![]() |
1e keer...
K sit met een probleem en hoop dat jullie advies kunnen geven....
Ik heb voor ut eerst verkering..... En nou wil k graag wat intiemer met mijn vriendin omgaan, maar hoe pak ik dit aan..... |
Wat heb je al met je vriendinnetje gedaan? Kusjes gegeven, gezoend, geknuffeld? :)
|
zou willen da ut al zover was.... :(
ben nog nie verder gekomen als tegen d'r aanliggen :s |
Hoelang heb je al verkering dan? en is zij wel ervaren(er) als jou op dit gebeid?
|
Heb pas net verkering, heb d'r pas 2x gesien nadat k verkering gevraagd heb....
En ja, ze is ervarener op dit gebied als mij... :rolleyes: Heb alleen ut id dat ze w8 totdat ik ut initiatief neem :s |
liev :)
Ik zou proberen veel met haar te praten, haar bellen ookal weet je niet precies wat je moet zeggen. Als je een keer samen in gesprek bent en er valt een stilte en jullie kijken elkaar aan en misschien (als het je en goed moment lijkt) kus geven... Meestal komt het vanzelf wel, en eens moet de eerste keer zijn voor alles. |
kon ik da maar zo makkelijk :rolleyes:
en een ander probleem is de stiltes.... die zijn er eiglijk nie soveel :D |
Hoe oud ben jij als ik vragen mag ?
Ik neem aan dat je nog vrij jong bent en zij ook en dat jullie niet veel ervaring hebben. Nou dat maakt niet zoveel uit. Geef haar een kus op haar wang en dan eentje op haar mond. Aan haar reactie zul je zien of ze dat prettig vindt of niet. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet prettig zou vinden, je bent haar vriendje. Ik zou dus maar actie gaan ondernemen en je zult zien voor je het weet kunnen jullie niet meer van elkaar afblijven. |
bedankt voor je peptalk ;)
Ik denk dat je gelijk heb.... ma toch hoop ik nog op veel reacties, die doen me goed en geven me vertrouwen :bloos: BTW. ik ben 16 en zij 15 |
Oh ik heb een idee :p Dropveters, denk dat je zelf verder kunt invullen wat je ermee moet doen.
|
Citaat:
succes :) |
kruip er gewoon op.
|
2x gezien? Ach dan heeft het toch geen haast? Of ben ik nou weer de ouwe bok aan het uithangen? :bloos:
Ik zou zeggen: haal uit je verkering wat eruit te halen valt en dat een stap tegelijk. Als je je gaat haasten kan je zoveel mislopen. |
Citaat:
@TS: Als ze weggaat na een afspraakje kun je haar een kusje op haar wang geven. Jullie wennen dan allebei aan het fysiek contact tussen jullie. Als je daaraan gewend ben, kun je eens 'zomaar' een kusje geven op d'r wang. De volgende stap is een kus op d'r mond en van daaruit komt vaak nog wel meer ;) Forceer niks omdat het 'moet', maar laat het gewoon allemaal vanzelf komen. |
Citaat:
Maar inderdaad, lekker opbouwen die hap gaat makkelijker dan je zou denken op die manier. Bij mij ging het ongeveer zo: -1ste date: arm om elkaar heen en met de hoofden intiem tegen elkaar ergens gaan zitten -2de date: beetje hetzelfde maar dan met afsluiter een kusje op de wang -3de date, met de arm om elkaars schouder over straat en hand in hand lopen -4de date om de beurt elkaar een zoentje op de wang geven en dan steeds vaker totdat het steeds heftiger werd -5de date wild zoenen (ook in elkaars nek) enzovoorts Voelde allemaal heel natuurlijk omdat de stapjes heel klein waren en dus ook niet zo intimiderend. Uiteindelijk kan je dan wel bij een logeerpartij ofzo het bed delen en verder niets uitvreten. Vroeg of laat krijg je weer een wilde zoen partij tijdens zo'n logeerpartij en dan gaat een van de 2 vanzelf de ander's hand richting de wat intiemere plekjes bewegen. |
Citaat:
Fout antwoord :p mag ik hopen :(:D |
Citaat:
Ik geloof dat we uit mogen gaan van het positieve. :p |
Citaat:
|
Echt schattig als je voor de eerste keer verkering hebt. Ik weet nog wel van mezelf hoe bang en verlegen ik was. Ik moest er niet aan denken om met een jongen te zoenen, dat vond ik veel te eng, niets voor mij. Uiteindelijk ging het helemaal perongeluk (stiekem begon mn ex) en deed ik gewoon mee... Op een gegeven moment ben je zo aan elkaar gewend dat het niet meer eng is en je dat gewoon doet. Begin langzaam aan en niet in één keer persé moeten zoenen (dat heb ik meegemaakt en was niet zo'n succes), want dan krijg die ander meteen een verkeerd beeld van je.
|
De eerst volgde keer gewoon wat dichter tegen haar aan zitten. Armpje om haar heen slaan, haar dicht tegen je aandrukken. Zo, beginnen met knuffelen. :) Je zegt dat ze ervarener is? Nou, dan zal zij vast ook een stap zetten naar het zoenen, strelen en knuffelen. En je hebt haar ook "pas" 2 keer gezien. :) Komt goed, bouw gewoon langzaam op. Het heeft echt geen haast!
Steeds een klein stapje verder. :) |
Knuffelen :) Dat vind ik echt een heerlijk intiem gebaar :) En lieve kusjes geven op de neus, voorhoofd, oor, ed.
|
mijn god, typ eens wat normaler!
|
Citaat:
Ik ken d'r al veel langer, en ga ook al een hele tijd veel met d'r om, ma heb er pas weer 2x gezien nadat ik d'r gevraagd heb..... |
Citaat:
|
hoelang heb je dan met er, dat je mekaar nog maar 2 keer gezien heb sinds je met haar heb?
|
om er even op terug te komen dat je het idee hebt dat zij wacht tot jij initiatief neemt.
Met de vriend die ik nu heb, en ik denk ook met mn vorige vriend, was ik ook ervarener dan hij, maar ik ben gewoon zelf niet iemand die snel initiatief zal nemen, en ik vind het ook gewoon 'aantrekkelijk' (weet niet zeker of dat het goede woord ervoor is, maarja) als hij initiatief neemt. Dus neem wat initiatief, is ze nog niet zo ver, dan zegt ze dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mijn vriend en ik ging het zo, ik had net pas met iemand voor het eerst gezoent, durfde dus nog niet echt veel. we begonnen gewoon met knuffelen, dan langzamerhand zoenen, en als je dan een poos verder bent, kun je elkaar vingeren en aftrekken, en dan kun je het erover hebben om het te gaan doen
|
Citaat:
1. Zeurt om nix; 2. Een ouwe taart bent, die geen zin heeft om dat te lezen |
je zegt gewoon: 'neuken'? :p
|
Hihihihi, jammer van die proefwerkweek, maar zet je er maar voor in. :) Doe lief voor d'r. Armpje om haar heen slaan als ze naast je staat enzo. Vindt zij ook leuk. Dat is lief. :bloos: En zoals ik al eerder zei, opbouwen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien heb je hier iets aan, gebeurde namelijk ook toen we tegen elkaar aan lagen :)
Ik kwam op mysterieuze wijze ooit in aanraking met de neus van een vriend van me, die was lekker warm en die van mij nogal koud :p Even later lagen we toen dus te zoenen, hij begon er mee maar het voelde heel vanzelfsprekend eigenlijk. Daarna niet meer, toen realiseerde ik me dat we wel erg close aan t worden waren :( |
Citaat:
nou, laten we nu niet overhaasten... knuffelen en zoenen is al een hele stap! @ TS: zit je wel eens naast haar op de bank als je haar ziet? zoja: kruip lekker tegen haar aan en knuffel haar zachtjes of aai haar door de haren. als je ziet dat ze dit fijn/leuk/lief vind, kan je haar gezicht zachtjes aaien, of welke plek je dan ook te binnen schiet op dit moment. je zult zien: je bent dan al dichtbij een zoen. kijk haar maar eens diep in de ogen, en als de vonk weer overslaat kun je misschien eventueel wel een klein kusje op de mond geven. je moet vooral niet te geforceerd handelen, of overhaasten. laat het toeval lekker zijn gang gaan, zou ik zeggen! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |