Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik begrijp ook dat jij inmiddels de grote mensenwereld hebt betreden met waarschijnlijk een grote mensenkrant waarin je leest hoe verschrikkelijk slecht het met Nederland gaat. Je hebt gelijk, want ik ben een jonge hond met misplaatste arrogantie die alle problemen weglacht. Dat zal ik ook niet ontkennen. Ik lach mijn leven rot en waarom niet? Op het gebied van het dorpje na, heb je misschien wel gelijk. Althans, je hebt in elk geval geen ongelijk. Maar in mijn omgeving is het niet hip om gevaar te onderschatten, wij zijn gewoon eigenwijs. ´Dat zullen we nog wel eens zien!´ instelling van mensen zoals ik, kunnen vaak problemen opleveren. Maar jouw ´soort´ heeft al problemen zonder dat deze er werkelijk zijn. Want de oordelende burger is natuurlijk ook een bekend fenomeen in Nederland. In zijn nieuwbouwwijk leest hij de Telegraaf, terwijl zijn vrouw de kinderen ophaalt van zwemles en met de andere moeders praat over middenstandsonderwerpen zoals het weer of Osama Bin Laden. De man praat over de schutting met zijn buurman over zijn hypotheek en de bandenspanning van zijn nieuwe Opel Zafira (hij is vertegenwoordiger bij een snoepfabriek). In de krant lezen ze de problemen, de buurman leest een andere krant en verteld nog meer problemen, in elk groepje jongeren zien ze een criminele organisatie, verstoten van elk stukje levenswijsheid denken ze de wereld te kennen doordat ze de krant lezen en niemand vertrouwen, levend in hun eigen illusie dat zij weten wat goed en slecht is. Bedenk jezelf dat er problemen zijn en je hebt problemen. Heb ik trouwens al gezegd dat ik een hekel heb aan Amerika én welk land in het Midden Oosten dan ook? Ik ben blij dat jij weet hoe deze wereld in elkaar zit, dan hoef ik er niet meer over na te denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet je er geen sieg heil bij vermelden knul? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 1. Ik heb een grafhekel aan Hitler dus die vlieger gaat niet op. Ik had zijn kop eraf geknald als dat mogelijk was. 2 Ik wordt een beetje moe van altijd dezelfde reacties. 3 Ik kan ook lekker met jullie meelullen, maar ik wil de criticus zijn.. Kies maar... Feit blijft dat dit een broeinest is van linkse schuinmarcheerders. Die hopelijk nooit een rol van betekenis zullen vervullen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik ken je niet, misschien kun jij ook wel heel veel invloed uitoefenen van achter de lopende band ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 12:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Paniekerige hazen, dat zijn het. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik denk dat die aantrekkingskracht tot het fundamentalisme vooral aangewakkerd wordt door uitlatingen van iemand als michael1 en kornuiten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||