Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je voor jezelf eens heel nodig moet uitmaken welke jongen nou het leukste vindt en met welke je verder wilt gaan. Je zult toch ook niet zomaar voor je huidige vriend gekozen hebben neem ik aan? En die andere jongen geeft je ook niet zomaar allerlei kriebels. Zult dus een keuze moeten gaan maken...
||
Citaat:
Alleen nu heb ik hem vanaf maandag niet meer gezien, en ik heb nog wel met m gesproken enzo, maar ik heb ook met die jongen uit Breda gesproken, en daarom ben ik weer gaan twijfelen! Het is dus niet zo dat ik helemaal niks voor hem voel.. Toen we voor het eerst gezoend hadden twijfelde ik ook heb ik al eerder gezegd, dat komt gewoon omdat ik ook gevoelens heb voor andere jongens, voor die jongen uit Breda en nog voor iemand anders waar ik al 4 jaar verliefd op ben! Steeds denk ik hier weer aan en ga ik steeds weer twijfelen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander... x-engeltje-x | 2 | 03-04-2004 18:43 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem) Kuona | 7 | 28-09-2003 19:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander New Born | 6 | 28-09-2003 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en verliefd op een ander vanillestokje | 23 | 11-05-2003 00:29 | |
Liefde & Relatie |
k heb verkering maar ben op een ander verliefd @kiss_nadia | 20 | 19-08-2002 00:18 |