![]() |
Overstap: NG -> NT
Hallo ik heb een vraagje. we zitten nu ongeveer in APRIL bijna...Is het mogelijk om van NG naar NT te gaan, ik denk dat het niet zo veel problemen gaat opleveren, want je laat alleen Biologie vallen. En ik bedoel in HAVO-4 he. Of is het officieel dat het niet kan ?
|
Ik weet niet of het kan want ik weet niet wat het aangeboden pakket op havo is bij NG en NT :s
Je moet eventjes kijken wat er is met Scheikunde en Natuurkunde en Wiskunde (heb je daar op havo ook verschillende versies van?) want op havo is dat namelijk allemaal sk12,na12,wib2 |
Op havo is ng en nt bijna hetzelfde. Alleen is scheikunde niet opgesplitst. Je moet dan dus alleen na12 en wib12 inhalen. Ik weet niet hoe goed je bent in wiskunde, maar dat lijkt me wel pittig.
Ik zou even overleggen op school. :) |
Bij mij op school kan je tot op de helft van het jaar nog beslissen over te stappen, maar het wordt over het algemeen niet aangeraden, of je moet wel erg hoge cijfers hebben.. Maar officieel mag het dus wel (op mijn school dan).
|
Als je moeite hebt met na en wi, dan kun je wel overstappen, alleen dan zou ik biologie niet laten vallen.
Wib2 heb je op de havo volgs mij alleen nodig om technische studies en leraar wiskunde te doen. Met biologie laten vallen snijd je veel wegen af, hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen vergeten alleen dat bepaalde kennis niet vereist is, maar wel érg handig. Als je al weet welke opleiding gaat doen, is het beter om je profiel daar volledig op aan te passen zodat het goed op elkaar aansluit. (alleen als je het écht zeker weet). |
Citaat:
|
Citaat:
Die taal moet je hebben voor sommige opleiding rond de horeca geloof ik. :) |
Latijn en/of Grieks zijn alleen verplicht bij Klassieke Talen (wat me vrij logisch lijkt :p), verder nergens voor.
|
Citaat:
|
Die studies zijn helemaal niet op HBO niveau.
Daarnaast wens ik je veel plezier met klassieke talen op HAVO.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |