Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 07:28
michael1
michael1 is offline
Na dit forum te hebben gelezen, kom ik tot deze conclusie.

Het gevaar komt niet ALLEEN uit de moslimhoek.
Nee, het echte gevaar zit denk ik bij de Woslims (wannabee moslims) die er hier rondlopen.
Alles wat Amerika is is fout. Dit zijn de jonge mensen/kinderen zonder levenservaring, en denken dat ze volwassen zijn als ze hun woordenboek kunnen hanteren. en heel interresant kerks groen kunnen preken. Heel mooi hoor, daar vanuit je fijne dorpje.
Deze mensen/kinderen gaan in te toekomst hoge posities bekleden in ons land....Denken ze.
Met hun misplaatste arrogantie lachen ze de problemen van het volk weg. En baggetaliseren ze alles wat niet in hun straatje past.
Tot ze zelf eindelijk de grote mensen wereld in mogen, en hun eerste pijntjes en verdrietjes, of mischien wel een pistool op je hoofd, afpersing ,bedreiging, scheit aan Nederland hebbende buren, verkrachting, overvalletje, moord etc etc mogen verwelkomen. Maar hee, dat gebeurt natuurlijk niet bij jou he.........Nee....
Maar het is hip om het gevaar te onderschatten, en het staat zo interresant om de kant van bin laden te kiezen. Want je vriendjes zullen wel eens tegen je kunnen keren. Nee, dan is dit toch veiliger niet?
Mensen PAS OP voor deze mensen. Deze mensen zijn ZEER gevaarlijk.
A: Ontwijk ze.
B: Vernietig ze.
C: Vergeet ze.

Of weet jij andere verdelgingstechnieken?
Advertentie
Oud 03-04-2004, 07:45
pure_evil
pure_evil is offline
Bron? dit is wel een heel erg subjectief betoog, je scheert zelf alle "woslims" over 1 kam.....

Nou vernietig ze dan maar:

"Gij die zonder zonden bent, gooit de eerste steen/kogel/whatever"

Verbeter de wereld, begin vooral eerst bij jezelf!
Oud 03-04-2004, 08:26
Joostje
Joostje is offline
argumenten zouden mooi zijn

en niet ad hominem
Oud 03-04-2004, 09:47
Verwijderd
Wiggers zijn ook enger dan negers
Oud 03-04-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 03-04-2004 @ 08:28 :
(...)

We kunnen ook jouw soort afmaken, dat is misschien beter
Oud 03-04-2004, 10:16
Isa
Isa is offline
Citaat:

Martel ze zodat de anderen afgeschrikt worden
Oud 03-04-2004, 10:33
AGH
AGH is offline
Citaat:
Tot ze zelf eindelijk de grote mensen wereld in mogen, en hun eerste pijntjes en verdrietjes, of mischien wel een pistool op je hoofd, afpersing ,bedreiging, scheit aan Nederland hebbende buren, verkrachting, overvalletje, moord etc etc mogen verwelkomen. Maar hee, dat gebeurt natuurlijk niet bij jou he.........Nee....
Ik begrijp dat jij dagelijks met een pistool op je hoofd bedreigd wordt terwijl een afpersende Libanees met schijt aan Nederland je moordachtig verkracht.
En ik begrijp ook dat jij inmiddels de grote mensenwereld hebt betreden met waarschijnlijk een grote mensenkrant waarin je leest hoe verschrikkelijk slecht het met Nederland gaat.

Je hebt gelijk, want ik ben een jonge hond met misplaatste arrogantie die alle problemen weglacht. Dat zal ik ook niet ontkennen. Ik lach mijn leven rot en waarom niet?
Op het gebied van het dorpje na, heb je misschien wel gelijk.
Althans, je hebt in elk geval geen ongelijk.

Maar in mijn omgeving is het niet hip om gevaar te onderschatten, wij zijn gewoon eigenwijs.
´Dat zullen we nog wel eens zien!´ instelling van mensen zoals ik, kunnen vaak problemen opleveren.
Maar jouw ´soort´ heeft al problemen zonder dat deze er werkelijk zijn.
Want de oordelende burger is natuurlijk ook een bekend fenomeen in Nederland.
In zijn nieuwbouwwijk leest hij de Telegraaf, terwijl zijn vrouw de kinderen ophaalt van zwemles en met de andere moeders praat over middenstandsonderwerpen zoals het weer of Osama Bin Laden. De man praat over de schutting met zijn buurman over zijn hypotheek en de bandenspanning van zijn nieuwe Opel Zafira (hij is vertegenwoordiger bij een snoepfabriek). In de krant lezen ze de problemen, de buurman leest een andere krant en verteld nog meer problemen, in elk groepje jongeren zien ze een criminele organisatie, verstoten van elk stukje levenswijsheid denken ze de wereld te kennen doordat ze de krant lezen en niemand vertrouwen, levend in hun eigen illusie dat zij weten wat goed en slecht is.
Bedenk jezelf dat er problemen zijn en je hebt problemen.

Heb ik trouwens al gezegd dat ik een hekel heb aan Amerika én welk land in het Midden Oosten dan ook?
Ik ben blij dat jij weet hoe deze wereld in elkaar zit, dan hoef ik er niet meer over na te denken.
Oud 03-04-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:

Nee, het echte gevaar zit denk ik bij de Woslims (wannabee moslims) die er hier rondlopen.
Alles wat Amerika is is fout. Dit zijn de jonge mensen/kinderen zonder levenservaring, en denken dat ze volwassen zijn als ze hun woordenboek kunnen hanteren. en heel interresant kerks groen kunnen preken. Heel mooi hoor, daar vanuit je fijne dorpje.
Deze mensen/kinderen gaan in te toekomst hoge posities bekleden in ons land....Denken ze.
Met hun misplaatste arrogantie lachen ze de problemen van het volk weg. En baggetaliseren ze alles wat niet in hun straatje past.
Maar het is hip om het gevaar te onderschatten, en het staat zo interresant om de kant van bin laden te kiezen. Want je vriendjes zullen wel eens tegen je kunnen keren. Nee, dan is dit toch veiliger niet?

moet je er geen sieg heil bij vermelden knul?
Oud 03-04-2004, 11:01
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Goed idee......

Oud 03-04-2004, 11:11
Verwijderd
Iemand die zijn eigen taal niet eens beheerst neem je sowieso niet serieus.
Oud 03-04-2004, 12:02
michael1
michael1 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 03-04-2004 @ 09:26 :
argumenten zouden mooi zijn

en niet ad hominem!

1.
Ik heb een grafhekel aan Hitler dus die vlieger gaat niet op.
Ik had zijn kop eraf geknald als dat mogelijk was.

2 Ik wordt een beetje moe van altijd dezelfde reacties.

3 Ik kan ook lekker met jullie meelullen, maar ik wil de criticus zijn..
Kies maar...

Feit blijft dat dit een broeinest is van linkse schuinmarcheerders.
Die hopelijk nooit een rol van betekenis zullen vervullen.
Oud 03-04-2004, 12:14
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
michael1 schreef op 03-04-2004 @ 13:02
2 Ik wordt een beetje moe van altijd dezelfde reacties.
vooral kritisch op jezelf blijven makker.
Oud 03-04-2004, 12:16
michael1
michael1 is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 03-04-2004 @ 13:14 :
vooral kritisch op jezelf blijven makker.
Vooral inhoudelijk reageren stakker.
Oud 03-04-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 03-04-2004 @ 13:02 :
Ik wil je niet bangmaken, maar sollicitatiebrieven die beginnen met 'Ik wordt' gaan rechtstreeks de papierversnipperaar in

Maar goed, ik ken je niet, misschien kun jij ook wel heel veel invloed uitoefenen van achter de lopende band
Oud 03-04-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 03-04-2004 @ 13:16 :
Met mensen van jouw soort valt niet inhoudelijk te discussiëren, omdat ze op een ziekelijke manier onterecht overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Dus ga vooral lekker in een hoekje zitten balen van die linkse rakkers en die enge moslims, maar val ons er niet mee lastig. De groeten
Oud 03-04-2004, 12:20
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
michael1 schreef op 03-04-2004 @ 13:16 :
Inhoudelijk reageren op de vraag of ik andere verdelgingstechnieken weet voor de woslim? Je stuk is gebaseerd op lucht; iemand die niet achter Amerika aanhuppelt, is volgens jou wannebe moslim, woont in een dorp, is arrogant en natuurlijk naief en blind. Dit zijn nou niet bepaald feiten te noemen, ik ga hier echt niet serieus op reageren. Veel succes met je angstzaaierij
Oud 03-04-2004, 12:21
michael1
michael1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:16 :
Ik wil je niet bangmaken, maar sollicitatiebrieven die beginnen met 'Ik wordt' gaan rechtstreeks de papierversnipperaar in

Maar goed, ik ken je niet, misschien kun jij ook wel heel veel invloed uitoefenen van achter de lopende band
Daar zal jij nog raar van gaan opkijken, slimme jongen
Oud 03-04-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 03-04-2004 @ 13:21 :
Daar zal jij nog raar van gaan opkijken, slimme jongen
Ik wacht vol spanning af
Oud 03-04-2004, 12:26
pure_evil
pure_evil is offline
jij zegt:

Met hun misplaatste arrogantie lachen ze de problemen van het volk weg. En baggetaliseren ze alles wat niet in hun straatje past

en:
Feit blijft dat dit een broeinest is van linkse schuinmarcheerders.

Met andere woorden, jij baggetaliseert alles wat niet in je straatje past (linkse schuinmacheerders)

vervolgens zeg je:

Ach, steek jij je kop maar in het zand hoor!
Oud 03-04-2004, 12:37
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:

Citaat:
Zohee, einstein.

Citaat:
Verwacht je na deze opmerking nog serieus genomen te worden?

Citaat:
Alles wat Amerika is is fout. Dit zijn de jonge mensen/kinderen zonder levenservaring, en denken dat ze volwassen zijn als ze hun woordenboek kunnen hanteren.
Jonge mensen zijn niet per defenitie zonder levenservaring en als 21jarige zou ik jou nou ook niet echt als een oude wijze man bestempellen.

Citaat:
en heel interresant kerks groen kunnen preken. Heel mooi hoor, daar vanuit je fijne dorpje.
Sorry, ik woon gewoon in de stad.. En zit vrij vaak een weekendje in Amsterdam dus..

Citaat:
Neeh dankje, ik was eigenlijk van plan SPH te gaan studeren.

Citaat:
Andere oplossingen aandragen is iets anders als problemen weglachen, en volgens mij maak jij nu jezelf schuldig aan het laatste.

Citaat:
Neehhoor, ik ben enkele dagen geleden nog voor mn kop geslagen omdat 1 of andere macho zich moest bewijzen. Wereldvreemd ofzo?

Citaat:
Maar het is hip om het gevaar te onderschatten, en het staat zo interresant om de kant van bin laden te kiezen.
Leef niet zo in de 'niet voor ons is voor de andere' sfeer zeg, bin laden is fout, net als bush'zn manier van regeren

Citaat:
Want je vriendjes zullen wel eens tegen je kunnen keren. Nee, dan is dit toch veiliger niet?
Ben je zelf eigenlijk al wel helemaal volwassen?..

Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 12:48.
Oud 03-04-2004, 12:50
Teerbal
Teerbal is offline

maar onze grote idioot jan heeft toch ook aan de band gewerkt in een worstenfabriek.
Oud 03-04-2004, 12:50
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 13:17 :
Met mensen van jouw soort *
Wat klinkt dat naar zeg
Oud 03-04-2004, 12:57
Zaina
Zaina is offline
Wat is nou precies de bedoeling van deze topic.
Oud 03-04-2004, 13:00
RawTofu
RawTofu is offline
'Linkse schuinmarcheerders' met krachtige argumenten in laten zien dat ze er volkomen naast zitten en laten zien hoe het anders kan?
Oud 03-04-2004, 13:04
Zaina
Zaina is offline
De enige vraag die ik zie, reageert niemand op. Namelijk ''Of weet jij andere verdelgingstechnieken?''

Ja hoor die weet ik.
Oud 03-04-2004, 13:06
Teerbal
Teerbal is offline
We kunnen ze nog altijd gijzelen en losgeld vragen aan familie in het buitenland.
Oud 03-04-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 03-04-2004 @ 13:50 :
Wat klinkt dat naar zeg
Boeiend. Het is toch ook een bepaald soort? De kleinburgers die in hun eigen beleving van alle kanten bedreigd worden door enge moslims, die het land naar de klote zien gaan, die zeven kleuren bagger schijten 'omdat het hier ook kan gebeuren'.

Paniekerige hazen, dat zijn het.
Oud 03-04-2004, 13:22
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Waar blijft het slotje?
Oud 03-04-2004, 13:23
RawTofu
RawTofu is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 14:13 :
Boeiend. Het is toch ook een bepaald soort? De kleinburgers die in hun eigen beleving van alle kanten bedreigd worden door enge moslims, die het land naar de klote zien gaan, die zeven kleuren bagger schijten 'omdat het hier ook kan gebeuren'.

Paniekerige hazen, dat zijn het.
Onderschat het gevaar niet zo, en al zou het kunnen gebeuren, dan er niets anders meer moeten zijn wat ons bezig zou moeten houden, en ons leven moeten draaien om het voorkomen van aanslagen van die enge mos-/woslims, hee, je weet toch
Oud 03-04-2004, 13:27
Teerbal
Teerbal is offline
Alle moslims zijn woslims, maar niet alle woslims zijn moslims, zeg ik altijd maar
Oud 03-04-2004, 13:35
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:

Je bent wel een grappenmaker
Oud 03-04-2004, 13:55
REIE
REIE is offline
Mensen, willen jullie eens de lelijke verpakking van michael1s boodschap wegdenken? Ik denk wel degelijk dat hij een punt heeft, er lopen hier 3de generatie moslim-immigranten rond die zich plots aangetrokken voelen tot het fundamentalisme. Deze week op Netwerk kwam er een tulband aan bod die een moslimpartij in Brussel stichtte, en eigenlijk zou willen dat België een fijne moslimstaat wordt, waar met de Koran geleefd wordt. "En als je het er niet mee eens bent mag je wel weg uit de moslimstaat." riep hij nog, niet realiserend dat er al geweldige islamitische staten bestaan zoals Iran en Algerije, waar je zo heen kan.

Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 13:57.
Oud 03-04-2004, 13:59
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
REIE schreef op 03-04-2004 @ 14:55 :
Mensen, willen jullie eens de lelijke verpakking van michael1s boodschap wegdenken? Ik denk wel degelijk dat hij een punt heeft, er lopen hier 3de generatie moslim-immigranten rond die zich plots aangetrokken voelen tot het fundamentalisme. Deze week op Netwerk kwam er een tulband aan bod die een moslimpartij in Brussel stichtte, en eigenlijk zou willen dat België een fijne moslimstaat wordt, waar met de Koran geleefd wordt. "En als je het er niet mee eens bent mag je wel weg uit de moslimstaat." riep hij nog, niet realiserend dat er al geweldige islamitische staten bestaan zoals Iran en Algarije, waar je zo heen kan.
Die tulband in Netwerk was een autochtone Belg, dus geen derde-generatie-immigrant, en hij kan zoveel willen, daar hoeven wij niet bang voor te zijn.

En ik denk dat die aantrekkingskracht tot het fundamentalisme vooral aangewakkerd wordt door uitlatingen van iemand als michael1 en kornuiten.
Oud 03-04-2004, 14:58
Gatara
Gatara is offline
bleugh. op N&A zijn er nu wel genoeg topics rondom moslims in de maatschappij.

Ik stuur m dus maar door naar De Kantine maar garandeer niet een lang leven voor dit topic.
Oud 03-04-2004, 15:03
jet
jet is offline
ik denk eigenlijk dat jij (topicstarter) het engst van iedereen bent

jij bent gewoon ondoordacht, generaliserend racistisch
Oud 03-04-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 11:07 :
We kunnen ook jouw soort afmaken, dat is misschien beter
Goed plan, ik word ziek van die mensen, en die frustraties leef ik dan weer hier op het forum uit, dus als we die mensen dood maken kan ik ook een aardige forummer worden
Oud 03-04-2004, 15:38
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-04-2004 @ 16:36 :
dus als we die mensen dood maken kan ik ook een aardige forummer worden
Want dat is ons uiteindelijke streven
Oud 03-04-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 03-04-2004 @ 16:38 :
Want dat is ons uiteindelijke streven
Inderdaad, help gauloises, dood een kneus
Oud 03-04-2004, 15:48
Atje85
Atje85 is offline
Slotje
Oud 03-04-2004, 15:56
hi
hi is offline
ik lees net dat alles wat wannebe is zo door heen wordt geprikt . De jeugd is op zoek naar echtheid!
Oud 03-04-2004, 16:03
fractuur
fractuur is offline
jaja..
En nu wil jij dat wij inhoudelijk gaan reageren?
Oud 03-04-2004, 16:05
Verwijderd
Wat is dit ongelooflijk kansloos. Hoe verzint iemand zo'n term?
Oud 03-04-2004, 16:05
Lionheart
Ohja.
Oud 03-04-2004, 16:19
Boogie
Boogie is offline
Verdeldingstechnieken? Met een dergelijk woord kom je bij mij meteen in aanmerking voor een slotje.

Regels voor berichten