Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @TS: Als ze weggaat na een afspraakje kun je haar een kusje op haar wang geven. Jullie wennen dan allebei aan het fysiek contact tussen jullie. Als je daaraan gewend ben, kun je eens 'zomaar' een kusje geven op d'r wang. De volgende stap is een kus op d'r mond en van daaruit komt vaak nog wel meer ![]() Forceer niks omdat het 'moet', maar laat het gewoon allemaal vanzelf komen.
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, lekker opbouwen die hap gaat makkelijker dan je zou denken op die manier. Bij mij ging het ongeveer zo: -1ste date: arm om elkaar heen en met de hoofden intiem tegen elkaar ergens gaan zitten -2de date: beetje hetzelfde maar dan met afsluiter een kusje op de wang -3de date, met de arm om elkaars schouder over straat en hand in hand lopen -4de date om de beurt elkaar een zoentje op de wang geven en dan steeds vaker totdat het steeds heftiger werd -5de date wild zoenen (ook in elkaars nek) enzovoorts Voelde allemaal heel natuurlijk omdat de stapjes heel klein waren en dus ook niet zo intimiderend. Uiteindelijk kan je dan wel bij een logeerpartij ofzo het bed delen en verder niets uitvreten. Vroeg of laat krijg je weer een wilde zoen partij tijdens zo'n logeerpartij en dan gaat een van de 2 vanzelf de ander's hand richting de wat intiemere plekjes bewegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Fout antwoord ![]() mag ik hopen ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik geloof dat we uit mogen gaan van het positieve. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken d'r al veel langer, en ga ook al een hele tijd veel met d'r om, ma heb er pas weer 2x gezien nadat ik d'r gevraagd heb..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1. Zeurt om nix; 2. Een ouwe taart bent, die geen zin heeft om dat te lezen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou, laten we nu niet overhaasten... knuffelen en zoenen is al een hele stap! @ TS: zit je wel eens naast haar op de bank als je haar ziet? zoja: kruip lekker tegen haar aan en knuffel haar zachtjes of aai haar door de haren. als je ziet dat ze dit fijn/leuk/lief vind, kan je haar gezicht zachtjes aaien, of welke plek je dan ook te binnen schiet op dit moment. je zult zien: je bent dan al dichtbij een zoen. kijk haar maar eens diep in de ogen, en als de vonk weer overslaat kun je misschien eventueel wel een klein kusje op de mond geven. je moet vooral niet te geforceerd handelen, of overhaasten. laat het toeval lekker zijn gang gaan, zou ik zeggen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
de 1e keer fromBALKAN :D | 2 | 20-02-2007 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikkramp na 1e keer? SunShine 18 | 4 | 06-01-2004 18:29 | |
Seksualiteit |