![]() |
Hallooo?
Ik ben vandaag ziek van de spanning van me werk gekomen, heb niet veel spanning op me werk maar wel veel eromheen, thuis met name. (vraag maar aan EEND) Op me werk zijn wel wat spanningen maar daar heb ik niks mee te maken maar je voelt het wel bij de mensen die er wel bij betrokken zijn. Dat is wel jammer.
Was duizelig op me werk, heel moe, benauwd...Heb de laatste tijd ook weer vaak hoofdpijn terwijl ik dat haast nooit heb. Dit gaat niet goed, ben ik gewoon zo gespannen dat me lijf kapot gaat? Of ben ik depri? Of iets anders??? Ga binnenkort zowiezo de huisarts bellen... Heeft iemand nuttige opmerkingen? *huisgenootje EEND, weet jij nog iets?* |
Ik weet niks, zit met t zelfde probleem. Ik zit gewoon lekker veel op m'n kamer en ontwijk veel situaties, het lost niks op, maar geeft wel rust en dat is nu het belangrijkste:)
|
Beetje muziek luisteren, msn op status "geen zin" zetten. Tja, wat helpen heet...Ik voel me effe onwijs waardeloos... Morgen ziek thuis, weer vervelen, maar werken is me effe teveel...Toppunt van vaag...
*Schud hand van EEND* |
All around me are familiar faces
Worn out places Worn out faces Bright and early for the daily races Going no where Going no where Their tears are filling up their glasses No expression No expression Hide my head I wanna drown my sorrow No tomorrow No tomorrow And I find I kind of funny I find it kind of sad The dreams in which I’m dying are the best I’ve ever had I find it hard to tell you I find it hard to take When people run in circles its a very very Mad world Mad world Children waiting for the day they feel good Happy birthday Happy birthday And I feel the way that every child should Sit and listen Sit and listen Went to school and I was very nervous No one knew me No one new me Hello teacher tell me what’s my lesson Look right through me Look right through me And I find I kind of funny I find it kind of sad The dreams in which I’m dying are the best I’ve ever had I find it hard to tell you I find it hard to take When people run in circles its a very very Mad world Mad world Enlarging your world Mad world En vooral veel naar Gary Jules-Mad World luisteren... |
Wow...
Dit is sick... Heel sick... Mijn Media Player staat op Shuffle... Op het moment dat ik jou post hiervoor begin te lezen, staat Mad World aan. Dat is heel sick... :S Maar ok... Ik denk dat het stress is. Volgens mij zijn dit best veel voorkomende problemen (voornamelijk de hoofdpijn) |
Hmmja, ik kan er ook niks aan doen, morgen maar gewoon de dierenarts bellen? Ik weet het verder ook niet.
|
ow, ik bedoel huisarts:D
|
Citaat:
|
Het offtopic gehalte is wel erg hoog in dit topic. :nono: Mag het ajb wat serieuzer? Als jullie bij elkaar wonen, kunnen jullie ook gewoon tegen elkaar praten hoor. ;)
|
Ga eens wat doen dan. Naar buiten ofzo.
|
Probeer afleiding te zoeken, het van je af te schrijven. Schrijven kan heel ontspannend werken. Maar je kunt bijvoorbeeld ook gaan tekenen, of schilderen, of koken. Iets dat afleid.
(F) |
Citaat:
En dat geldt voor jullie beiden... Eend, eigelijk zeg je het zelf al... het lost niks op, je voelt je alleen nu goed... je moet juist na gaan denken over de toekomst, persoonlijk vind ik dat veel belangrijker... nu weet je ook mijn mening ;) Liefs + knuffel aan jullie beiden, Ruud |
Citaat:
Ik ben gemiddeld 60% van de dag buiten en ik sta er op dat ik deze zomer bruin wordt, dus denk je nou echt dat ik binnen blijf?:p En ik ben al bezig met mijn toekomst, alleen wordt die nogal beperkt door de leefgroep. Ze willen dat ik dinsdag langs de crisis opvang ga om te kijken, dat verplichten ze me, terwijl niemand het met ze eens is, maarja, wat moet moet maar he? Die gast die bij ons zoveel stress oplevert, vind zelfs dat mijn cavia's niet in de tuin mogen rennen, omdat ze plassen *zucht* Voor smetvrees heb je hele goede therapie-en. De leiding beschuldigt Linda en mij ervan dat we samen tegen Paul zijn, maar wij geven constant aan dat het gewoon te moeilijk is om met zo'n Knurft om te kunnen gaan. Vervolgens hebben wij het weer gedaan. Nu zei mijn maatschappelijkwerkster vandaag keihard in het gezicht van de leiding, dat ze van zijn psychiater te horen had gekregen, dat het gewoon heel moeilijk is om met hem samen te leven. De leiding gooide nog net geen theeglas naar d'r hoofd. Ze beschermen Paul als een klein kind (hij lijkt ook niet ouder dan 15) en hij gedraagt zich ook zo, maar hij is verdomme al 25 of zo. Dan mag je toch wel iets intelligenter zijn en anders hoor je niet op zo'n plek thuis, maar in een 'zwaardere' instelling. |
Citaat:
sick man |
Citaat:
Verder staan tips hierboven wel: afleiding. |
wat is er raar aan? :|
|
Je kunt ook tegen een huisgenootje praten, dat hoeft toch niet via het forum. ;)
|
Citaat:
|
Muziek luisteren werkt altijd bij mij.
bij mij dan wel zo hard mogelijk, maar ach :o |
Citaat:
|
Er is ook nog een wereld die geen Internet heet.
|
Citaat:
Maargoed, ik zit heus niet heel de dag achter de pc. Keb m wel aanstaan, maar ook niet al de tijd. Ben heel vaak lekker buiten. Gelukkig bestaan er ook mensen die niet gelijk een oordeel klaar hebben staan:) |
Ik gaf mijn oordeel niet. Alleen een subtiele hint. Maargoed voor sommigen is dat verschil wat onduidelijk...
Ik erger me er gewoon aan als ik lees dat het met iemand niet goed gaat, en zegt dat ze thuisblijft van haar werk en gaat vervelen en een beetje msnen en muziek luisteren. Ga er wat aan doen...Laat door de dokter checken of het niet lichamelijk is. En zo niet, ga er dan verder mee aan de slag en blijf niet in die shit zitten.... Maar blijkbaar wil ze dat wel. Toen ik dit topic las, had ik echt zoiets van: actie!! Maarja. zal wel aan mij liggen. |
Nuttige tips??
* Ga iets doen..iets leuks, iets creatiefs.. In ieder geval: actie ondernemen.. Want als je maar wat thuis bllijft zitten en gaat nadenken/piekeren en je rot zit te voelen en ook in dat gevoel blijft hangen, wordt t er echt niet beter op.. Dit klinkt vast heel cliche, maar volgens mij zit dr niks anders op?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb binnen in een lege slaapkamer beetje geoefend en buiten in de achtertuin...Beetje opbouwen en binnenkort skate ik de halve stad rond :rolleyes: |
Citaat:
Of ga lessen nemen anders? Mijn nichtje doet dat ook.. ze is er erg enthousiast over..... ;) Maar ja,vooral oefenen en dan moeten straks de mensen voor je aan de kant springen als je in volle vaart aan komt sjeezen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |