Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 01:18
casual dreamer
casual dreamer is offline
pff het is weer zo ver mooi weer enzo ...

ik kom vandaag buiten zie ik al mijn maten met hun zomerliefjes

ik ben eigenlijk vreselijk jaloers maar wat kan ik doen

ik ben een verlegen type (niet als ik stoned ben of dronken)
ik durf haast nooit de eerste stap zetten

en ik ken heel weinig meisjes ik ga niet meer naar school heb geen werk ik zit gewoon de ganse dag thuis

heeft iemand tips waar ik meisjes kan ontmoeten waar ik wat mee kan flirten om gewoon wat zelfvertrouwen te winnen

het zou me wel helpen ook tips hoe ik me moet gedragen

mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 01:32
L1
L1 is offline
je geeft het antwoord zelf al
Oud 18-04-2004, 01:33
casual dreamer
maar op welke plaatsen vind ik die meisjes

zwembad ? maar dan komen alle meisjes met hun vriendjes
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 08:49
Last Resort
Last Resort is offline
Get a life

serieus, doe wat, ga niet de hele dag thuis zitten, daar heb je niks aan. Je ontmoet niemand, voelt je verveeld en shit. Ga wat doen.
Oud 18-04-2004, 09:24
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ga gewoon uit, daar ontmoet je ze het meest!
Oud 18-04-2004, 09:37
Verwijderd
Heb je geen vrienden?

Antwoord 1. nee, dat is k*t dan.

Antwoord. 2. ja, mooi ga daar mee om die kennen vast meisjes ga met die vrienden uit en je leert vanzelf meisjes kennen.

Ik kende een jaartje terug ook weinig meisjes maar nu ken ik er wel heel veel, ok ik doe ook spw4 dus er zitten in mijn klas alleen al 24 meisjes maar ook daar buiten om ken ik er redelijk wat.

En ook al klinkt het oud blijf gewoon jezelf. Want anders nemen ze misschien met je maar als ze er dan achter komen dat je anders bent dan dumoen ze je. Geloof niet echt dat dat goed is voor je zelfvertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 09:49
Verwijderd
Ga anders bij een vereniging-iets waar ook meisjes komen. Kan een sport zijn of iets creatiefs of wat dan ook, iets wat bij je past. Zwembad kan ook, genoeg meisjes gaan daar met een club vriendinnen naartoe. Volgens mij is minstens de helft van de meisjes van onze leeftijd vrijgezel, dat moet dus goedkomen.
En als je dan toch de hele dag thuis zit, kun je meteen op internet mensen leren kennen (niet meteen versierpogingen doen, dat komt irritant over via internet, eerst leren kennen), bijvoorbeeld op sites als cu2 of dreamcommunity.

En verlegenheid is lastig, maar ik denk niet dat er veel meisjes zijn die het leuk vinden als iemand die dronken of stoned is tegen ze aan begint te lullen. Probeer je er over heen te zetten. Dat klinkt erg moeilijk, en dat is het ook . Gewoon al je moed verzamelen en jezelf dwingen om op een meisje af te stappen en hoi te zeggen. En dan mag je best blozen of stotteren of anderszins verlegen gedrag vertonen, dat vinden de meeste meisjes juist schattig.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:32
LaGoon
LaGoon is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 18-04-2004 @ 02:18 :
pff het is weer zo ver mooi weer enzo ...

ik kom vandaag buiten zie ik al mijn maten met hun zomerliefjes

ik ben eigenlijk vreselijk jaloers maar wat kan ik doen

ik ben een verlegen type (niet als ik stoned ben of dronken)
ik durf haast nooit de eerste stap zetten

mvg
heb ik ook, alleen ga ik nog naar school, en vin ik zomer niet kut want i wind surf graag en das hwet leukst met veel zon en veel wind

en over dat verlegen heb ik ook en ik baal daar echt. was eergister uit gegaan na 15 minuten probeerde een meisje een beetje met me te dansen en te praten enzo proberen me maten me een beetje te helpen maar ik sluit me dan compleet af tsss
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:24
Madgirl
Madgirl is offline
Ga uit, daar zijn genoeg meisjes te vinden die geen vriend hebben. En het is helemaal niet nodig om verlegen te zijn. Misschien vindt je wel een meisje die het wel leuk zou vinden om te windsurfen, kan jij het haar mooi leren
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:37
LaGoon
LaGoon is offline
ik ga wel uit maar ben teverlegen om daar echt een meisje te ont moeten. en ik windsurf ook, met een vriendin. maar dat is een vriendin net zoals een vriend, daar krijg je geen verkering ipv de vriendin waar je wel iets mee krijgt

als ge snap wat 'k bedoel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:55
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 18-04-2004 @ 10:24 :
ga gewoon uit, daar ontmoet je ze het meest!
Misschien dat het voor jou anders is, maar ik vind dat echt onzin. Ik ga al een tijdje uit, en leer echt bar weinig mensen kennen van et uitgaan. Ik leer daar echt geen nieuwe mensen kennen. Ik leer ze kennen op school, op werk, op sporten of via vrienden. Nee, bij et uitgaan maak je geen nieuwe vrienden. Op gewone feestjes wel, maar niet in disco's ofzo.
Oud 18-04-2004, 12:01
matrix21
matrix21 is offline
Zoek een bijbaantje en dan het liefst 1 waar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn. Ik noem vakkenvullen in supermarkt andere winkel. Het werk is misschien klote maar je doet wat en waarschijnlijk vind je het hartstikke gezellig na een tijdje. Je leert mensen kennen en via die mensen kan je ook weer netwerken en voor je het weet ben je sociaal, populair en moet je de meisjes van je afslaan
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:34
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-04-2004 @ 12:55 :
Misschien dat het voor jou anders is, maar ik vind dat echt onzin. Ik ga al een tijdje uit, en leer echt bar weinig mensen kennen van et uitgaan. Ik leer daar echt geen nieuwe mensen kennen. Ik leer ze kennen op school, op werk, op sporten of via vrienden. Nee, bij et uitgaan maak je geen nieuwe vrienden. Op gewone feestjes wel, maar niet in disco's ofzo.
nou.... bij mij duz echt wel.... ik heb afgelopen vrijdag ook een jongen leren kennen in n café. je moet gewoon rond gaan lopen, in bijvoorbeeld een discotheek en als je een leuk meisje ziet, tegen r aan botsen. dan zeg je sorry en bied je dr wat te drinken aan... zo kom je makkelijk met dr in contact.... lijkt mij....

probeer ut zou k zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:

In een disco misschien niet, maar in een cafe echt wel. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Oud 18-04-2004, 14:43
mortuavidua
mortuavidua is offline
pleeg gewoon zelfmoord ben je daar ook weer vanaf

triestheid!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 15:03
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
. Nee, bij et uitgaan maak je geen nieuwe vrienden. Op gewone feestjes wel, maar niet in disco's ofzo.
Dat kan voor jou gelden, maar door uit te gaan heb ik best wel mensen leren kennen (en velen met mij). Misschien gebeurt het niet vaak, maar het gebeurt heus wel. Als je een babbeltje maakt met iemand die ook vaak daar komt en je ziet daar vaker dan wordt je op z'n minst kennissen. Oh ja, en als ik uitga dan ga ik naar een disco.

@ TS: je bent 17, het is op jou leeftijd zeker nog geen ramp om geen vriendin te hebben. Het is alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Je vrienden zitten toch ook zeker niet 24/7 bij hun vriendinnen? Zoek een hobby, werk, kortom er is heus wel leven zonder vriendin. Als je gaat zoeken dan vindt je toch niet waar je naar op zoek bent. Bovendien is een jongen die het niet per se wilt veel aantrekkelijker. Probeer je er niet te vele op te focussen, dan zal je zien dat je vanzelf een leuk meisje leert kennen, ff geduld hebben!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 18-04-2004 @ 13:01 :
Zoek een bijbaantje en dan het liefst 1 waar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn. Ik noem vakkenvullen in supermarkt andere winkel. Het werk is misschien klote maar je doet wat en waarschijnlijk vind je het hartstikke gezellig na een tijdje. Je leert mensen kennen en via die mensen kan je ook weer netwerken en voor je het weet ben je sociaal, populair en moet je de meisjes van je afslaan
Helemaal gelijk, vakkenvullers zijn natuurlijk érg in trek
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 15:29
The0
The0 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2004 @ 16:17 :
Helemaal gelijk, vakkenvullers zijn natuurlijk érg in trek
Dat gaat weer ver
Maar ik moet zeggen dat momenteel meer dan 50%, zo niet bijna 100% van mijn vrienden ook collegas (man dan wel vrouw) zijn. Of vriend(inn)en van collegas etc. Heb er een BOEL mensen leren kennen dus.
Oud 18-04-2004, 15:41
LaGoon
LaGoon is offline
Citaat:
mortuavidua schreef op 18-04-2004 @ 15:43 :
pleeg gewoon zelfmoord ben je daar ook weer vanaf

triestheid!!

shut up, jouw reactie is triestheid

ik heb heb daar ook last van allemaal mensen die iets met elkaar en dan denk ik bij me zelf nou das weer een jaar zonder vriendin.
ik heb daarentegen geen hekel aan zomer, de zomer is cool je kan echt echt leuke dingen doen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:41
Verwijderd
bijbaantje is ook wel een goed idee, dan móét je wel met mensen omgaan, en heb je altijd een excuus om met iemand te praten (je kunt het altijd over werk hebben, namelijk). En je krijgt er nog geld voor ook.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:18
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 18-04-2004 @ 02:18 :
heeft iemand tips waar ik meisjes kan ontmoeten waar ik wat mee kan flirten om gewoon wat zelfvertrouwen te winnen
In de zomer lopen ze allemaal schaars gekleed op straat rond. Dus lekker de stad in en oppassen dat je tijdens het omkijken nergens tegen aan loopt.
Oud 18-04-2004, 21:56
JCG
JCG is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 18-04-2004 @ 18:18 :
In de zomer lopen ze allemaal schaars gekleed op straat rond. Dus lekker de stad in en oppassen dat je tijdens het omkijken nergens tegen aan loopt.
Of nog mooier met een boot op een meer, dan bij een pier meiden oppikken , damn ik moet nootdoppie (mij boot) weer te water laten.
Oud 18-04-2004, 22:44
Verwijderd
Internet Ja... echt!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 01:51
casual dreamer
ik heb wel vrienden

maar je weet hoe dat gaat de meeste gaan nog naar school en zitten in hun vrije tijd bij hun vriendin

ik heb ook enkele vriendinnen maar dat is zo lullig om ergens mee uit te gaan ze steunen me wel enzo maar dat is toch anders dan want ik bescherm hen tegen opdringerige kerels

nu heb ik afgesproken om met enkele vriendinnen te gaan salsa dansen

salsa dansen meerderheid meisjes weinig of geen kerels de ideale manier om wat te flirten en in de stemming te komen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 07:15
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 19-04-2004 @ 02:51 :
ik heb wel vrienden

maar je weet hoe dat gaat de meeste gaan nog naar school en zitten in hun vrije tijd bij hun vriendin

ik heb ook enkele vriendinnen maar dat is zo lullig om ergens mee uit te gaan ze steunen me wel enzo maar dat is toch anders dan want ik bescherm hen tegen opdringerige kerels

salsa dansen meerderheid meisjes weinig of geen kerels de ideale manier om wat te flirten en in de stemming te komen
Salsa dansen
Oud 19-04-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
casual dreamer schreef op 19-04-2004 @ 02:51 :
ik heb wel vrienden

goed idee

toen ik op stijldansen zat, natuurlijk iets anders dan salsadansen maar toch, had minstens de helft daar verkering met iemand van dansles, en dan ging het uit en kwam er verkering met iemand anders van dansles, enzovoort, iedereen had wat met iedereen op den duur
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:38
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Je bent gewoon hersenloos werkschuw tuig

ga naar zo'n kamperfamilie heen en pak daar de eerste beste blonde debiel die iets op een vrouw lijkt

ps. je moet die met die gouden kettingen hebben
Oud 19-04-2004, 14:43
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 19-04-2004 @ 15:38 :
Je bent gewoon hersenloos werkschuw tuig

ga naar zo'n kamperfamilie heen en pak daar de eerste beste blonde debiel die iets op een vrouw lijkt

ps. je moet die met die gouden kettingen hebben
omfg... onder welke steen ben jij vandaag gekropen?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:54
Nientjuh087
Nientjuh087 is offline
Om het ff grof te zeggen, kom met je luie reet van die stoel af en ga wat doen! Ga uit ofzow en je leert de meisjes vanzelf kennen. 2,5 maand trug kende ik vrijwel geen jongens.. Ben uitgeweest en heb mn vriendje leren kennen. Nu ken ik zowat meer jongens dan meisjes! Ga iets doen met je vrienden die meisjes kennen en leer ze kennen!

Oja, wees vooral jezelf als je meisjes wìlt leren kennen, niet van dat overdreven gedrag e.d. En het geeft trouwes ook niet echt een goeie indruk als je een meisje wilt leren kennen wanneer je stoned/dronken bent. Grote kans dat je maar voor één avond gebruikt wordt laat maar zeggen...

Heel veel succes ermee en je zult er nog genoeg tegenkomen!
( Salsa dansen.. Prima Idee!!!! )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:02
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Scouting!
Reageren

Regels voor berichten