Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 19:49
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
allemaal al een beetje op voorbereid?
__________________
...::: buy me some happy :::...
Advertentie
Oud 26-03-2004, 20:08
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
nee
Oud 26-03-2004, 20:08
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Citaat:
Baracuda schreef op 26-03-2004 @ 21:08:
nee
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 26-03-2004, 20:12
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Oud 26-03-2004, 20:37
Verwijderd
31 maart heb ik m (havo)..
heb nog niets gedaan
mijn leraar zei dat ik gewoon history moest lezen (alle drie de delen) en we hebben oefendingen gedaan op de computer en dat vond ik wel meevallen.
Daarnaast heb ik nog maar 1 historyboekje.
Maar mijn leraar is zo lief dat ik zijn boekjes mag lenen.. Maar met een beetje mazzel krijg ik ze voor woensdag
Oud 26-03-2004, 23:23
ieniemienie
ieniemienie is offline
ons ckv 2 examen gaat maar over 2 onderwerpen ipv 3. Leraar was overspannen geworden, invaller die het niet kan, naja, dat ken je vast wel. Vandaar maar twee.
Ik denk dat het me wel gaat lukken, de kleine examens en proeftoetsen gingen goed. En als het mis gaat is dat ook niet zo erg,ik heb ook nog ckv 3
__________________
the time to be happy is NOW!!
Oud 27-03-2004, 16:31
Angel
Avatar van Angel
Angel is offline
Leuke 1april grap

Ik heb een se ckv2 op 2 april
Oud 27-03-2004, 20:30
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb mn ckv2 tegen midden april ofzo.
ik ken nu de helft. maar ik heb ook nog ckv3, dus zo'n vaart zal het allemaal wel niet lopen (hoop ik)
__________________
look back and laugh
Oud 28-03-2004, 15:13
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Ik heb t 31 maart en ik heb dr nog niks aan gedaan
Ik heb dr echt geen zin in, en ik heb voor mn tentamens ook allemaal lage cijfers gehaald en heb geen ene fuck gehad aan die boekjes dus ik heb ook geen zin om weer te gaan leren ofso, t heb toch allemaal geen nut!
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Oud 28-03-2004, 15:33
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik heb het ook 31 maart
en ook ik heb er nog niks aan gedaan
Oud 28-03-2004, 21:19
Verwijderd
ook 31 maart, weinig tot niks gedaan nog
Oud 28-03-2004, 21:30
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik heb blijkbaar geen ckv2 (ja wel C&M) want heb hem in CE week
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 29-03-2004, 07:14
Verwijderd
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 28-03-2004 @ 22:30:
ik heb blijkbaar geen ckv2 (ja wel C&M) want heb hem in CE week
Huh

In beide examenroosters (havo en vwo ) staat er dat het of 31 maart is of 1 april.

raar
Oud 29-03-2004, 13:27
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ja maar ik heb examen tekenen ofzow
maar het is wel kunstgeschiedenis
(jaja raar, maar heb hem dus als in de CSE rooster staat tekenen)
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 30-03-2004, 15:17
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
heb morgen dus m'n ckv2 examen. Vorige week hebben we examen van vorig jaar geoefend en alles wat ik had geleerd (het boek een keer doorgelezen) kwam er niet in terug... ga direct nog maar samenvatting uit het boek lezen en al mijn stencils doorlezen. Dan vind ik het wel goed. Ik denk niet dat je echt veel ervoor kunt leren.....

Succes iedereen!
Oud 30-03-2004, 15:49
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Ik ga het zo allemaal nog eens doorlezen en dan hoop ik dat dat genoeg is om het redelijk te kunnen maken morgen .
Oud 30-03-2004, 15:58
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
morgen niet echt goed voorbereid
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 30-03-2004, 16:21
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
donderdag....
en als k een examen maak van 2002 over de hofcultuur zie k t somber in.... komt bijna niks in terug uit t boek.
hopen dus dat t een beetje mee zal vallen...



-----------------------------------------------------------------------

mensen die t morgen hebbe, jullie hebben cd-rom ook... havo of vwo??
__________________
...::: buy me some happy :::...

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 16:25.
Ads door Google
Oud 30-03-2004, 17:36
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
heeft iemand een samenvatting van de bespiegeling H5+6?
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 30-03-2004, 18:02
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ik ben nu egwoon allles aan het lezen, sta er goed voor dus maak me weinig zorgen. Maar heel veel succes iedereen die morgen oowk moet
Oud 30-03-2004, 18:25
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
is de havo morgen?
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 30-03-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
HowLovely schreef op 30-03-2004 @ 19:25 :
is de havo morgen?
jup

succes morgen iedereen!

*nog even de boeken induikt*
Oud 30-03-2004, 19:19
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Jij ook succes! Ik moet donderdag..

Owja, is Welmoed er nou zelf wel, of zit ze in Polen? Of heb jij geen les van haar?
__________________
Keep on rockin'
Oud 31-03-2004, 12:15
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
En hoe ging het bij de Havo'ers? Wat kregen jullie voor onderwerpen? Ik zat samen met de Havo'ers in 1 lokaal.. ik was een tentamen aan het herkansen en zij waren het examen aan het maken. Ik heb alleen niet zo goed kunnen zien waar het over ging.. maar wat ik zag beviel me niet echt.
Oud 31-03-2004, 12:28
Distorted
Avatar van Distorted
Distorted is offline
Ik heb net mij HAVO-examen gehad (1,5 uur geleden om precies te zijn). Het was tamelijk makkelijk in mijn optiek. Voorlopig durf ik er geen cijfer aan te koppelen maar ik vermoed tussen de 8.5 en 9.5.


Het was een viertal blokken. De exacte titels zijn mij reeds ontschoten, maar het betrof de kunst van de 17e eeuw (veel schilderijen analyseren), Bauhaus (met name de principes toepassen op bauhaus-objecten), het analyseren van ondermeer een aantal fragmenten van Cyrano de Bergerac, en tenslotte een paar vragen over massacultuur contra volkscultuur (en de rol van massamedia daarin).


Eigenlijk waren de gekozen film- en geluidsfragmenten best wel verrassend; van buikdansen tot zeemansliederen. Jammer vond ik het wel, dat het eigenlijk ook te maken was zonder iets voorbereid te hebben.

Eh bien, ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden/ zullen vinden.
__________________
~Non est ad astra mollis e terra via~
Advertentie
Oud 31-03-2004, 12:35
Chérie
Avatar van Chérie
Chérie is offline
Ik heb m morgen, ben van plan er weinig aan te doen, aangezien ik bij die vorige (proef)examens niet echt veel aan de theorie uit het boek had.
Oud 31-03-2004, 12:36
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Hehe.. tussen de 8.5 en 9.5.. kan ik alleen maar van dromen.
Oud 31-03-2004, 13:22
Distorted
Avatar van Distorted
Distorted is offline
Chérie: Verwacht nu niet veel anders....


Shadina: Echt waar? CKV2 vind ik zo'n vaag vaak. Als je een beetje in het 'adequate kunstanalytische stramien' terecht komt is het gewoon terminilogie reciteren en een hoop onzin opkalken. Volgens mij liggen de gemiddelden landelijk voor HAVO (voor mensen die wel een beetje serieus met het vaak om gaan) echt niet veel lager dan een 8 hoor.



Maar goed, omnia fausta (voor de examenkandidaten die nog moeten)!
__________________
~Non est ad astra mollis e terra via~
Oud 31-03-2004, 13:25
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik heb hem ook vanmorgen gemaakt.

van het Bauhaus onderdeel snapte ik helemaal niets!
ik vond hem over het algemeen best lastig en vooral lang.
En ook een beetje nutteloos dat je alles van de computer af moet lezen maar de antwoorden wel op een blaadje moet schrijven.
Oud 31-03-2004, 13:36
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Distorted schreef op 31-03-2004 @ 14:22 :
Chérie: Verwacht nu niet veel anders....


Shadina: Echt waar? CKV2 vind ik zo'n vaag vaak. Als je een beetje in het 'adequate kunstanalytische stramien' terecht komt is het gewoon terminilogie reciteren en een hoop onzin opkalken. Volgens mij liggen de gemiddelden landelijk voor HAVO (voor mensen die wel een beetje serieus met het vaak om gaan) echt niet veel lager dan een 8 hoor.



Maar goed, omnia fausta (voor de examenkandidaten die nog moeten)!
Het is idd vaak gewoon wat lullen.. maar ik sta echt geen 8 of 9. Sta gewoon een 7.. en geloof ook niet dat iemand hoger dan een 7 staat bij ons in de klas.
Oud 31-03-2004, 13:39
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 31-03-2004 @ 14:25 :
ik heb hem ook vanmorgen gemaakt.

van het Bauhaus onderdeel snapte ik helemaal niets!
ik vond hem over het algemeen best lastig en vooral lang.
En ook een beetje nutteloos dat je alles van de computer af moet lezen maar de antwoorden wel op een blaadje moet schrijven.
Met de bronnen heb je het echt wel nodig. Toen wij vorig jaar gewone proefwerken kregen met CKV2 kregen we het op papier en dat werkt echt niet. Als er dan een bron is dan moet iedereen tegelijk er naar kijken en kun je het niet zo vaak luisteren of net zo lang kijken als je zelf wilt. Dat vond ik wel heel erg irritant. Vind het met een pc veel handiger.
Oud 31-03-2004, 13:47
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Shadina schreef op 31-03-2004 @ 14:39 :
Met de bronnen heb je het echt wel nodig. Toen wij vorig jaar gewone proefwerken kregen met CKV2 kregen we het op papier en dat werkt echt niet. Als er dan een bron is dan moet iedereen tegelijk er naar kijken en kun je het niet zo vaak luisteren of net zo lang kijken als je zelf wilt. Dat vond ik wel heel erg irritant. Vind het met een pc veel handiger.
ik vind het ook wel fijn dat je de bronnen net zo vaak kunt bekijken als je zelf wilt maar het feit dat je je antwoorden niet in kunt toetsen uit kunt printen vind ik lastig.
Oud 31-03-2004, 13:52
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 31-03-2004 @ 14:47 :
ik vind het ook wel fijn dat je de bronnen net zo vaak kunt bekijken als je zelf wilt maar het feit dat je je antwoorden niet in kunt toetsen uit kunt printen vind ik lastig.
Ja dat is waar.. maar ik maak wel is tekentjes erbij(zoals pijltjes ofzo) en heel soms ook een klein tekeningetje of iets dergelijks.
Oud 31-03-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 31-03-2004 @ 14:25 :
ik heb hem ook vanmorgen gemaakt.

van het Bauhaus onderdeel snapte ik helemaal niets!
ik vond hem over het algemeen best lastig en vooral lang.
En ook een beetje nutteloos dat je alles van de computer af moet lezen maar de antwoorden wel op een blaadje moet schrijven.
hier sluit ik me bij aan. heb ook vraag 19 en 20 helemaal niet gemaakt en bij sommige antwoorden gewoon maar wat opgeschreven..
ik verwacht niet echt een goed cijfer.

vond dat met die musical wel leuk!

Hebben jullie ook een enquete moeten invullen?
Oud 31-03-2004, 14:53
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2004 @ 15:23 :
hier sluit ik me bij aan. heb ook vraag 19 en 20 helemaal niet gemaakt en bij sommige antwoorden gewoon maar wat opgeschreven..
ik verwacht niet echt een goed cijfer.

vond dat met die musical wel leuk!

Hebben jullie ook een enquete moeten invullen?
nee geen enquete

ja die musical met Danny de Munk (volgens mij) , de muziek stond iets te hard bij mij, dus ik schrok wel een beetje
Oud 31-03-2004, 15:50
Violently Happy
Avatar van Violently Happy
Violently Happy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-03-2004 @ 15:23 :
hier sluit ik me bij aan. heb ook vraag 19 en 20 helemaal niet gemaakt en bij sommige antwoorden gewoon maar wat opgeschreven..
ik verwacht niet echt een goed cijfer.

vond dat met die musical wel leuk!

Hebben jullie ook een enquete moeten invullen?
ik sluit me er ook maar bij aan. bauhaus was echt vervelend. ik heb daar ook echt onzin zitten opschrijven

mijn muziek ging telkens weer te hard, dus elke keer weer schrikken.

maar vond het over het algemeen nog wel meevallen
__________________
Strange little girl
Ads door Google
Oud 31-03-2004, 16:01
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
degenen die de bespiegeling hebben gebruikt..... heb je echt iets aan t boek of is 1x lezen wel voldoende?
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 31-03-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Baracuda schreef op 31-03-2004 @ 15:53 :
nee geen enquete
wij moesten een enquete invullen over de toets. Wat je ervan vond enzo..
Oud 31-03-2004, 16:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hebben de mensen die ckv2 op 31 maart of 1 april moeten maken helemaal geen ckv3 of wel? En is dat dan ook een gecombineerd cijfer?

Bij mij is ckv2,3 namelijk samen:
25% = SE ckv2
25% = SE ckv3
25% = CSE ckv2 (4 juni)
25% = CE ckv3 (=praktisch)

Ik vroeg me af of dat nou het verschil is met de mensen die vandaag of morgen het examen hebben of dat jullie dat gewoon hetzelfde hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2004, 17:05
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2004 @ 17:44 :
Hebben de mensen die ckv2 op 31 maart of 1 april moeten maken helemaal geen ckv3 of wel? En is dat dan ook een gecombineerd cijfer?

Bij mij is ckv2,3 namelijk samen:
25% = SE ckv2
25% = SE ckv3
25% = CSE ckv2 (4 juni)
25% = CE ckv3 (=praktisch)

Ik vroeg me af of dat nou het verschil is met de mensen die vandaag of morgen het examen hebben of dat jullie dat gewoon hetzelfde hebben.
Bij ons is ckv2 50% en ckv3 50%. Gaat dus bij elkaar. Tenzij je alleen 1 van deze vakken hebt natuurlijk.
Ckv2 eindcijfer bestaat uit 50% CE van morgen en de andere 50% zijn een aantal tentamens die we hebben gemaakt.
Ckv3 bestaat uit allemaal praktijkcijfers en 2 theorietentamens. Daar hebben we geen examen van.
Oud 31-03-2004, 17:33
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Shadina schreef op 31-03-2004 @ 18:05 :
Bij ons is ckv2 50% en ckv3 50%. Gaat dus bij elkaar. Tenzij je alleen 1 van deze vakken hebt natuurlijk.
Ckv2 eindcijfer bestaat uit 50% CE van morgen en de andere 50% zijn een aantal tentamens die we hebben gemaakt.
Ckv3 bestaat uit allemaal praktijkcijfers en 2 theorietentamens. Daar hebben we geen examen van.
Jup bij ons ook.
Zelfde als bij Balace eigenlijk, behalve dat wij geen CE hebben van CKV3, maar wel een afsluitende theorie/praktijk combi opdracht van een half jaar.
__________________
Keep on rockin'
Oud 31-03-2004, 17:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-03-2004 @ 18:33 :
Jup bij ons ook.
Zelfde als bij Balace eigenlijk, behalve dat wij geen CE hebben van CKV3, maar wel een afsluitende theorie/praktijk combi opdracht van een half jaar.
Op de havo hebben ze bij ons ook geen CE, maar wij dus wel.
We krijgen zo'n officieel boekje (ziet er hetzelfde uit als alle andere examens) en daarin staan 6 mogelijkheden voor opdrachten. Allemaal heel irritante opdrachten, om precies te zijn. Één daarvan moet je gaan uitvoeren en aan het eind exposeren. Dit is dus 25% van ons ckv2,3 cijfer. De andere 25% die ook van ckv3 afkomen zijn andere, 'gewone' opdrachten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 30-03-2004 @ 20:19 :
Jij ook succes! Ik moet donderdag..

Owja, is Welmoed er nou zelf wel, of zit ze in Polen? Of heb jij geen les van haar?
succes dan maar!
ze is mijn mentor ze zit in polen, net als wevers en schut
Oud 31-03-2004, 17:52
Verwijderd
op zich vond ik het wel meevallen, musical gedeelte vond ik wel leuk bauhaus viel best wel tegen.. ik had geen idee over wat die 2 leraren deden en bij die vraag over die vooropleiding heb ik maar gewoon wat ingevuld
Oud 31-03-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
HowLovely schreef op 31-03-2004 @ 17:01 :
degenen die de bespiegeling hebben gebruikt..... heb je echt iets aan t boek of is 1x lezen wel voldoende?
mwah ik heb alles goed doorgelezen, je hebt het niet echt heel erg nodig ofzo
Oud 31-03-2004, 18:00
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2004 @ 18:40 :
Op de havo hebben ze bij ons ook geen CE, maar wij dus wel.
We krijgen zo'n officieel boekje (ziet er hetzelfde uit als alle andere examens) en daarin staan 6 mogelijkheden voor opdrachten. Allemaal heel irritante opdrachten, om precies te zijn. Één daarvan moet je gaan uitvoeren en aan het eind exposeren. Dit is dus 25% van ons ckv2,3 cijfer. De andere 25% die ook van ckv3 afkomen zijn andere, 'gewone' opdrachten.
Bij ons is er dus zowel op de havo als op het vwo geen CE. Maar kan best zijn dat ze onze eindopdrachten ook gewoon uit zo'n boekje halen.
__________________
Keep on rockin'
Oud 31-03-2004, 18:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-03-2004 @ 19:00 :
Bij ons is er dus zowel op de havo als op het vwo geen CE. Maar kan best zijn dat ze onze eindopdrachten ook gewoon uit zo'n boekje halen.
Nou ja, het kan best hoor dat jullie dat niet hebben. Maar ik denk niet dat ze de opdrachten uit dat boekje halen, want de regel van dat boekje is juist dat je zélf mag kiezen welke opdracht je doet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2004, 18:41
Verwijderd
Succes iedereen morgen! *duimt alvast voor iedereen die t moet doen*
Oud 31-03-2004, 18:46
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 31-03-2004 @ 14:25 :
ik heb hem ook vanmorgen gemaakt.

van het Bauhaus onderdeel snapte ik helemaal niets!
ik vond hem over het algemeen best lastig en vooral lang.
En ook een beetje nutteloos dat je alles van de computer af moet lezen maar de antwoorden wel op een blaadje moet schrijven.
idem
Oud 31-03-2004, 18:47
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
sann schreef op 31-03-2004 @ 18:52 :
op zich vond ik het wel meevallen, musical gedeelte vond ik wel leuk bauhaus viel best wel tegen.. ik had geen idee over wat die 2 leraren deden en bij die vraag over die vooropleiding heb ik maar gewoon wat ingevuld
Idd!! Liedjes van die musical waren leuk over het eten etc. Vond de videotjes van buikdansen ook wel leuk. We hadden examen van vorig jaar gemaakt (als oefentoets), en dat was veeeeeeeeel makkelijker.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 CE 1 april
lovely1986
2 31-03-2004 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.