![]() |
Het Wiel van Vroemen?
Voor een practische opdracht moet mijn projectgroep analyseren met behulp van het Wiel van Vroemen. Maar ik heb geen enkel idee wat dat nou is, en op Google vind ik ook niet veel.
Kan iemand mij misschien uitleggen wat voor een wiel dit is? Dit is van beroepsmatig communiceren... dus stopte ik het maar hier. >_> |
KAn dat geen fout zijn? kan het niets anders zijn, verkeerd genoteerd ofzo, want het komt mij ook totaal niet bekend voor.
En als jullie daarmee moeten analyseren, hebben jullie dan geen vb gekregen of staat het niet in de cursus? |
Ik weet het niet. Die ene les was ik er namelijk niet omdat ik niet wist dat we les hadden (ik las m'n rooster verkeerd...). De opdracht zegt het volgende:
Citaat:
En het enige wat we krijgen zijn handouts. Die heb ik allemaal wel (behalve het spul over Vroemen, natuurlijk). Ik e-mail wel een klasgenoot. Misschien heeft hij wel iets. Is er niet een naam die erop lijkt di het misschien kan zijn? |
Citaat:
Ik kan zo geen naam verzinnen die het zou kunnen zijn en mijn communicatie ligt helemaal onderaan. Ik ken wel een bepaald wiel maar dat is Deming-cyclus dacht ik en dat is plan-act-check en nog iets... maar dat examen heb ik al een tijdje achter de rug dus vandaar dat ik het niet meer weet :). Ik zal wel eens in die cursus kijken, maar er zou me toch wel iets zijn bijgebleven dan denk ik. |
Vreemd. Niemand die tijdens die les die ik gemist heb aanwezig is geweest weet van dat wiel af... Erg raar. Nou ja, ik laat het er maar uit, en zie wel wat er van komt. Bedankt voor de moeite! ^_^
|
Hebben ze je niet gewoon voor de gek gehouden ofzo :D Anders vraag t aan de leraar. Ik heb ook nix meer gevonden over dat ding.
|
Citaat:
Maar het blijkt dus nu dat het verslag pas voor het eind van het jaar is, dus mijn gok is dat het wiel nog moet komen. Ach, ik heb in ieder geval al 14 pagina's voor mijn verslag, dus erg is het niet. ;) Maar toch bedankt voor de moeite! ^_^ |
Citaat:
Maar laat dan wel eens weten wat het is, want nu ben ik nieuwsgierig :D. |
Citaat:
|
Hey ik ben ff probeer het eens op
KLIK OP MIJ! KLIK OP MIJ! Anders zou ik het ook niet weten :s (Ik heb er nog nooit van gehoord) Laat het wel ff weten. Want ik word nu ook nieuwsgierig :D |
Ik weet het nog steeds niet echt... één iemand heeft de papieren nog, maar ik moet nog vragen of ik ze mag lenen. Wat ik wel weet, is dat het om de zes punten van samenwerking draait, en en daar van is respect (ik ben de andere die ik heb gehoord alweer vergeten.).
Komt iemand dit bekend voor? |
nog steeds geen idee :) Vraag die papieren gauw even.
|
Ze heeft ze niet meer... -_-' *emailt lerares*
|
Eindelijk! Ik weet het. Het Wiel van Vroemen draait om de 6 punten van samenwerking, en deze zijn de volgende:
Heldere doelstellingen Gezamenlijke verantwoordelijkheid Initiatief tonen Communicatie Flexibel aanpassen Wederzijds Respect |
Nou dat weten we dan ook weer :D
|
dat weet toch iedere doos :p
had ff gebeld dan had ik je het verteld, hahahaha ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |