Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan zo geen naam verzinnen die het zou kunnen zijn en mijn communicatie ligt helemaal onderaan. Ik ken wel een bepaald wiel maar dat is Deming-cyclus dacht ik en dat is plan-act-check en nog iets... maar dat examen heb ik al een tijdje achter de rug dus vandaar dat ik het niet meer weet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het blijkt dus nu dat het verslag pas voor het eind van het jaar is, dus mijn gok is dat het wiel nog moet komen. Ach, ik heb in ieder geval al 14 pagina's voor mijn verslag, dus erg is het niet. ![]() Maar toch bedankt voor de moeite! ^_^
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar laat dan wel eens weten wat het is, want nu ben ik nieuwsgierig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hey ik ben ff probeer het eens op
KLIK OP MIJ! KLIK OP MIJ! Anders zou ik het ook niet weten ![]() ![]()
|
Ik weet het nog steeds niet echt... één iemand heeft de papieren nog, maar ik moet nog vragen of ik ze mag lenen. Wat ik wel weet, is dat het om de zes punten van samenwerking draait, en en daar van is respect (ik ben de andere die ik heb gehoord alweer vergeten.).
Komt iemand dit bekend voor?
|
Eindelijk! Ik weet het. Het Wiel van Vroemen draait om de 6 punten van samenwerking, en deze zijn de volgende:
Heldere doelstellingen Gezamenlijke verantwoordelijkheid Initiatief tonen Communicatie Flexibel aanpassen Wederzijds Respect
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mocroflavour Verwijderd | 21 | 13-04-2005 21:18 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 |