![]() |
Lostprophets een boyband:|
Ik las ff in et oor, lostprophets werd gezien als een boyband :(
|
joh, dat zijn ze ook wel
heb de leadsinger wel es gesproken, super relnicht :) |
ja dat zijn het
en nu |
Zo erg als Bust-ed is het nog niet...
|
en dan nog?
|
bi ba boeiend.
waar is muddy met zn dansende slotje? |
Ik vind ze wel vet :o
|
En ik snap niet waarom. Omdat ze er hip uit zien? moeten ze toch helemaal zelf weten. Hun aanhang bestaat ook niet voor 90% uit meisjes. Ze schrijven de muziek en teksten zelf, spelen zelf de instrumenten. Noem ik dus geen boyband.
|
het is toch een band die bestaat uit boys?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik snap wel waarom, het zijn arrogante modesletjes en ik ga nooit meer naar een optreden van ze toe alhoewel ik moet toegeven dat ze live goed zijn. Ik kan er gewoon niet tegen hoe dol ze op zichzelf zijn. Ego is gewoon te groot voor de zaal...
|
Ik vind ze geen boyband, in het OOR stond dat de hitkrant en blablabla ze een boyband vonden. Maar k ken eigenlijk niet zoveel mensen die er naar luisteren...
en ze zien er ook niet trendy uit... |
Nog nooit van gehoord :confused: :confused:
|
Ze zijn ontzettend met hun uiterlijk bezig en ik ken genoeg mensen die ernaar luisteren, jammer genoeg. Waarom verdedig je ze en loop je te zeuren over iets wat in de OOR staat? Het gaat toch om de muziek?
|
Oke dan zijn ze met hun uiterlijk bezig en aandachtsgeil (welke band niet??) - BOEIEND
|
Citaat:
|
De zanger en de gitarist zijn ooit bij Nevermind The Buzzcocks geweest. Ik wist toen meteen dat ik hun band nooit goed zou vinden.
|
Citaat:
Aandachtsgeil en boyband of niet, ik kan d´r niks mee. Simpel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vinnet het ook maar een stel mediageile nichten, maar hun muziek is best ok, de rest kan me geen zier schelen.
|
Ik vind de opmerking dat ze ontzettend met hun uiterlijk bezig zijn echt geen argument. Net of het erg is om daar mee bezig te zijn. Tegenwoordig moet je eerder jezelf verwaarlozen om nog geaccepteerd te worden bij onze lieftallige alternatieve vriendjes en vriendinnetjes die hele zaterdagen doelloos op de grond zitten rond te hangen. Dat een band bezig is met uiterlijk toont dat ze bezig zijn met niet alleen de muziek, maar dat ze alles er omheen ook nog belangrijk vinden. Bovendien zijn ze retegoed live en hebben ze een vette show er omheen. Om Lost Prophets met de backstreet boys te gaan vergelijken vind ik echt te ver gaan.
|
kut band :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een boyband is een band waarbij uiterlijk op de eerste plaats komt, en muziek bijzaak is. lp maakt goede muziek en f*ck dus hoe ze eruit zien... Je vindt een band toch goed aan de hand van de muziek ze maken en niet over hoe gay ze misschien zijn? Behalve als je een tina-meisje van 14 bent...
|
Citaat:
Maargoed LP een boyband, what else is new. |
ze zijn lelijk (n)
|
Stylish toch ??
Bedoel nix mis met boybands :o.. |
pff...t is gewoon een band die geilt op aandacht..maar ze hebben gewoon een zanger, een drummer enz...terwijl alle boybands bestaan uit luitjes die allemaal even veel aandacht willen..
|
Citaat:
de oor is het belachelijkste muziekkrantje ooit.. de dag dat ik het es met ze eens ben moet nog aanbreken |
Citaat:
En in de OOR worden ze nu ook weer niet expleciet uitgescholden voor boyband hoor.... |
wat doet dat er nouweer toe
|
Citaat:
Als die opmerking louter op het programma gebaseerd is geeft het wat stof voor discussie. Niet alles wat in dat programma zit is sowieso slecht (vb. zanger Elbow zat er tijdje geleden in). Als je je baseert op het gedag van zanger/gitarist is het dan weer wel begrijpelijk. Iedereen zit hier OOR zowat ongeremd uit te schelden, terwijl er soms best wel leuke dingen in staan. Misschien iets om een apart topic over te openen? |
de oor is vaak echt gewoon een verwaand kutblaadje :nono:
|
ach, de oor uitschelden is ook weer hip tegenwoordig
|
Citaat:
De recensies zijn overigens wel altijd vermakelijk. (y) |
Citaat:
op naar het volgende topic (y) |
Citaat:
Maar sommige bandleden zijn ronduit saai,arrogant of dom. De heren van lostprophets vielen in alledrie de categorien. Hun muziek hoorde ik daarna pas en zoals ik al had verwacht vond ik het bagger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is best een goeie discussie, dus dansende slotjes mogen weer plaatsnemen op de bank.
Waarom hecht iedereen zo'n waarde aan wat omhooggevallen recensenten (of recensisten who cares) van een groep vinden als jij ze goed vindt? Daarvoor ga je toch niet minder naar de muziek luisteren ofzo? Hecht waarde aan je eigen mening en laat de rest gewoon blaten, en dat geldt niet alleen voor de mensen voor die tijdschriften werken, maar ook voor 3/4e van de rest van de wereld. Jouw leven, jouw muziek, waarom zou je je iets laten opdringen wat je niet aanstaat. En als je t zo erg vindt, lees het dan niet meer. |
Citaat:
Exact mijn mening. Ik kan het niet beter verwoorden. OOR is zowat het blad met (relatief alternatieve) rock van Nederland (en België). Echt grote bladen als tegenhanger zijn er niet. (mmm monopolie) Als ik de OOR van deze week doorblader zie ik Keane, The Veils, The Stands, The Sheer, Phoenix, The Vines en Franz Ferdinand. Toch niet slecht lijkt me. Ik vind het moeilijk om hier te discussiëren over de inhoud, het hangt echt af van recensent tot recensent, journalist tot journalist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
soms wel leuke dingen in dat blad :P |
ach, ....ach
:rolleyes: |
ach, boyband. zo zou ik ze niet noemen. een kutband, dat wel.
|
Citaat:
Citaat:
Maar das natuurlijk mijn mening, heh... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |