Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
"ken je de mop van de mummie" "ingewikkeld he!"
die was leuk toen ik in groep 4 zat...toen was dat n ontzettende hit bij ons op school ![]() en ik vind van die moppen als: hoe doe je een giraffe in een koelkast? gewoon...deurtje open..giraffe dr in..deurtje dicht. en hoe doe je dan een olifant in een koelkast? deurtje open..giraffe dr uit..olifant dr in..deurtje dicht ![]() zo stom! en ik heb n hekel aan moppen als..er lopen 2 oenen op straat vraagt de 1...mag ik in het midden lopen ofzo.. weet ik t...tis gewoon erg irritant.. dat er mensen zijn die het gore lef hebben om zulke moppen te vertellen en dan ook nog verwachten dat je dr om gaat lachen?! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
de leeuwe koning roept alle dieren uit het bos wiekomt er niet ? de giraffe want die zit nog inde koelkast jij wil langs een levens gevaarlijke krokkodillen rivier hoe doe je dat zonder op gegeten te worden ? zwemmen want de krokkodillen zijn nog bij de leeuwekoning op bezoek ![]() ![]() |
![]() |
|
Ken je die mop van die twee mannen die op vakantie gingen?
Ze gingen niet! (..............) Volgens sommige een zeer hylarische mop, waarschijnlijk zijn dat ook mensen met een erg slecht gevoel voor humor.
|
Ken je die mop van die vent met die houten poot?
Ik ook niet ![]() Al die ouwe 538: "het is groen en..." moppen. En mijn anti-moppen als reactie daarop: Het is paars, roept "ringeldingel" en stuitert over de straat. Iets paars wat "ringeldingel" roept en over de straat stuitert. ![]() En er was een mop over een kip die eindigde met "are you tokking to me?" die ik gelukkig voor de helft alweer vergeten ben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() volgensmij heb ik slechte humor ![]()
|
|