Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gelukkig kan je je meestal al voorbereiden omdat je al een tuinkabouter door de tuin hebt geschopt ![]() dan weet je het meestal wel. of allesallesALLES met van die bloemetjes, overal waar je kijkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind het afschuwelijk, mijn vader is ook zo volk's, mjah het is zijn "stijl" en ik zeg maar niets van, maar het liefst ren ik terug naar mijn moeder, die kickt op behang van 800 € per vierkante meter oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben een mooie antieken kast met kraakdeuren en frutsels ik maak wel een foto. ![]() Dat matcht goed met de ornamenten op het plafond. Nou doei ik ga smikkelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder ook -witte kanten stofjes over de randjes van de stoelen -behangpapier met een BOORD ![]() - TL-verlichting -bakstenen muren binnen ![]() -nepchinese vazen achter het raam, naast een koepel met neprozen en een heilige maagd maria erin |
![]() |
||
Citaat:
![]() of van die lelijk hondenmanden die de hele fucking huiskamer vullen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spreuken op de wc zijn ook erg. |
![]() |
||
Citaat:
ligt eraan wat voor spreuken vind ik. van die burgertrutdingen zijn verschrikkelijk, maar spreuken als: 'toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen', en 'verblijf van langer dan 12 seconden is niet toegestaan. trouwens, ook niet uit te houden' vind ik wel grappig. en laten dat nu net de twee spreuken zijn die wij op de plee hebben. ![]() weet je wat ik erg vind? van dat zachtroze en zachtgroene, wat je vaak in behang ziet. en als je dat dan door je huis gestrooid hebt, met nepmarmer op je vloer, en van die lelijke kasten... blegh, dan liever een ikea inrichting, al getuigt dat ook van niet echt uitzonderlijk veel eigen smaak
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ergst blijft natuurlijk de kamer die volgestouwd is met alle mogelijke accessoires van het koningshuis ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat: