![]() |
Enquete: Eurovisie Songfestival 2004
Ik hoop dat iedereen hier aan mij zou willen werken!!
Veel succes! Enquete: Vraag 1: Ga je dit jaar kijken naar het E. songfestival? Vraag 2: Vindt je de inzending van Nederland goed, zo niet wie wou je dan als Nederlandse inzending uit de voorrondes? Vraag 3: Denk je dat Nederland door de voorronde komt en waarom? Vraag 4: Waar denk je dat Nederland zal eindigen als ze door de voorrondes gekomen zijn in de finaleronde? Vraag 5: Heb je de buitenlandse inzendingen al gehoord en zoja welk land is je favoriet (Nederland telt ook mee)? Vraag 6: Heb je weleens een CD gekocht van het eurovisie songfestival? Vraag 7: Ga je volgend jaar kijken naar het nationaal en eurovisie songfestival? Vraag 8: Wat is je favoriete songfestival lied allertijden? Bedankt voor het invullen van de enquete!!! |
1. nee
2. geen flauw idee wat er voor nederland is ingezonden maar ik vind t sowieso kut 3. ehm... lepra k heb geen flauw idee k weet niet hoe dat pokke festival werkt 4. hopelijk op de laatste plek 5. turkije is het vetste 6. nee gelukkig niet anders verdiende ik de dood 7. nope zo'n loser ben ik ook weer niet 8. Athena - for real, de turkse inzending dat is ook het enige dat ik eigenlijk ken en dat is het enige dat me boeit en het is gewoon vet en het eurovisie song festival niet, jammer dus eigenlijk dat athena er aan mee doet |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ohja die Turkse inzending ken ik ook, klinkt best wreed, zou me niets verbazen als dat heel hoog zou eindigen.
|
waar kan ik die liedjes vinden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
2. nee, ik vind et een verschrikkelijk nummer, als ik dan toch moest kiezen, dan maar Yellow Pearl 3. nee, omdat het een typisch nederlandse songfestival inzending is waar we nog nooit mee gewonnen hebben de laatste tijd. 4. in de lagere regionen, voor onderbouwing, zie vraag 3 5. nee, nog niet gehoord 6. nee, ook niet 7. dan moet er heel wat veranderen en dat lijkt me onwaarschijnlijk 8. Ik heb geen idee, ik kan me alleen waterloo herinneren.. |
Citaat:
|
Citaat:
2. nee, weet ik niet 3. nee, waarom?????? wat denk je van te slecht :s 4. laatste, net als vorig jaar of het jaar daarvoor. 5. nee, geen een dus. 6. nee ben je gek. 7. nee. 8. geen een. |
Vraag 1: Ga je dit jaar kijken naar het E. songfestival?
Zeker. Ik kijk elk jaar en anders neem ik het op. Vraag 2: Vindt je de inzending van Nederland goed, zo niet wie wou je dan als Nederlandse inzending uit de voorrondes? Ik heb alleen een foto van hen gezien en gehoord dat het ernstig op een ander nummer zou lijken. Heb de voorrondes van België gevolgd. Vraag 3: Denk je dat Nederland door de voorronde komt en waarom? Geen idee dus. Maar het zal wel niet, Nederland zoekt de laatste jaren absolute baggernummers uit die ze ontzettend lopen te verereren maar absoluut nix waard blijken te zijn. Vraag 4: Waar denk je dat Nederland zal eindigen als ze door de voorrondes gekomen zijn in de finaleronde? Als ze erdoor raken, niet hoger dan de 13e zoals gewoonlijk, 1.maar ik ken het nummer niet. Vraag 5: Heb je de buitenlandse inzendingen al gehoord en zoja welk land is je favoriet (Nederland telt ook mee)? Alleen België dus. België. Vraag 6: Heb je weleens een CD gekocht van het eurovisie songfestival? Nee, omdat er teveel bagger nummers tussenzitten en het te duur wordt. Ik zoek ze op internet en brand ze dan zelf op cd. Vraag 7: Ga je volgend jaar kijken naar het nationaal en eurovisie songfestival? Euro wel, nationaal niet. Vraag 8: Wat is je favoriete songfestival lied allertijden? 1. Nicola - Don't Break my heart (Roemenië 2003) 2. Roger Pontare - When spirits are calling my name (Zweden 2000) 3. Alf Poier - Weil der Mensch zählt (Oostenrijk 2003) 4. Stefan Raab - Wadde hadde dudde da (Duitsland 2000) |
chapeau :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
al zou ik daar persoonlijk niet trots op zijn |
Citaat:
Ik vind het gewoon leuk om allerlei nieuwe vage muziekjes te leren kennen. En dat is daar uitermate geschikt voor. Daarbij vind ik het ook altijd wel lachwekkend hoe de mensen die volledig de grond ingeboord worden door de Nederlandse commentatoren toch altijd weer vooraan komen te staan :D. En als je mij beter zou kennen, weet je dat ik bepaald wel trots ben op mijn liefde en verdraagzaamheid voor welke muziek dan ook :). |
Citaat:
|
Citaat:
Ach ik heb het wel een paar keer gekeken, als ik toevallig niks anders te doen heb, kijk ik de finaleronde wel. Soms is het wel leuk om alles wat los is af te kraken. Ik ben een grote zeur dus dat vind ik altijd wel leuk. Bovendien is het goed voor je algemene kennis omdat je daarna weer weet hoe de politieke verhoudingen tussen landen liggen. |
athena doet mee(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hell Yes. Vraag 2: Vindt je de inzending van Nederland goed, zo niet wie wou je dan als Nederlandse inzending uit de voorrondes? Nationaal gedoe niet gezien, ik vind dat Nederlandse lied gay. Vraag 3: Denk je dat Nederland door de voorronde komt en waarom? Nee, gay. Vraag 4: Waar denk je dat Nederland zal eindigen als ze door de voorrondes gekomen zijn in de finaleronde? Laatste. Vraag 5: Heb je de buitenlandse inzendingen al gehoord en zoja welk land is je favoriet (Nederland telt ook mee)? Turkije. Vraag 6: Heb je weleens een CD gekocht van het eurovisie songfestival? Haha. Vraag 7: Ga je volgend jaar kijken naar het nationaal en eurovisie songfestival? Eurovisie wel. Vraag 8: Wat is je favoriete songfestival lied allertijden? Abba - Waterloo Of was die niet van het Songfestival? In ieder geval het lied van Abba, want Abba is Zweeds en Zweden is fucking hard. |
Wie weet zie ik het toevallig, ik hoop dat het net zo grappig wordt als vorig jaar. Vraag 2: Vindt je de inzending van Nederland goed, zo niet wie wou je dan als Nederlandse inzending uit de voorrondes? Geen idee. Vraag 3: Denk je dat Nederland door de voorronde komt en waarom? Vast niet. Omdat de rest van europa samen spant tegen nederland natuurlijk. :cool: Vraag 4: Waar denk je dat Nederland zal eindigen als ze door de voorrondes gekomen zijn in de finaleronde? Hmm? Vraag 5: Heb je de buitenlandse inzendingen al gehoord en zoja welk land is je favoriet (Nederland telt ook mee)? Nee. Vraag 6: Heb je weleens een CD gekocht van het eurovisie songfestival? Ik heb ergens een abba cd in mp3, mag dat ook? Vraag 7: Ga je volgend jaar kijken naar het nationaal en eurovisie songfestival? Ik denk dat ik dat jaar even oversla. Wat balans in m'n leven terugbrengen. Vraag 8: Wat is je favoriete songfestival lied allertijden? E-Mail to berlin jo. Bedankt voor het invullen van de enquete!!! Geen dank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |