je kan het beter nu uitmaken dan hem nog langer aan het lijntje houden.
|
Je hebt gelijk.... :(
Ik ga nu oppassen, iedereen zowiezo bedankt! Ik heb er echt heel veel aan.. |
Citaat:
Je moet gewoon denken: als ze mijn echte vrienden zijn zullen ze begrip hebben voor de situatie en al helemaal niet je ex geloven als hij met "wilde" verhalen aankomt zetten. |
Ik ken hem juist via hun..
En ik denk ook eigenlijk dat ze wel begrip zullen hebben.. En er zijn ook nog bijna geen verhalen te vertellen dus daar hoef ik ook niet bang voor te zijn! Ik ga zeker met hem praten, thanks! |
Hun ken ik 2/3 jaar...hem net een paar maanden..
|
(y)
|
Ik denk dat je voor jezelf eens heel nodig moet uitmaken welke jongen nou het leukste vindt en met welke je verder wilt gaan. Je zult toch ook niet zomaar voor je huidige vriend gekozen hebben neem ik aan? En die andere jongen geeft je ook niet zomaar allerlei kriebels. Zult dus een keuze moeten gaan maken...
|
Mag ik eens vragen waarom je dan eigenlijk met die ene jongen bent, als je niet eens verliefd op hem bent?
|
Citaat:
Alleen nu heb ik hem vanaf maandag niet meer gezien, en ik heb nog wel met m gesproken enzo, maar ik heb ook met die jongen uit Breda gesproken, en daarom ben ik weer gaan twijfelen! Het is dus niet zo dat ik helemaal niks voor hem voel.. Toen we voor het eerst gezoend hadden twijfelde ik ook heb ik al eerder gezegd, dat komt gewoon omdat ik ook gevoelens heb voor andere jongens, voor die jongen uit Breda en nog voor iemand anders waar ik al 4 jaar verliefd op ben! Steeds denk ik hier weer aan en ga ik steeds weer twijfelen! |
En vinden jullie dat ik dit ook tegen die jongen uit Breda moet vertellen?
Hij weet dat ik wat met die andere jongen heb... |
Ik zou je aanraden om het uit te maken en dan nog niets tegen die jongen in Breda te zeggen in de trant van dat je hem leuk vind etc.
Ik zou nadat het uit is eerst een alles voor jezelf op een rijtje zetten en jezelf afvragen wat je nou eigenlijk wilt... succes! |
Oké, thanks !!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |