![]() |
Wat betekend
Te Qeuiro
Ofzoiets..ik ben het vergeten hoe je het schrijft..sorry :confused: |
betekent is met een t
en Te Quiero wordt bij google wel erg vaak naast je t'aime en ich liebe dich gevonden, dus ik neem aan dat het betekent "Ik hou van jou".. heb ik nou iemand blij gemaakt? ;) |
ook wel 'ik mag je graag' 'ik zie je graag'
je kunt het vergelijken met 'ti voglio bene' in het italiaans ;) |
Citaat:
|
kan je hier iets mee doen?
Ik zie je graag in 25 talen Bulgaars - Obicham te Deens - Jeg Elsker Dig Duits - Ich liebe dich Engels - I love you Fins - Mina rakastan sinua Frans - Je t'aime / Je t'adore Grieks - S'agapo Hongaars - Szeretlek Iers - Taim i' ngra leat Indonesisch - Saya cinta padamu Italiaans - Ti amo Japans - Aishiteru Koreaans - Sarang Heyo Latijn - Te amo Nederlands - Ik hou van jou Noors - Jeg Elsker Deg Pools - Kocham Ciebie Portugees - Eu te amo Russisch - Ya tebya liubliu Spaans - Te quiero / Te amo Swahili - Ninapenda wewe Tjechisch - Miluji te Turks - Seni Seviyorum Zuid-Afrikaans - Ek het jou lief Zweeds - Jag alskar dig |
geen belgische versie?
|
Citaat:
'ik zie je graag' is al vlaams :) de vraag moet dus zijn: geen hollandse versie? bij deze: Nederlands (nederland) - Ik hou van je |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ faen:
hoezo? wat moet het zijn mss? |
Citaat:
of jag älskar dei? Twas iets daarmee .... het een is zweeds en het ander deens, toch? |
Citaat:
Jag älskar dig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |