Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en over dat verlegen heb ik ook en ik baal daar echt. was eergister uit gegaan na 15 minuten probeerde een meisje een beetje met me te dansen en te praten enzo proberen me maten me een beetje te helpen maar ik sluit me dan compleet af tsss |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
probeer ut zou k zeggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In een disco misschien niet, maar in een cafe echt wel. Tenminste, dat is mijn ervaring. ![]()
||
Citaat:
@ TS: je bent 17, het is op jou leeftijd zeker nog geen ramp om geen vriendin te hebben. Het is alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Je vrienden zitten toch ook zeker niet 24/7 bij hun vriendinnen? Zoek een hobby, werk, kortom er is heus wel leven zonder vriendin. Als je gaat zoeken dan vindt je toch niet waar je naar op zoek bent. Bovendien is een jongen die het niet per se wilt veel aantrekkelijker. Probeer je er niet te vele op te focussen, dan zal je zien dat je vanzelf een leuk meisje leert kennen, ff geduld hebben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik moet zeggen dat momenteel meer dan 50%, zo niet bijna 100% van mijn vrienden ook collegas (man dan wel vrouw) zijn. Of vriend(inn)en van collegas etc. Heb er een BOEL mensen leren kennen dus.
||
![]() |
Citaat:
![]() shut up, jouw reactie is triestheid ik heb heb daar ook last van allemaal mensen die iets met elkaar en dan denk ik bij me zelf nou das weer een jaar zonder vriendin. ik heb daarentegen geen hekel aan zomer, de zomer is cool je kan echt echt leuke dingen doen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toen ik op stijldansen zat, natuurlijk iets anders dan salsadansen maar toch, had minstens de helft daar verkering met iemand van dansles, en dan ging het uit en kwam er verkering met iemand anders van dansles, enzovoort, iedereen had wat met iedereen op den duur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Software & Hardware |
[gpu] Verwijderd | 41 | 13-10-2005 09:25 | |
Seksualiteit |
Trauma's invloed op het hebben van sex? Ludmilla | 25 | 05-10-2005 20:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Canada begint massale slacht zeehonden Gatara | 144 | 21-04-2004 20:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 |