![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Samen is interesanter! |
![]() |
||
Citaat:
(Hoewel iemand die na afloop helemaal in je kruipt en in je armen verstrengeld in slaap wegzakt eigenlijk nog veel intiemer, kwetsbaarder, volledig overgegeven is. Zo samen slapen is eigenlijk nog intiemer dan samen sex hebben.) |
![]() |
||
Citaat:
Is het niet juist fijn voor haar om zich bij jou te kunnen vingeren en opgewonden te zijn en dan misschien nog wel klaar te komen ook..? Ook al heb jij er dan geen handelingen voor verricht, het feit dat ze zoiets intiems wil doen met jou erbij is juist heel mooi. En ik vind het zelf heel opwindend ![]() Zelf wil 't misschien wel laten zien, omdat je haar dan kan tonen waar 't gevoelig is en wat je prettig vindt.. Dat kan zij toch ook doen.. Wie weet helpt dat weer.. Alleen met ervaring kan je leren wat gevoelige plekjes zijn en vooral hoe je die dan het beste kan verwennen.. ![]() nog als laatste.. 't is ook geen wedstrijd he.. Klaarkomen is niet scoren.. Je doet 't toch omdat het lekker en prettig is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heel toepasselijk.. tenminste ik kan er nog wel eens een rood hoofd van krijgen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zou er qua genot niet echt veel aan vinden, omdat m'n vriendin ook gewoon zegt dat ze't zelf niet beter kan (hoewel dat ook een lief bedoeld leugentje kan zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
Een beetje egoisme hoort ook wel weer bij sex..maar dan wel een klein beetje.. ![]() De reden dat je 't wel zou willen doen, maakt ook niet echt uit hoor.. misschien vind zij het trouwens wel heel lekker om te zien.. ![]() En verder vooral veel plezier.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan de softere vorm ook aanraden.. zoals in de trein tegenover elkaar zitten en dan over je kleren heen zachtjes strelen.. Verder niets.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik heel lekker vind is geneukt worden en ondertussen mezelf vingeren, da's dubbel-op en superlekker. Als je vriendin op die manier 'het knopje' ontdekt kan ze het jou ook leren. Je hecht er nu wel heel veel trots aan... Als je haar nu eens liet masturberen en zelf aan de spanning 'toevoegt' door bv. aan haar borsten te zitten, haar opwindend te zoenen of geile woordjes in haar oor fluisteren... reken maar dat dat heel erg kan helpen en dat je absoluut niet nutteloos bent! Zo kan je haar misschien wel helpen om dat hoogtepunt te vinden. Probeer het te zien als een gezamelijk doel, niet als iets wat jij per se moet kunnen doen bij haar. Trouwens, dat ze niet klaarkomt betekent niet dat sex niet lekker is, dus niet zo minderwaardigheidscomplexig doen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Erectie-/libidoproblemen vriend. OnderkofferMe | 36 | 23-03-2013 15:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Exit langstudeerboete, enter sociaal leenstelsel Verwijderd | 193 | 11-02-2013 20:42 | |
Seksualiteit |
Geilste fantasieën, xXxEvaxXx | 90 | 01-09-2006 22:17 | |
Seksualiteit |
Jezelf extra stimuleren? (dames) HmmIk | 43 | 01-09-2005 17:14 | |
Seksualiteit |
Jongens wat wind jullie nu echt allemaal goed op! Dingetje19 | 72 | 01-11-2002 09:48 |