![]() |
What do you do when your down?
Ik ben geen fan van k-otic ofzo maar elke keer als ik dit liedje hoor springen de tranen in mijn ogen. Elke keer als ik mij down voelde liet een vriendin mij aan dit liedje denken. Als er iets was kon ik haar altijd bellen, hoelaat het ook was enzo. Eerst een stukje songtekst en dan ga ik verder:
what do you do when you’re down when nobody else is around who’s gonna love you forever who’s going down for me and you don’t know what to do feeling like a fool playing by the rules but every day the world gets stranger to you now but some things never change you can always call for me where ever you are oh baby you can call for me no matter how far its crazy but some say that love fades away but you know where I’ll be call for me Dus wat doen jullie als jullie je ongelukkig voelen(aub alleen positieve posts anders wordt hij misschien gesloten). Ik kon vroeger dus altijd mijn beste vriendin bellen maar die vrienschap is verwaterd. Ik kan haar nu nog steeds bellen mja ik heb haar al heel lang niet gesproken. Als ik me nu klote voel mail ik meestal mijn twee beste chtavriendinnnen, ga een stukje rennen of praat er met een andere vriendin over. Als het avond of nacht is huil ik het meestal helemaal uit me, of ga ik bidden om tot rust te komen. Wat doen jullie? Hebben jullie ook vriendinnen waar jullie altijd op terug kunnen vallen??? Liefs.......... |
Save ferris - come on eileen :cool:
|
als ik me ongelukkig voel, ga ik muziek luisteren, soms ook meezingen, muziek is het beste medicijn (y)
|
Citaat:
|
mensen op hun spelfouten wijzen.
het is you're. |
muzeik luisteren, mezelf aan mezelf ergeren, tegen mezelf zeggen dat ik me niet moet aanstellen, afgeven op mensen, als het lukt heel hard janken, en dan ben ik weer heel ontspannen en vrolijk, en moet ik wat energie kwijt
|
Meestal mijn muziek keihard aanzetten en mn kamer opruimen.
|
Eh, ik luister dat liedje dat doe ik
doe niet zo achterlijk, het is namelijk zo simpel... |
Ben ik een van de weinige die gewoon nog praat deze dagen??
Ik praat met mijn beste vriend, als die er niet is met iemand anders. Wees slim en bel je vriendin weer eens op en zeg dat het niet je bedoeling was de relatie te laten verwateren. Zal je je vast ook beter onder voelen en je kan weer lachen met iemand die je waarschijnlijk goed kent.. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |