Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
2. nee, ik vind et een verschrikkelijk nummer, als ik dan toch moest kiezen, dan maar Yellow Pearl 3. nee, omdat het een typisch nederlandse songfestival inzending is waar we nog nooit mee gewonnen hebben de laatste tijd. 4. in de lagere regionen, voor onderbouwing, zie vraag 3 5. nee, nog niet gehoord 6. nee, ook niet 7. dan moet er heel wat veranderen en dat lijkt me onwaarschijnlijk 8. Ik heb geen idee, ik kan me alleen waterloo herinneren..
||
Citaat:
||
Citaat:
2. nee, weet ik niet 3. nee, waarom?????? wat denk je van te slecht ![]() 4. laatste, net als vorig jaar of het jaar daarvoor. 5. nee, geen een dus. 6. nee ben je gek. 7. nee. 8. geen een.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
al zou ik daar persoonlijk niet trots op zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het gewoon leuk om allerlei nieuwe vage muziekjes te leren kennen. En dat is daar uitermate geschikt voor. Daarbij vind ik het ook altijd wel lachwekkend hoe de mensen die volledig de grond ingeboord worden door de Nederlandse commentatoren toch altijd weer vooraan komen te staan ![]() En als je mij beter zou kennen, weet je dat ik bepaald wel trots ben op mijn liefde en verdraagzaamheid voor welke muziek dan ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ach ik heb het wel een paar keer gekeken, als ik toevallig niks anders te doen heb, kijk ik de finaleronde wel. Soms is het wel leuk om alles wat los is af te kraken. Ik ben een grote zeur dus dat vind ik altijd wel leuk. Bovendien is het goed voor je algemene kennis omdat je daarna weer weet hoe de politieke verhoudingen tussen landen liggen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |