![]() |
Woslims?
Na dit forum te hebben gelezen, kom ik tot deze conclusie.
Het gevaar komt niet ALLEEN uit de moslimhoek. Nee, het echte gevaar zit denk ik bij de Woslims (wannabee moslims) die er hier rondlopen. Alles wat Amerika is is fout. Dit zijn de jonge mensen/kinderen zonder levenservaring, en denken dat ze volwassen zijn als ze hun woordenboek kunnen hanteren. en heel interresant kerks groen kunnen preken. Heel mooi hoor, daar vanuit je fijne dorpje. Deze mensen/kinderen gaan in te toekomst hoge posities bekleden in ons land....Denken ze. Met hun misplaatste arrogantie lachen ze de problemen van het volk weg. En baggetaliseren ze alles wat niet in hun straatje past. Tot ze zelf eindelijk de grote mensen wereld in mogen, en hun eerste pijntjes en verdrietjes, of mischien wel een pistool op je hoofd, afpersing ,bedreiging, scheit aan Nederland hebbende buren, verkrachting, overvalletje, moord etc etc mogen verwelkomen. Maar hee, dat gebeurt natuurlijk niet bij jou he.........Nee.... Maar het is hip om het gevaar te onderschatten, en het staat zo interresant om de kant van bin laden te kiezen. Want je vriendjes zullen wel eens tegen je kunnen keren. Nee, dan is dit toch veiliger niet? Mensen PAS OP voor deze mensen. Deze mensen zijn ZEER gevaarlijk. A: Ontwijk ze. B: Vernietig ze. C: Vergeet ze. Of weet jij andere verdelgingstechnieken? |
Bron? dit is wel een heel erg subjectief betoog, je scheert zelf alle "woslims" over 1 kam.....
Nou vernietig ze dan maar: "Gij die zonder zonden bent, gooit de eerste steen/kogel/whatever" Verbeter de wereld, begin vooral eerst bij jezelf! :| |
argumenten zouden mooi zijn
en niet ad hominem :) |
Wiggers zijn ook enger dan negers :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik begrijp ook dat jij inmiddels de grote mensenwereld hebt betreden met waarschijnlijk een grote mensenkrant waarin je leest hoe verschrikkelijk slecht het met Nederland gaat. Je hebt gelijk, want ik ben een jonge hond met misplaatste arrogantie die alle problemen weglacht. Dat zal ik ook niet ontkennen. Ik lach mijn leven rot en waarom niet? Op het gebied van het dorpje na, heb je misschien wel gelijk. Althans, je hebt in elk geval geen ongelijk. Maar in mijn omgeving is het niet hip om gevaar te onderschatten, wij zijn gewoon eigenwijs. ´Dat zullen we nog wel eens zien!´ instelling van mensen zoals ik, kunnen vaak problemen opleveren. Maar jouw ´soort´ heeft al problemen zonder dat deze er werkelijk zijn. Want de oordelende burger is natuurlijk ook een bekend fenomeen in Nederland. In zijn nieuwbouwwijk leest hij de Telegraaf, terwijl zijn vrouw de kinderen ophaalt van zwemles en met de andere moeders praat over middenstandsonderwerpen zoals het weer of Osama Bin Laden. De man praat over de schutting met zijn buurman over zijn hypotheek en de bandenspanning van zijn nieuwe Opel Zafira (hij is vertegenwoordiger bij een snoepfabriek). In de krant lezen ze de problemen, de buurman leest een andere krant en verteld nog meer problemen, in elk groepje jongeren zien ze een criminele organisatie, verstoten van elk stukje levenswijsheid denken ze de wereld te kennen doordat ze de krant lezen en niemand vertrouwen, levend in hun eigen illusie dat zij weten wat goed en slecht is. Bedenk jezelf dat er problemen zijn en je hebt problemen. Heb ik trouwens al gezegd dat ik een hekel heb aan Amerika én welk land in het Midden Oosten dan ook? Ik ben blij dat jij weet hoe deze wereld in elkaar zit, dan hoef ik er niet meer over na te denken. |
Citaat:
moet je er geen sieg heil bij vermelden knul? :rolleyes: |
|
Iemand die zijn eigen taal niet eens beheerst neem je sowieso niet serieus.
|
Citaat:
1. Ik heb een grafhekel aan Hitler dus die vlieger gaat niet op. Ik had zijn kop eraf geknald als dat mogelijk was. 2 Ik wordt een beetje moe van altijd dezelfde reacties. 3 Ik kan ook lekker met jullie meelullen, maar ik wil de criticus zijn.. Kies maar... Feit blijft dat dit een broeinest is van linkse schuinmarcheerders. Die hopelijk nooit een rol van betekenis zullen vervullen. :s :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik ken je niet, misschien kun jij ook wel heel veel invloed uitoefenen van achter de lopende band :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij zegt:
Met hun misplaatste arrogantie lachen ze de problemen van het volk weg. En baggetaliseren ze alles wat niet in hun straatje past en: Feit blijft dat dit een broeinest is van linkse schuinmarcheerders. Met andere woorden, jij baggetaliseert alles wat niet in je straatje past (linkse schuinmacheerders) vervolgens zeg je: Die hopelijk nooit een rol van betekenis zullen vervullen. Ach, steek jij je kop maar in het zand hoor! |
Citaat:
|
:confused:
maar onze grote idioot jan heeft toch ook aan de band gewerkt in een worstenfabriek. |
Citaat:
|
Wat is nou precies de bedoeling van deze topic. :P
|
'Linkse schuinmarcheerders' met krachtige argumenten in laten zien dat ze er volkomen naast zitten en laten zien hoe het anders kan? :p
|
De enige vraag die ik zie, reageert niemand op. Namelijk ''Of weet jij andere verdelgingstechnieken?''
Ja hoor die weet ik. :) |
We kunnen ze nog altijd gijzelen en losgeld vragen aan familie in het buitenland.
|
Citaat:
Paniekerige hazen, dat zijn het. |
Waar blijft het slotje?
|
Citaat:
|
Alle moslims zijn woslims, maar niet alle woslims zijn moslims, zeg ik altijd maar
|
Citaat:
|
Mensen, willen jullie eens de lelijke verpakking van michael1s boodschap wegdenken? Ik denk wel degelijk dat hij een punt heeft, er lopen hier 3de generatie moslim-immigranten rond die zich plots aangetrokken voelen tot het fundamentalisme. Deze week op Netwerk kwam er een tulband aan bod die een moslimpartij in Brussel stichtte, en eigenlijk zou willen dat België een fijne moslimstaat wordt, waar met de Koran geleefd wordt. "En als je het er niet mee eens bent mag je wel weg uit de moslimstaat." riep hij nog, niet realiserend dat er al geweldige islamitische staten bestaan zoals Iran en Algerije, waar je zo heen kan.
|
Citaat:
En ik denk dat die aantrekkingskracht tot het fundamentalisme vooral aangewakkerd wordt door uitlatingen van iemand als michael1 en kornuiten. |
bleugh. op N&A zijn er nu wel genoeg topics rondom moslims in de maatschappij.
Ik stuur m dus maar door naar De Kantine maar garandeer niet een lang leven voor dit topic. |
ik denk eigenlijk dat jij (topicstarter) het engst van iedereen bent
jij bent gewoon ondoordacht, generaliserend racistisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slotje :evil:
|
ik lees net :p dat alles wat wannebe is zo door heen wordt geprikt . De jeugd is op zoek naar echtheid!
|
jaja..
En nu wil jij dat wij inhoudelijk gaan reageren? |
Wat is dit ongelooflijk kansloos. Hoe verzint iemand zo'n term? :rolleyes: :s
|
Ohja.
|
Verdeldingstechnieken? Met een dergelijk woord kom je bij mij meteen in aanmerking voor een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |