![]() |
CKV2 CE 1 April
allemaal al een beetje op voorbereid?:o
|
nee :o
|
Citaat:
|
:d
|
31 maart heb ik m (havo)..
heb nog niets gedaan mijn leraar zei dat ik gewoon history moest lezen (alle drie de delen) en we hebben oefendingen gedaan op de computer en dat vond ik wel meevallen. Daarnaast heb ik nog maar 1 historyboekje. Maar mijn leraar is zo lief dat ik zijn boekjes mag lenen.. Maar met een beetje mazzel krijg ik ze voor woensdag :D |
ons ckv 2 examen gaat maar over 2 onderwerpen ipv 3. Leraar was overspannen geworden, invaller die het niet kan, naja, dat ken je vast wel. Vandaar maar twee.
Ik denk dat het me wel gaat lukken, de kleine examens en proeftoetsen gingen goed. En als het mis gaat is dat ook niet zo erg,ik heb ook nog ckv 3 |
Leuke 1april grap :p
Ik heb een se ckv2 op 2 april :o |
ik heb mn ckv2 tegen midden april ofzo.
ik ken nu de helft. maar ik heb ook nog ckv3, dus zo'n vaart zal het allemaal wel niet lopen (hoop ik) |
Ik heb t 31 maart en ik heb dr nog niks aan gedaan (n)
Ik heb dr echt geen zin in, en ik heb voor mn tentamens ook allemaal lage cijfers gehaald en heb geen ene fuck gehad aan die boekjes dus ik heb ook geen zin om weer te gaan leren ofso, t heb toch allemaal geen nut! :mad: |
ik heb het ook 31 maart
en ook ik heb er nog niks aan gedaan :o |
ook 31 maart, weinig tot niks gedaan nog
|
ik heb blijkbaar geen ckv2 (ja wel C&M) want heb hem in CE week
|
Citaat:
In beide examenroosters (havo en vwo ) staat er dat het of 31 maart is of 1 april. raar :p |
ja maar ik heb examen tekenen ofzow
maar het is wel kunstgeschiedenis (jaja raar, maar heb hem dus als in de CSE rooster staat tekenen) |
heb morgen dus m'n ckv2 examen. Vorige week hebben we examen van vorig jaar geoefend en alles wat ik had geleerd (het boek een keer doorgelezen) kwam er niet in terug... ga direct nog maar samenvatting uit het boek lezen en al mijn stencils doorlezen. Dan vind ik het wel goed. Ik denk niet dat je echt veel ervoor kunt leren.....
Succes iedereen! |
Ik ga het zo allemaal nog eens doorlezen en dan hoop ik dat dat genoeg is om het redelijk te kunnen maken morgen :o .
|
morgen :( niet echt goed voorbereid
|
donderdag....
en als k een examen maak van 2002 over de hofcultuur zie k t somber in.... komt bijna niks in terug uit t boek. hopen dus dat t een beetje mee zal vallen... ----------------------------------------------------------------------- mensen die t morgen hebbe, jullie hebben cd-rom ook... havo of vwo?? |
heeft iemand een samenvatting van de bespiegeling H5+6?
|
Ik ben nu egwoon allles aan het lezen, sta er goed voor dus maak me weinig zorgen. Maar heel veel succes iedereen die morgen oowk moet :P
|
is de havo morgen?
|
Citaat:
succes morgen iedereen! *nog even de boeken induikt* :s |
Jij ook succes! Ik moet donderdag..
Owja, is Welmoed er nou zelf wel, of zit ze in Polen? Of heb jij geen les van haar? |
En hoe ging het bij de Havo'ers? Wat kregen jullie voor onderwerpen? Ik zat samen met de Havo'ers in 1 lokaal.. ik was een tentamen aan het herkansen en zij waren het examen aan het maken. Ik heb alleen niet zo goed kunnen zien waar het over ging.. maar wat ik zag beviel me niet echt. :o
|
Ik heb net mij HAVO-examen gehad (1,5 uur geleden om precies te zijn). Het was tamelijk makkelijk in mijn optiek. Voorlopig durf ik er geen cijfer aan te koppelen maar ik vermoed tussen de 8.5 en 9.5.
Het was een viertal blokken. De exacte titels zijn mij reeds ontschoten, maar het betrof de kunst van de 17e eeuw (veel schilderijen analyseren), Bauhaus (met name de principes toepassen op bauhaus-objecten), het analyseren van ondermeer een aantal fragmenten van Cyrano de Bergerac, en tenslotte een paar vragen over massacultuur contra volkscultuur (en de rol van massamedia daarin). Eigenlijk waren de gekozen film- en geluidsfragmenten best wel verrassend; van buikdansen tot zeemansliederen. Jammer vond ik het wel, dat het eigenlijk ook te maken was zonder iets voorbereid te hebben. Eh bien, ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden/ zullen vinden. |
Ik heb m morgen, ben van plan er weinig aan te doen, aangezien ik bij die vorige (proef)examens niet echt veel aan de theorie uit het boek had.
|
Hehe.. tussen de 8.5 en 9.5.. kan ik alleen maar van dromen. :p
|
Chérie: Verwacht nu niet veel anders....
Shadina: Echt waar? CKV2 vind ik zo'n vaag vaak. Als je een beetje in het 'adequate kunstanalytische stramien' terecht komt is het gewoon terminilogie reciteren en een hoop onzin opkalken. Volgens mij liggen de gemiddelden landelijk voor HAVO (voor mensen die wel een beetje serieus met het vaak om gaan) echt niet veel lager dan een 8 hoor. Maar goed, omnia fausta (voor de examenkandidaten die nog moeten)! |
ik heb hem ook vanmorgen gemaakt.
van het Bauhaus onderdeel snapte ik helemaal niets! ik vond hem over het algemeen best lastig en vooral lang. En ook een beetje nutteloos dat je alles van de computer af moet lezen maar de antwoorden wel op een blaadje moet schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik verwacht niet echt een goed cijfer. vond dat met die musical wel leuk! Hebben jullie ook een enquete moeten invullen? |
Citaat:
ja die musical met Danny de Munk (volgens mij) , de muziek stond iets te hard bij mij, dus ik schrok wel een beetje :D |
Citaat:
mijn muziek ging telkens weer te hard, dus elke keer weer schrikken. maar vond het over het algemeen nog wel meevallen |
degenen die de bespiegeling hebben gebruikt..... heb je echt iets aan t boek of is 1x lezen wel voldoende?
|
Citaat:
|
Hebben de mensen die ckv2 op 31 maart of 1 april moeten maken helemaal geen ckv3 of wel? En is dat dan ook een gecombineerd cijfer?
Bij mij is ckv2,3 namelijk samen: 25% = SE ckv2 25% = SE ckv3 25% = CSE ckv2 (4 juni) 25% = CE ckv3 (=praktisch) Ik vroeg me af of dat nou het verschil is met de mensen die vandaag of morgen het examen hebben of dat jullie dat gewoon hetzelfde hebben. |
Citaat:
Ckv2 eindcijfer bestaat uit 50% CE van morgen en de andere 50% zijn een aantal tentamens die we hebben gemaakt. Ckv3 bestaat uit allemaal praktijkcijfers en 2 theorietentamens. Daar hebben we geen examen van. |
Citaat:
Zelfde als bij Balace eigenlijk, behalve dat wij geen CE hebben van CKV3, maar wel een afsluitende theorie/praktijk combi opdracht van een half jaar. |
Citaat:
We krijgen zo'n officieel boekje (ziet er hetzelfde uit als alle andere examens) en daarin staan 6 mogelijkheden voor opdrachten. Allemaal heel irritante opdrachten, om precies te zijn. Één daarvan moet je gaan uitvoeren en aan het eind exposeren. Dit is dus 25% van ons ckv2,3 cijfer. De andere 25% die ook van ckv3 afkomen zijn andere, 'gewone' opdrachten. |
Citaat:
ze is mijn mentor :) ze zit in polen, net als wevers en schut :) |
op zich vond ik het wel meevallen, musical gedeelte vond ik wel leuk :) bauhaus viel best wel tegen.. ik had geen idee over wat die 2 leraren deden en bij die vraag over die vooropleiding heb ik maar gewoon wat ingevuld :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Succes iedereen morgen! *duimt alvast voor iedereen die t moet doen*
|
Citaat:
|
Citaat: