![]() |
ICQ wie heeft het ?!
en wat is je ICQ nummer?
|
Ik heb het wel, gebruik het nooit meer. Deed het heel veel, en toen kwam msn, en daarna bijna nooit meer gebruikt eigenlijk. Mijn nummer begint met 16, verder weet ik het niet meer.
|
Citaat:
ik weet mijn nummer gewoon uit mijn hoofd, van begin af aan al :eek: al 6 jaar :s :eek: :o |
Citaat:
|
Citaat:
1648 begint het mee volgens mij :) en dank je wel :) |
161040112
maar ik gebruik het bijna nooit meer, omdat bijna niemand het heeft.. |
Citaat:
dan heb je het nog langer dan ik :eek: :cool: msn is niet hipper.. :mad: ;) icq was geweldig, toen we in het begin konden smsen ermee :cool: "ohoh" is toch een veel leuker geluid dan die rare plings van msn.. :s |
vroeger..
|
Citaat:
msn ligt er toch vaak uit.. |
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb de geluidjes altijd uitstaan, omdat ik dat irritant vind. Maar 'ohoh' was inderdaad wel een leuk geluidje :) Als ze die nou gewoon in msn zetten? :p |
226668273
Maar ik gebruik het nooit, omdat iedereen MSN gebruikt |
volgens mij ben ik 1 van de weinige mensen die nog een 8 cijferig ICQ nummer hebben
|
179866228 > staat altijd aan
|
En wederom een helaas. :o
|
msn ligt er inderdaad wel eens af...maar toch vind ik msn veel gebruiksvriendelijker dan icq...ik vind icq eigenlijk maar n programma voor ouderen..k bedoel..mijn moeder doet eraan!!
|
Citaat:
heb ik ook :) |
Citaat:
:( |
Niet meer.
|
ik zou echt niet weten waar het is gebleven bij mij
|
688xxxx
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee :)
|
Citaat:
|
Ik had het. Gebruikte het, maar het ding crashte constant... Ben toen op MSN overgegaan, en heb nooit meer van het programma gebruik gemaakt.
|
Ik had het en heeft eigenlijk nog steeds mijn voorkeur boven MSN. 'k Heb laatst eens voor de aardigheid gekeken of mijn nummer het nog deed en yep, die deed het nog. :)
|
Gehad wel, maar nu niet meer. Onze computer crashte er steeds door.
|
ben net toegevoegd door een forummer :o
|
Citaat:
|
We hebben het wel, maar ik heb het nooit gebruikt want ik snap het niet :bloos: Ik geloof dat ik zelfs een nummer heb, dat heeft mijn broertje gedaan dacht ik :s
|
ik heb het ooit gehad..... en toen ontdekte ik MSN :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
leg het me dan uit! ;) |
Citaat:
|
Zie post cHa0s.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom is sms uitgevonden ;) nu ben ik echt weg... :o doei :) |
Citaat:
|
Ik heb wel gebruikt gemaakt van ICQ, maar ja, iedereen gebruikt tegenwoordig MSN Messenger. (n)
|
Ik niet.
|
Ik werd altijd helemaal gestoord van dat ge-o-oh. :o
|
Ik wel.
|
ik niet...
|
ben dat nummer kwijt ik weet nog dat het eindigde op 445, oid
|
Nu sinds een aantal maanden weer heel veel gebruikt, ondertussen aan m'n 4e nummer toe,omdat ik een paar keer m'n nummer en/of wachtwoord vergeten was :/
|
Ja, ik had het lang geleden. Tot iedereen naar MSN verhuisde. En m'n nummer zeg ik niet, want dan weet iedereen hoe ik heet :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |