![]() |
Slecht in Aardrijkskunde.
Hoewel iedereen in mijn klas Aardrijkskunde echt 't makkelijkste vak vindt ("Ik heb 't gekozen zodat ik mn gemiddelde wat omhoog kan halen!"), heb ik er best veel moeite mee. Ik heb geen idee waarom, misschien gewoon slechte basiskennis ofzo?
Heeft iemand tips voor me? Hoe kan ik nou beter worden in Ak (en 't boek ben ik al aan 't leren, zit in examenjaar). |
denk vooral logisch, niet te theoretisch.
|
Maar je geen drukte!
Heb géén idéé wát ik gedaan had bij mijn examen (werkelijk, ik deed maar wat) en toch kwam er een 7 uitrollen. Echt, als je die examens heb gehad, kijk je terug en denk je "was dat het nou?". |
blader eens de atlas door en kijk wat je allemaal tegenkomt (en probeer het te begrijpen), is handig voor je examen. Dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten en welke info je waar kunt vinden.
mijn examen AK ging vrij slecht, had net een 5,4 ofzo en dat was nog doordat het enorm werd opgehoogd omdat iedereen het slecht had gemaakt :p nja verder is t handig als je de begrippenlijst kent.. en als je goed bent in erom heen lullen terwijl je het antwoord eigenlijk niet weet. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder nog ideeen? Opdrachten oid? (Yay, vrijwillig.;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |