![]() |
Met jezelf spelen geil??
toen we laatst bezig waren dacht ik; laat ik ook 's met mijzelf spelen, haha, dat vond hij nogal erg geil.. :bloos: vinden jullie het geil als de andere persoon ondertussen ook met zichzelf speelt?
|
Echt wel! Ik vinger mezelf vaak terwijl mijn vriend me neukt, anders kom ik sowiezo niet klaar. Mijn vriend vindt dit ook erg geil. Ik vind het ook wel leuk om naar hem te kijken terwijl hij zichzelf aftrekt.
|
supergeil
|
mijn vriend vindt dit ook heel erg geil... eigenlijk doe ik dit ook altijd als ik met mn vriend naar bed ga.. zeker niks geks aan hoor!
|
Ik vind 't ook erg geil als hij dat doet waar ik bij ben, vooral als hij dan heel warm vlak tegenover me ligt, dat ik zijn adem in m'n gezicht kan voelen, mm :).
|
Citaat:
|
Ja, geil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Samen tegelijk doen vind ik persoonlijk nog opwindender. Dus dat ik haar help bij haar of dat als ik het bij mezelf doe dat zij meehelpt met haar hand over de mijne of mijn hand over de hare.
Alleen als dat bij mij gebeurd moeten we wel goed zorgen dat we in hetzelfde tempo blijven anders botsen onze handen tegen elkaar aan en dat werkt natuurlijk niet. :rolleyes: Als zij met haarzelf bezig is en ik kijk gaat het mij meer om dat ik haar opwinding meebeleef dan dat ik het geil vind dat zij juist bij haarzelf bezig is in mijn bijzijn. Andersom vind zij het geloof ik weer wel geil wanneer ik met mezelf bezig zou zijn in haar bijzijn. Maar dan wilt ze toch weer meedoen dus kom ik toch weer bij de eerste situatie uit. |
Ja dat is echt wel geil, hij vind het ook erg geil als ik met mezelf bezig ben
|
Citaat:
Samen is interesanter! |
MMMMMMmmmmmmm...
Superrrrrrrrrrrrr opwindend :evil: |
i think we got a winner :D
|
Ja, geil om zelf te doen terwijl hij/zij kijkt, maar ook heel opwindend op te kijken als de ander zichzelf bevredigt.
Maar zo afmaken tot je een orgasme krijgt vind ik weer minder. Ik wil die eer. :) En ik wil de ander die eer gunnen. En samen is dan wel stukken intiemer. |
Mn vriend vind het heel erg geil als ik met mezelf speel..
Ik vind het ook zeker geil als hij dan ondertussen met zichzelf speelt.. Is gewoon geil om te zien |
Citaat:
(Hoewel iemand die na afloop helemaal in je kruipt en in je armen verstrengeld in slaap wegzakt eigenlijk nog veel intiemer, kwetsbaarder, volledig overgegeven is. Zo samen slapen is eigenlijk nog intiemer dan samen sex hebben.) |
Zeker heel geil om naar elkaar te kijken...
Dat is ook een onzettende goeie manier om elkaar gek te krijgen.. tegenover gaan zitten op de bank en dan met jezelf spelen..Eens kijken wie het eerste actie onderneemt.. Ik kan 't aanraden.. :cool: |
Nou, ik heb ooit me ex zien mastuberen en het was bij verre het mooiste wat ik ooit heb gezien, holy shit hey.
Het was donker, maar er scheen maanlicht over haar lichaam heen, damn. Was echt dope. :) |
Als ik ergens geil van word is het wel kijken naar mn vriend. En het zelf doen terwijl hij kijkt vindt ik ook leuk, vooral omdat hij het dan weer opwindend vindt om te zien.
Ik vind het ook juist intiem om zo naar hem te kijken terwijl hij zich helemaal overgeeft aan zijn eigen geilheid. Als ik het doe dan kan ik het niet zo goed zien, terwijl als hij het zelf doet ik zo goed dat verlangen in zijn ogen naar mij kan zien. Ja, het zo afmaken vind ik ook geil. Meestal doen we dat als we dan vlak daarvoor al bij ander soort seks zijn klaargekomen.. Leuke variatie vind ik het :) |
nie echt nee
|
Ik voel er niets voor dat mijn vriendin dat gaat doen, vooral omdat ik er nog steeds niet in geslaagd ben om haar te doen klaarkomen, en 't haar zelf ook niet lukt als ze zichzelf vingert.
Ik voel me dan buitengesloten, en voel me zo nutteloos, omdat 't lijkt alsof ze wel heel erg opgewonden is maar ik er toch niets van kan en ze 't maar dus liever zelf doet. Ook al weet ik helemaal dat 't niet zo is, toch zit ik onbewust met dat gevoel. Ze heeft 't wel eens gedaan, maar toen zei ik dat ik er me niet prettig bij voelde en is ze gestopt. Zelf zou ik 't denk ik wel leuk vinden. Gewoon tonen waar 't bij mij gevoelig is, en ook heel intiem zijn. Dat voelt ook gewoon als je helemaal blootstellen, denk ik, maar ik weet niet goed hoe ermee te beginnen als we bij elkaar zijn. |
Citaat:
Is het niet juist fijn voor haar om zich bij jou te kunnen vingeren en opgewonden te zijn en dan misschien nog wel klaar te komen ook..? Ook al heb jij er dan geen handelingen voor verricht, het feit dat ze zoiets intiems wil doen met jou erbij is juist heel mooi. En ik vind het zelf heel opwindend ;) ... jij niet? Zelf wil 't misschien wel laten zien, omdat je haar dan kan tonen waar 't gevoelig is en wat je prettig vindt.. Dat kan zij toch ook doen.. Wie weet helpt dat weer.. Alleen met ervaring kan je leren wat gevoelige plekjes zijn en vooral hoe je die dan het beste kan verwennen.. :p nog als laatste.. 't is ook geen wedstrijd he.. Klaarkomen is niet scoren.. Je doet 't toch omdat het lekker en prettig is.. |
Citaat:
|
Super om te zien. :o
|
Citaat:
Heel toepasselijk.. tenminste ik kan er nog wel eens een rood hoofd van krijgen.. ;) |
Citaat:
Maar ik zou er qua genot niet echt veel aan vinden, omdat m'n vriendin ook gewoon zegt dat ze't zelf niet beter kan (hoewel dat ook een lief bedoeld leugentje kan zijn ;)). Als ik 't zou doen zou 't ook vooral meer zijn om te tonen dat ik me op m'n gemak voel bij haar, niet om genot te krijgen oid . :nono: |
Citaat:
Een beetje egoisme hoort ook wel weer bij sex..maar dan wel een klein beetje.. ;) De reden dat je 't wel zou willen doen, maakt ook niet echt uit hoor.. misschien vind zij het trouwens wel heel lekker om te zien.. :p En verder vooral veel plezier.. |
ik vind het wel geil als hij dat doet...
maar ik ben op een gegevne moment zelf begonnen met mezelf te vingeren terwijl ik bovenop zat (omdat ik soms anders niet klaar kom en als ik toevallig bovenop zit doe ik dat :P) en dat vond ie supergeil (gelukkig :) ) in begin schaamde ik me een beetje maar hij vond het alelen maar leuk om naar te kijken dus.. en geloof dat heel veel mensen dat erg geil vinden |
vindt t ook zeker wat hebben ja :D
En idd.. in het begin heb je zo'n half schaamtegevoel.. maar dat gaat wel over ;) |
Ga maar eens tegenover elkaar zitten en dan met jezelf spelen (allebei tegelijk). Dat is zo onwijs opwindend en uiteindelijk kan je niet meer van elkaar afblijven :rolleyes: Dus JA! Heel opwindend! :D
|
Citaat:
Ik kan de softere vorm ook aanraden.. zoals in de trein tegenover elkaar zitten en dan over je kleren heen zachtjes strelen.. Verder niets.. :cool: Tenminste zolang je dat volhoudt.. :D |
Ik trek me altijd af voor de spiegel, ikvind mezelf geil.
|
is zeker wel geil
vind hij en vind ik! |
Citaat:
Wat ik heel lekker vind is geneukt worden en ondertussen mezelf vingeren, da's dubbel-op en superlekker. Als je vriendin op die manier 'het knopje' ontdekt kan ze het jou ook leren. Je hecht er nu wel heel veel trots aan... Als je haar nu eens liet masturberen en zelf aan de spanning 'toevoegt' door bv. aan haar borsten te zitten, haar opwindend te zoenen of geile woordjes in haar oor fluisteren... reken maar dat dat heel erg kan helpen en dat je absoluut niet nutteloos bent! Zo kan je haar misschien wel helpen om dat hoogtepunt te vinden. Probeer het te zien als een gezamelijk doel, niet als iets wat jij per se moet kunnen doen bij haar. Trouwens, dat ze niet klaarkomt betekent niet dat sex niet lekker is, dus niet zo minderwaardigheidscomplexig doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We doen het altijd tegelijk...ik haar vingeren en zij mij trekken.
Echt geweldig! (y) |
Übergeil, ja, hmm :|
Was wel beetje schrikken eerste keer. |
jaaaaaaaa geil :D
de eerste keer welliswaar wel een beetje ongemakkelijk van hoe begin ik hierover maar daarnaa mjaaaammmm |
ik kan het vooral altijd wel waarderen als ze bovenop me zit... :)
|
Mn vriendin vroeg me tijdje geleden ook of ik niet wou spelen tijdens de sex.
Elke keer ze me nu pijpt, neem ik mn GameBoy en speel MariaBros. Supergeil. |
hummz... pas gisteren durven te doen :bloos: gheghe... helemaal rood en onzeker, echt zovan:
"denk je dat je dat niet mag ofsow?!" "uhm, neej..." "uh, ja tuurlijk wel! is alleen maar leuk om te zien!" "gheghe, okay" *helemaal opgelucht* tja, vind het echt geweldig mn vriend alleen.. maar zo toch iets beter :D gheghe.... |
ik vind het wel leuk :d
|
Citaat:
|
Het enige dat nodig is om masturbatie te perfectioneren is iemand die naar ons kijkt met een geile glimlach op zijn gezicht!
|
Citaat:
|
ik vind het wel geil als mn vriendin zich vingerd als ik bij haar lig.
of als we bijv. in de bus zitten en dan zich zelf vingerd dat is wel HOT. |
Citaat:
|
njah, moet je wel een beetje achterin zitten. beetje aan de zijkant. en dan doet ze haar broek beetje los en naar beneden. en dan vingerd ze zichzelf, best wel geil., is Hot
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |