![]() |
|
agh, mijn vriend word opgewonden als ik heel plots met hem begin te zoenen en dan aan zn zaakie zit. Wat m ook erg opwindt is als ik in zn nek zoen en met mn handen/vingertoppen over zn rug streel. Oeh... krijgt ie helemaal kippevel=cute!!!
byebyezzz...
||
Citaat:
Zachtjes de rug of gezicht aaien kan idd opwindend of lekker zijn, maar ik denk dat je (niet remco) het toch in de praktijk zult moeten onderzoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
als ze op een totaal onverwacht moment spiernaakt achter me zou staan... hmm.. lijkt me wel wat ja....
![]() wat mij opwind is de sfeer. donker.. terwijl de avond/nacht invalt... kaarsje op de gonrd (waarom grond weetk niet) wierook aan... muziek etc. de hele rataplan.. buitensex lijkt me ook wel opwindend... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend word er helemaal gek van als ik aan z'n tepels zit/lik/zachtjes bijt. Ook hebben we iets wat we het 'zwembadeffect' noemen..gister uitgevonden. Dat knijp ik steeds (onopvallend) in z'n pik, net zolang tot ie bijna komt. En dat steeds achter elkaar (in een zwembad of ergens waar mensen zijn). En dan als je thuis bent hem aftrekken/pijpen. Volgens hem kom je dan heel lekker klaar..
Probeer maar wat uit, zou ik zeggen!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
JanichaL< ik durfde eigelijk ook niet maar uiteindelijk ik was zo opgewonden heb ik de dekens van me af gegooit en ben gewoon zo gaan liggen dat hij zag dat ik met me zelf bezig was.
En het wond mij extra op dat ie zo binnen kwam. En hij zei dat ie er ook erg op gewonden van was geworden. En dat merkte en voelde ik ook. En kwam gelijk met me spelen..hihi Dus gewoon uit proberen! groetjes |
![]() |
|
![]() |
Oke hier dan wat dingen:
- tepels doen het erg goed bij mij.....met de hand en vooral lekker als ze gelikt worden en beetje in gebeten en gezogen - rug is ook best gevoelig....eerst een massage en dan de rug strelen en likken kussen en dan eroverheen blazen...oehhhh - een plekje achter je nek zelfde doen als hiervoor maar rustig aan want die is heel gevoelig net als bij de meisjes - blazen in mijn oor en gebeten worden in oorlel en gelikt - nek is nie zo gevoelig maar heel af en toe voel ik wel wat als er met de lippen in gebeten worden en gelikt en dan weer blazen
|
![]() |
yess dat is ook lekker en er in knijpen en eroverheen strelen en achter de ballen zit ook een gevoelig plekje en langs de lies strelen....
in oor blazen vind mijn vriendin ook lekker dus laat het ook bij jou gebeuren, je kan zacht en hard blazen en dan ook gewoon in je oorgat...
|
![]() |
oh ja en met tong in navel en eromheen strelen en erop drukken enzo...
en nagels over je rug trekken als ze heel opgewonden is terwijl je in nek kust [Dit bericht is aangepast door KingRebound (27-02-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
ARTistiek |