Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 20:11
heavinly
heavinly is offline
Hoewel iedereen in mijn klas Aardrijkskunde echt 't makkelijkste vak vindt ("Ik heb 't gekozen zodat ik mn gemiddelde wat omhoog kan halen!"), heb ik er best veel moeite mee. Ik heb geen idee waarom, misschien gewoon slechte basiskennis ofzo?

Heeft iemand tips voor me? Hoe kan ik nou beter worden in Ak (en 't boek ben ik al aan 't leren, zit in examenjaar).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 20:41
Verwijderd
denk vooral logisch, niet te theoretisch.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 21:21
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Maar je geen drukte!
Heb géén idéé wát ik gedaan had bij mijn examen (werkelijk, ik deed maar wat) en toch kwam er een 7 uitrollen.
Echt, als je die examens heb gehad, kijk je terug en denk je "was dat het nou?".
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:34
PV
PV is offline
blader eens de atlas door en kijk wat je allemaal tegenkomt (en probeer het te begrijpen), is handig voor je examen. Dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten en welke info je waar kunt vinden.
mijn examen AK ging vrij slecht, had net een 5,4 ofzo en dat was nog doordat het enorm werd opgehoogd omdat iedereen het slecht had gemaakt
nja verder is t handig als je de begrippenlijst kent.. en als je goed bent in erom heen lullen terwijl je het antwoord eigenlijk niet weet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:17
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
PV schreef op 09-04-2004 @ 09:34 :
*nja verder is t handig als je de begrippenlijst kent.. en als je goed bent in erom heen lullen terwijl je het antwoord eigenlijk niet weet.
You're talking to the King
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:04
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
PV schreef op 09-04-2004 @ 09:34 :
nja verder is t handig als je de begrippenlijst kent.. en als je goed bent in erom heen lullen terwijl je het antwoord eigenlijk niet weet.
Ja, begrippen inderdaad. Maar stiekem is dat nog best veel werk. :$ Dat van die atlas zal ik inderdaad gaan doen, lijkt me een goed idee. En er om heen praten kan ik niet.. dus dat is vrij jammer.

Verder nog ideeen? Opdrachten oid? (Yay, vrijwillig.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten