![]() |
uit de oude doos: afknappers op interieur gebied
Je kent dat wel. Dan kom je voor het eerst bij mensen thuis! Heb je een bepaalt beeld van iemand en dan blijkt het huis echt vreselijk ingericht te zijn! plastick bloemstukjes of huilende clowns... wat vinden julli nou absolute afknappers mbt inrichting van het huis?
|
Een verzameling van porceleinen beesten (honden/katten ect), een verzameling knuffelbeesten en een verzameling paardenmokken.
|
Citaat:
gelukkig kan je je meestal al voorbereiden omdat je al een tuinkabouter door de tuin hebt geschopt (y) dan weet je het meestal wel. of allesallesALLES met van die bloemetjes, overal waar je kijkt :S |
Zo'n vieze beukenfineer keuken, brr burgo... Er bestaan trouwens zoveel soorten burgo keukens. (n)
Lamellen Vitrage Bruine leren banken die geen Chesterfield zijn (n) Foute schilderijtjes in nog foutere lijstjes Porseleinen beestjes Swarovski beeldjes in een vitrinekast Vitrinekasten sowieso (n) Perzische kleedjes op tafels etc etc etc |
Citaat:
|
ik was vorig jaar in zon verschrikkelijk huis :(
lelijke wit/grijze kale muren met zonm viezige houten tafel en een kast die van ellende uit elkaar viel. :| te druk is idd ook niet mooi |
De moeder van een vriend van me heeft een obsessie voor beeldjes van clowns
laat ik nu een teringhekel hebben aan clowns(hoe onzettend ironisch) dus ik vind die woonkamer, waar er zo'n 40 op verdachte plaatsen zijn opgesteld, echt te wanstaltig. Hij vroeg me of ik bij hem eens paddos kwam eten, ik heb hem gezegd dat hij dan eerst alle clowns moest verwijderen anders zou ik meteen fout gaan :D |
Citaat:
Ik vind het afschuwelijk, mijn vader is ook zo volk's, mjah het is zijn "stijl" en ik zeg maar niets van, maar het liefst ren ik terug naar mijn moeder, die kickt op behang van 800 € per vierkante meter oid. |
mn vaders huis is vrij afrikaans ingericht..(door zn afrikaanse vriendin :| )
iets teveel houten beeldjes ed... :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik vind trouwens wehkamp & blokker woonkamers ook afschuwelijk, dat je weet het zo is uitgekozen met een hoog "degelijk maar leuk gehalte".
En van die glazen tafeltjes waar de afstandsbediening precies recht opligt :( |
Een Warhammer tafel die ontbreekt.
Eigenlijk zuigen praktisch alle interieuren wel 20" niggahhh cock. |
Donkerbruine interieuren (like het huis van mijn 'schoon'ouders).
Donkerbruine vloer, houten dingen op de wand (soort parket?) Donkerbruine houten kasten die net niet allemaal dezelfde kleurhebben, een roodbruine bank die helemaaaal nergens bij past en een versleten houten vloer. Met als topper gouden beeldjes :/ |
opgezette beesten aan de muur.. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-behangen deuren
-sierlijsten om de behangen deuren -nep design |
Oh god ik kan daar zo erg op afknappen.
-eigenlijk alles wat hermie zei -van die vreselijke bloemstukjes in een rieten mandje -plastic bloempotten -van dat neppe ikea parket in de huiskamer -of als je bij mensen thuis je schoenen uitmoet, dat zijn altijd aso's |
Fotolijstjes volgestouwd met de kindjes.
Porseleinen katjes/hondjes/... ,nog erger met van die diamantjes erop. Regenkatjes,ze worden roze als het goed weer is en blauw als het gaat regenen [of omgekeerd] Geborduurde bloemetjeskleedjes in lijstjes/tafellakens/... |
Citaat:
|
Van dat poepbruine zeil over de vloer van het hele huis :s
Clowntjes of popjes in de vensterbanken:s Banken zonder kussens (y) Van die net niet tapijten :S*ril* |
Donkerbruine meubelen
Vergeelde plafonds/muren/deuren/meubelen Stank/ranzigheid Vitrage Roze bank Plastic "stoel" Oranje Loze verzamelingen zoals blikjes, en dan kasten vol Nepplanten Cactussen Zeil-zogenaamd-parket Dode dieren aan de wand/op de vloer tijgerprint zebraprint :nono: |
*nepplanten of bloemen
*swarovski-beeldjes *porseleinen beeldjes *fotolijsten van nepbont *Opgezette dieren |
Ik vind donkerbruine meubelen juist mooi.
Als in: kasten, tafels etc. Juist die lichte houtkleur is zoooo ordinair. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben een mooie antieken kast met kraakdeuren en frutsels ik maak wel een foto. ;) Dat matcht goed met de ornamenten op het plafond. Nou doei ik ga smikkelen. |
mensen zonder breedbeeld tv.
ik bedoel, hallo (n) :rolleyes: |
Citaat:
verder ook -witte kanten stofjes over de randjes van de stoelen -behangpapier met een BOORD (n) - TL-verlichting -bakstenen muren binnen :eek: -nepchinese vazen achter het raam, naast een koepel met neprozen en een heilige maagd maria erin |
Citaat:
:nono: verschrikkelijk. of van die lelijk hondenmanden die de hele fucking huiskamer vullen :nono: |
Alles wat hier gezegd is.
En ik ben ook niet zo dol op goud en glas. |
Citaat:
Spreuken op de wc zijn ook erg. |
'T enige wat ik echt storend vind is van dat goedkope wc papier, van dat harde krantenpapier.
Verder ach.. In het huis van Frans Bauer hoef ik niet te leven, maar zolang hij er gelukkig mee is. |
De inrichting bij m'n vriendje thuis is geweldig trouwens. Overal gehaakte kleedjes, borduurwerkjes, kerstballen uit 1910, affiches uit de jaren 30, tinnen autootjes, mariabeeldjes, oude doosjes, kookboekjes van 19zoveel.
Echt je kijkt je ogen uit :cool: |
Citaat:
ligt eraan wat voor spreuken vind ik. van die burgertrutdingen zijn verschrikkelijk, maar spreuken als: 'toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen', en 'verblijf van langer dan 12 seconden is niet toegestaan. trouwens, ook niet uit te houden' vind ik wel grappig. en laten dat nu net de twee spreuken zijn die wij op de plee hebben. :o weet je wat ik erg vind? van dat zachtroze en zachtgroene, wat je vaak in behang ziet. en als je dat dan door je huis gestrooid hebt, met nepmarmer op je vloer, en van die lelijke kasten... blegh, dan liever een ikea inrichting, al getuigt dat ook van niet echt uitzonderlijk veel eigen smaak |
een kerstboom in juni vind ik wel een big nono
|
wat vinden jullie trouwens van een drol aan een touwtje, waaraan je door moet trekken? hebben wij namelijk op de plee... :o
|
Citaat:
|
ja, men zegt toch weleens dat het toilet de spiegel van een huishouden is? nou erm...
- doorzichjtige pleebril met vissen erin - papiermaché kerstballen - plastic druiventrossen - een gedicht van marsman, gerrit komrij, en hans dingetje( hoe heet die vent ook alweer... het gedicht heet het moedervleklied.) - een gemanipuleerde foto van mijn pa+ cowboyhoed+ playboymodel - radio - laptop met internetaansluiting voor het erm... downloaden - een winkelwagentje als tijdschrifthouder tsja... :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Het ergst blijft natuurlijk de kamer die volgestouwd is met alle mogelijke accessoires van het koningshuis(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bruin! Bah! Dat hebben zóóveel mensen! (vooral oude)
Uitgezakte, oude, verslaten, leren stoelen. Riet vind ik (meestal) niet mooi. Antieke dingen vind ik (meestal) ook maar niks.. |
Ik vind rieten stoelen wel mooi in de serre :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |