Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aandachtsgeil en boyband of niet, ik kan d´r niks mee. Simpel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed LP een boyband, what else is new.
||
Citaat:
de oor is het belachelijkste muziekkrantje ooit.. de dag dat ik het es met ze eens ben moet nog aanbreken
||
Citaat:
En in de OOR worden ze nu ook weer niet expleciet uitgescholden voor boyband hoor.... |
![]() |
||
Citaat:
Als die opmerking louter op het programma gebaseerd is geeft het wat stof voor discussie. Niet alles wat in dat programma zit is sowieso slecht (vb. zanger Elbow zat er tijdje geleden in). Als je je baseert op het gedag van zanger/gitarist is het dan weer wel begrijpelijk. Iedereen zit hier OOR zowat ongeremd uit te schelden, terwijl er soms best wel leuke dingen in staan. Misschien iets om een apart topic over te openen? |
![]() |
||
Citaat:
De recensies zijn overigens wel altijd vermakelijk. ![]()
||
Citaat:
![]() op naar het volgende topic ![]()
||
Citaat:
![]() Maar sommige bandleden zijn ronduit saai,arrogant of dom. De heren van lostprophets vielen in alledrie de categorien. Hun muziek hoorde ik daarna pas en zoals ik al had verwacht vond ik het bagger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Exact mijn mening. Ik kan het niet beter verwoorden. OOR is zowat het blad met (relatief alternatieve) rock van Nederland (en België). Echt grote bladen als tegenhanger zijn er niet. (mmm monopolie) Als ik de OOR van deze week doorblader zie ik Keane, The Veils, The Stands, The Sheer, Phoenix, The Vines en Franz Ferdinand. Toch niet slecht lijkt me. Ik vind het moeilijk om hier te discussiëren over de inhoud, het hangt echt af van recensent tot recensent, journalist tot journalist. Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 20:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Maar das natuurlijk mijn mening, heh...
|
![]() |
|