![]() |
afkeer zomer
pff het is weer zo ver mooi weer enzo ...
ik kom vandaag buiten zie ik al mijn maten met hun zomerliefjes ik ben eigenlijk vreselijk jaloers maar wat kan ik doen ik ben een verlegen type (niet als ik stoned ben of dronken) ik durf haast nooit de eerste stap zetten en ik ken heel weinig meisjes ik ga niet meer naar school heb geen werk ik zit gewoon de ganse dag thuis :( heeft iemand tips waar ik meisjes kan ontmoeten waar ik wat mee kan flirten om gewoon wat zelfvertrouwen te winnen het zou me wel helpen ook tips hoe ik me moet gedragen mvg |
je geeft het antwoord zelf al
|
maar op welke plaatsen vind ik die meisjes :confused:
zwembad ? maar dan komen alle meisjes met hun vriendjes :( |
Get a life
serieus, doe wat, ga niet de hele dag thuis zitten, daar heb je niks aan. Je ontmoet niemand, voelt je verveeld en shit. Ga wat doen. |
ga gewoon uit, daar ontmoet je ze het meest!
|
Heb je geen vrienden?
Antwoord 1. nee, dat is k*t dan. Antwoord. 2. ja, mooi ga daar mee om die kennen vast meisjes ga met die vrienden uit en je leert vanzelf meisjes kennen. Ik kende een jaartje terug ook weinig meisjes maar nu ken ik er wel heel veel, ok ik doe ook spw4 dus er zitten in mijn klas alleen al 24 meisjes maar ook daar buiten om ken ik er redelijk wat. En ook al klinkt het oud blijf gewoon jezelf. Want anders nemen ze misschien met je maar als ze er dan achter komen dat je anders bent dan dumoen ze je. Geloof niet echt dat dat goed is voor je zelfvertrouwen. |
Ga anders bij een vereniging-iets waar ook meisjes komen. Kan een sport zijn of iets creatiefs of wat dan ook, iets wat bij je past. Zwembad kan ook, genoeg meisjes gaan daar met een club vriendinnen naartoe. Volgens mij is minstens de helft van de meisjes van onze leeftijd vrijgezel, dat moet dus goedkomen.
En als je dan toch de hele dag thuis zit, kun je meteen op internet mensen leren kennen (niet meteen versierpogingen doen, dat komt irritant over via internet, eerst leren kennen), bijvoorbeeld op sites als cu2 of dreamcommunity. En verlegenheid is lastig, maar ik denk niet dat er veel meisjes zijn die het leuk vinden als iemand die dronken of stoned is tegen ze aan begint te lullen. Probeer je er over heen te zetten. Dat klinkt erg moeilijk, en dat is het ook :P. Gewoon al je moed verzamelen en jezelf dwingen om op een meisje af te stappen en hoi te zeggen. En dan mag je best blozen of stotteren of anderszins verlegen gedrag vertonen, dat vinden de meeste meisjes juist schattig. |
Citaat:
en over dat verlegen heb ik ook en ik baal daar echt. was eergister uit gegaan na 15 minuten probeerde een meisje een beetje met me te dansen en te praten enzo proberen me maten me een beetje te helpen maar ik sluit me dan compleet af tsss |
Ga uit, daar zijn genoeg meisjes te vinden die geen vriend hebben. En het is helemaal niet nodig om verlegen te zijn. Misschien vindt je wel een meisje die het wel leuk zou vinden om te windsurfen, kan jij het haar mooi leren ;)
|
ik ga wel uit maar ben teverlegen om daar echt een meisje te ont moeten. en ik windsurf ook, met een vriendin. maar dat is een vriendin net zoals een vriend, daar krijg je geen verkering ipv de vriendin waar je wel iets mee krijgt
als ge snap wat 'k bedoel |
Citaat:
|
Zoek een bijbaantje en dan het liefst 1 waar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn. Ik noem vakkenvullen in supermarkt andere winkel. Het werk is misschien klote maar je doet wat en waarschijnlijk vind je het hartstikke gezellig na een tijdje. Je leert mensen kennen en via die mensen kan je ook weer netwerken en voor je het weet ben je sociaal, populair en moet je de meisjes van je afslaan :D
|
Citaat:
probeer ut zou k zeggen |
Citaat:
In een disco misschien niet, maar in een cafe echt wel. Tenminste, dat is mijn ervaring. :) |
pleeg gewoon zelfmoord ben je daar ook weer vanaf
triestheid!! |
Citaat:
@ TS: je bent 17, het is op jou leeftijd zeker nog geen ramp om geen vriendin te hebben. Het is alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Je vrienden zitten toch ook zeker niet 24/7 bij hun vriendinnen? Zoek een hobby, werk, kortom er is heus wel leven zonder vriendin. Als je gaat zoeken dan vindt je toch niet waar je naar op zoek bent. Bovendien is een jongen die het niet per se wilt veel aantrekkelijker. Probeer je er niet te vele op te focussen, dan zal je zien dat je vanzelf een leuk meisje leert kennen, ff geduld hebben! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet zeggen dat momenteel meer dan 50%, zo niet bijna 100% van mijn vrienden ook collegas (man dan wel vrouw) zijn. Of vriend(inn)en van collegas etc. Heb er een BOEL mensen leren kennen dus. |
Citaat:
shut up, jouw reactie is triestheid ik heb heb daar ook last van allemaal mensen die iets met elkaar en dan denk ik bij me zelf nou das weer een jaar zonder vriendin. ik heb daarentegen geen hekel aan zomer, de zomer is cool je kan echt echt leuke dingen doen |
bijbaantje is ook wel een goed idee, dan móét je wel met mensen omgaan, en heb je altijd een excuus om met iemand te praten (je kunt het altijd over werk hebben, namelijk). En je krijgt er nog geld voor ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Internet :) Ja... echt!
|
ik heb wel vrienden
maar je weet hoe dat gaat de meeste gaan nog naar school en zitten in hun vrije tijd bij hun vriendin ik heb ook enkele vriendinnen maar dat is zo lullig om ergens mee uit te gaan ze steunen me wel enzo maar dat is toch anders dan want ik bescherm hen tegen opdringerige kerels nu heb ik afgesproken om met enkele vriendinnen te gaan salsa dansen salsa dansen meerderheid meisjes weinig of geen kerels de ideale manier om wat te flirten en in de stemming te komen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
toen ik op stijldansen zat, natuurlijk iets anders dan salsadansen maar toch, had minstens de helft daar verkering met iemand van dansles, en dan ging het uit en kwam er verkering met iemand anders van dansles, enzovoort, iedereen had wat met iedereen op den duur :P |
Je bent gewoon hersenloos werkschuw tuig
ga naar zo'n kamperfamilie heen en pak daar de eerste beste blonde debiel die iets op een vrouw lijkt ps. je moet die met die gouden kettingen hebben |
Citaat:
|
Om het ff grof te zeggen, kom met je luie reet van die stoel af en ga wat doen! Ga uit ofzow en je leert de meisjes vanzelf kennen. 2,5 maand trug kende ik vrijwel geen jongens.. Ben uitgeweest en heb mn vriendje leren kennen. Nu ken ik zowat meer jongens dan meisjes! Ga iets doen met je vrienden die meisjes kennen en leer ze kennen!
Oja, wees vooral jezelf als je meisjes wìlt leren kennen, niet van dat overdreven gedrag e.d. En het geeft trouwes ook niet echt een goeie indruk als je een meisje wilt leren kennen wanneer je stoned/dronken bent. Grote kans dat je maar voor één avond gebruikt wordt laat maar zeggen... :S Heel veel succes ermee en je zult er nog genoeg tegenkomen! ;) ( Salsa dansen.. Prima Idee!!!! (y) :D ) |
Scouting!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |