![]() |
Wat is de stomste mop wat je ooit gehoord hebt?
Deze:
Ja, wrom computeren katten nooit? Ze eten de muis op :rolleyes: :p |
ken je de mop van de mummie?
VRESELIJK |
Citaat:
tis de bedoeling dat je ze hier ook neer zet he |
Citaat:
|
Citaat:
|
offe
Jantje en Nog een keer zijn op een boot, Jantje gooit Nog een keer van het bootje. Wie is er gevallen? Nog een keer Jantje en Nog een keer zijn op een boot, Jantje gooit Nog een keer van het bootje. Wie is er gevallen? etc etc etc :rolleyes: |
ja dat soort moppen zijn het woord mop onwaardig
|
Er is een dominee aangehouden.
Hij werd verdacht van doping |
al die domme blondjes en belgen moppen :)
en dit soort moppen: het is wit en het ontploft .... boemkool Het is rood en je kan het niet zien .... Een tomaat om de hoek Het is groen en staat in de wei .... een knoei. Het is groen en skied van de berg.... een skiwi. Het is geel en je kan erop staan .... een kuikentje |
Citaat:
|
er zitten 2 koeien op het dak (n)
|
Ken je deze mop: twee tieten in een envelop!!!! :s zeer sneu
|
Citaat:
of "waarom mag je tussen 5 en 6 niet in het bos komen? Dan vallen er olifanten uit de bomen" "waarom hebben krokodillen platte neuzen? Die zijn tussen 5 en 6 in het bos geweest" En dan heb je ook nog 4 olifanten in een fiat panda, allemaal vreselijk flauw |
Citaat:
|
Citaat:
|
of zo een gare moppen als
loopt een kip tegen de muur; tok valt een eend van het dak; kwak (n) |
Hoe lang is een chinees. :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zit een man op de bus te wachten zegt de buschauffeur: 'kom er onmiddelijk van af'
:D |
wat hebben de belgen uitgevonden?
dat je in een stacaravan ook kan zitten... 1 keer is leuk. |
- waarom heeft de koningin een witte telefoon?
om mee te bellen. - waarom was het alarmnummer in België niet 0611? ze kunnen de 11 niet vinden op de telefoon. |
Ken je de mop van de lange gang?
nee... Dan was ie kort :s |
urgh alle jantjes moppen....
|
Staan 2 pinguins op een ijsschots, zegt de ene tegen de andere 'Zal ik je eraf duwen?' zegt de ander ' Nee.'
|
Staan 2 koeien in een wei. Zegt de ene: boe, zegt de ander: schrik.
|
"ken je de mop van de mummie" "ingewikkeld he!"
die was leuk toen ik in groep 4 zat...toen was dat n ontzettende hit bij ons op school :D en ik vind van die moppen als: hoe doe je een giraffe in een koelkast? gewoon...deurtje open..giraffe dr in..deurtje dicht. en hoe doe je dan een olifant in een koelkast? deurtje open..giraffe dr uit..olifant dr in..deurtje dicht :rolleyes: zo stom! en ik heb n hekel aan moppen als..er lopen 2 oenen op straat vraagt de 1...mag ik in het midden lopen ofzo.. weet ik t...tis gewoon erg irritant.. dat er mensen zijn die het gore lef hebben om zulke moppen te vertellen en dan ook nog verwachten dat je dr om gaat lachen?! :confused: |
:cool:
komt er een man bij de dokter, komt de dokter niet komt er een vis bij de dokter, zegt de dokter: ik zie het al, uit de kom. ik zoek meer doktermoppen, ben ze vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
de leeuwe koning roept alle dieren uit het bos wiekomt er niet ? de giraffe want die zit nog inde koelkast jij wil langs een levens gevaarlijke krokkodillen rivier hoe doe je dat zonder op gegeten te worden ? zwemmen want de krokkodillen zijn nog bij de leeuwekoning op bezoek :( :rolleyes: |
Citaat:
|
het is nat en lang werpig en je kan eraan likken
een raket ijsje :D |
Ken je die mop van die twee mannen die op vakantie gingen?
Ze gingen niet! (..............) Volgens sommige een zeer hylarische mop, waarschijnlijk zijn dat ook mensen met een erg slecht gevoel voor humor. |
Ken je die mop van die vent met die houten poot?
Ik ook niet :o Al die ouwe 538: "het is groen en..." moppen. En mijn anti-moppen als reactie daarop: Het is paars, roept "ringeldingel" en stuitert over de straat. Iets paars wat "ringeldingel" roept en over de straat stuitert. :o En er was een mop over een kip die eindigde met "are you tokking to me?" die ik gelukkig voor de helft alweer vergeten ben. |
Citaat:
|
Citaat:
die van die pinguins is ook goed :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is oranje en het roept "ik ben een sinasappel,ik ben een sinasappel"
een mandarijntje met een grote mond |
Citaat:
volgensmij heb ik slechte humor :D |
Citaat:
|
Citaat:
een KIKKER valt van de MUUR;kwak en boer heeft 4 kippen,3 witte en 1 witte :( |
Het is plat en geel rarara wat is het > een kuiken
:nono: heel fout |
Er liggen 2 duikboten in een meer, komt er een giraffe aan die zegt "Wat doen jullie hier dan?", zegt de ene duikboot tegen de ander "Giraffen kunnen toch helemaal niet praten".
Grappen als dit zijn uitermate lame :cool: |
Komt een man bij de dokter...
... zegt de dokter: ruim je 't zelf op? |
Hoe lang is een chinees en Hoe Heet zijn hondje...
|
Citaat:
|
Er zijn 3 koelkasten, allemaal wit.
Welke kleur heeft de 1e koelkast?
Spoiler
Welke kleur heeft de 2e koelkast?
Spoiler
welke kleur heeft de 3e koelkast?
Spoiler
Wat drinkt een koe?
Spoiler
|
Dat kenjirro van Sinjirro houdt. Die vond ik helemaal grappig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |