![]() |
Bultjes van het scheren
Hoi,
Als ik mijn bikinilijn scheer krijg ik na een dag altijd rode bultjes. Ik wil dit niet meer en ik heb al geprobeerd er body lotion en vet op te smeren enz. maar dat helpt niet. Het is gewoon een beetje rood en dat vind ik erg slordig staan. Ik scheer het gewoon met scheerschuim en een venus scheermes dus daar kan het niet aan liggen..weet iemand hoe ik die bultjes kan verminderen of eventueel kan laten verdwijnen? Liefs.. :confused: |
Gebruik de zoekfunctie of kijk even op deze pagina zelf, daar staan al genoeg tips.
Maar bodylotion er overheen smeren naar het scheren helpt. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zijn er toch alweer haartjes :confused: |
Citaat:
|
heb ik dus ook iedere keer. :/ Altijd de dag erna allemaal rode kleine bultjes/puistjes.. :/ Kheb geen idee wat je ertegen kan doen, zit zelf ook met die vraag namelijk..
Iemand??? |
oh trouwens, ik zag opeens topic titel staan.
Gebruik ontharingscreme :p Dat werkt ook, en krijg je geen bultjes van.. nadeel is alleen dat het niet helemaal glad aanvoelt, maarja, zien doe je het nie ;) Tis soms alleen wat leuker voor je vriend/innetje.. ;) |
Ik heb het ook wel eens, maar meestal alleen als het mesje wat ouder is... Bij een nieuw scherp mesje heb ik er eigenlijk nooit last van.
|
Ik heb het idee dat lotion het altijd alleen maar erger maakt omdat de haarzakjes open staan door vettigheid...Ik gebruik na het scheren altijd talkpoeder (wat moeders voor geirriteerde babybilletjes gebruiken) en dat helpt echt! Het kalmeert de huid en zorgt dat de haarzakjes juist dicht gaan dus wie weet is t een ideetje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendin van mij had hier ook last van........vraag me niet hoe ik hier godsnaam aan de info kom :eek: , ze vroeg mij namelijk om raad :p .......en ik zei voor de grap dat ze maar us aftershave moest gebruiken.......en dat werkt bij haar.....
Nahjah :cool: |
ik heb t ook altijd
tis bijna nooit helemaal glad word er echt schijtziek van :( |
iig geen oud mesje gebruiken, altijd een schone pakken. Verder met de haarrichting mee scheren. Je krijgt het dan niet zo glad als wanneer je ook andere kanten op scheert, maar de bultjes verdwijnen, bij mij tenminste...
|
Heb ik ook last van... hier de oplossing tegen jeuk en bultjes: MENTHOLPOEDER. Kun je gewoon bij de drogist kopen en is ideaal :D
|
Bij mij helpt het als ik me pas scheer als de haartjes al iets langer zijn geworden, dan heb ik helemaal geen last van die rode bultjes.
|
Nja, ik heb dat ook, als de haartjes wat langer zijn heb ik er geen last van. Maar vooral: Scheer nooit tegen de haarrichting in!! Daarvan komen de bultjes.
|
Maar met de richting mee verdwijnen niet alle haartjes en houd je zwarte puntjes over..
|
ik gebruik wel eens zonnebrand creme van biodermal voor het gezicht op die bultjes. Dan irriteerd het niet meer en trekken de bultjes vrij snel weg.
|
ik probeer meestal een beetje schuin naar beneden te scheren, trek je de haartjes niet omhoog eruit maar zijn ze wel weg...
|
heb ik ook het het is nu al zo erg!!! het gaat niej meer weg, allemaal littekentjes...ik zit er ook veels te veel aan..het is egt lelijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |