Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat geldt voor jullie beiden... Eend, eigelijk zeg je het zelf al... het lost niks op, je voelt je alleen nu goed... je moet juist na gaan denken over de toekomst, persoonlijk vind ik dat veel belangrijker... nu weet je ook mijn mening ![]() Liefs + knuffel aan jullie beiden, Ruud |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben gemiddeld 60% van de dag buiten en ik sta er op dat ik deze zomer bruin wordt, dus denk je nou echt dat ik binnen blijf? ![]() En ik ben al bezig met mijn toekomst, alleen wordt die nogal beperkt door de leefgroep. Ze willen dat ik dinsdag langs de crisis opvang ga om te kijken, dat verplichten ze me, terwijl niemand het met ze eens is, maarja, wat moet moet maar he? Die gast die bij ons zoveel stress oplevert, vind zelfs dat mijn cavia's niet in de tuin mogen rennen, omdat ze plassen *zucht* Voor smetvrees heb je hele goede therapie-en. De leiding beschuldigt Linda en mij ervan dat we samen tegen Paul zijn, maar wij geven constant aan dat het gewoon te moeilijk is om met zo'n Knurft om te kunnen gaan. Vervolgens hebben wij het weer gedaan. Nu zei mijn maatschappelijkwerkster vandaag keihard in het gezicht van de leiding, dat ze van zijn psychiater te horen had gekregen, dat het gewoon heel moeilijk is om met hem samen te leven. De leiding gooide nog net geen theeglas naar d'r hoofd. Ze beschermen Paul als een klein kind (hij lijkt ook niet ouder dan 15) en hij gedraagt zich ook zo, maar hij is verdomme al 25 of zo. Dan mag je toch wel iets intelligenter zijn en anders hoor je niet op zo'n plek thuis, maar in een 'zwaardere' instelling.
||
Citaat:
sick man
||
Citaat:
Verder staan tips hierboven wel: afleiding. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maargoed, ik zit heus niet heel de dag achter de pc. Keb m wel aanstaan, maar ook niet al de tijd. Ben heel vaak lekker buiten. Gelukkig bestaan er ook mensen die niet gelijk een oordeel klaar hebben staan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb binnen in een lege slaapkamer beetje geoefend en buiten in de achtertuin...Beetje opbouwen en binnenkort skate ik de halve stad rond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Of ga lessen nemen anders? Mijn nichtje doet dat ook.. ze is er erg enthousiast over..... ![]() Maar ja,vooral oefenen en dan moeten straks de mensen voor je aan de kant springen als je in volle vaart aan komt sjeezen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi vleeseters #1851 WolterB | 500 | 18-03-2016 19:05 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
hallooo lotte310 | 5 | 15-12-2011 22:31 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallooo ,nieuweling hier (: VanessaB | 3 | 27-03-2011 18:56 | |
Seksualiteit |
Onervaren of egoistisch? MoonFairy | 34 | 11-11-2004 12:13 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |