![]() |
Idol 2004: Boris!
Zo, nog een nieuw topic en dan ga ik ook slapen :)
|
ow ja bedankt want ik was net aan 't posten:D
>> Citaat:
We hebben nog een Day After, daar ben ik stiekem toch wel benieuwd naar :bloos: dus morgen kijken!! En ja met World Idol, Boris gaat de rest eventjes verslaan he:cool: dat moet dus echt wel (hoewel, gaat ie dan dat nr van nu zingen?:s shit) maarja slechter dan Jamai kan niet nee:P eurovisie is stom; vriendjespolitiek idd(n) maar met word idol zal het toch wel meevallen, denemarken was ook niet echt logisch in die theorie.. maar goed, ik hou er ook mee op! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jamai zong volgens mij 'Sorry seems to be the hardest word'
en Worl Idol was toen pas eind december / begin januari, dus dat duurt nog eventjes, als het nog een keer komt |
Hm, voorspelbaar hoor. Kzei 10 week geleden al dat die gast ging winnen. Maarja.
Hij zingt best goed maar die nieuwe single is (n) |
Boris!
Ik heb Boris op mn buik! Maarja, eigenlijk heb ik een hekel aan Idols :o |
Zou je denken dat er nu voortaan weer interresante dingen op de televisie kunnen komen.
Gaan ze nog een keer "Idols - The full story" uitzenden *kots* :rolleyes: |
Vreemd dat niemand daar nog iets van gezegd heeft: ik vond dat Maud's zangkunsten bij When you think of me af en toe wel op het randje waren. Zeker bij het eerste refrein hadden ik en m'n vriend allebei zoiets van auwwww...Het tweede nummer van Maud was wel erg goed, maar Boris was gisteravond weer geweldig. De single past ook beter bij hem, ook omdat de muzikale begeleiding bij Maud veel saaier was: gewoon akkoorden en ritme, geen spanning opbouw, bij Boris hadden ze er net iets anders mee gedaan.
Volkomen terecht dat Boris gewonnen heeft, hij was gewoon de beste. Het is alleen heel erg te hopen dat hij z'n eigen muziekstijl mag blijven doen; hij is daar populair mee geworden bij Idols, dus waarom zou hij daarmee de top40 niet kunnen veroveren? Maud zou een betere pop idol zijn geweest, maar ja... En z'n vriendin die in Boris' armen sprong -> zó lief :) |
geen verrassing gisteren, jammer maar toch ook wel verdiend
|
Yay, Boris wint. Verder was t eigenlijk niet zo'n boeiende finale, eigenlijk :o IK had het idee dat het vorig jaar iets..eh..sfeervoller was? Ik heb er geen goed woord voor.
Maar Boris is geweldig (y) Tooske was walgelijk met haar: Oòòh, wat wórdt het spánnend! En dat maar blijven herhalen :s En dat nummer is stom :( Het refrein ben ik nu al zat na 2x luisteren. De coupletten zijn nog wel mooi, maar binnenkort kan ik t nummer echt niet meer uitstaan denk ik. Arme Boris. Ook nog FoxKids erbij. Zn reactie was wel goed :) Ik was erg benieuwd hoe ie zou reageren namelijk. Aangezien Jim en Jamai elkaar gelijk omhelsden en Jamai helemaal "sip" was. Maud en Boris zijn nooit zo close geweest. Maar hij reageerde nice. En met zn vriendin was schattig <3 |
Hopelijk gaat Boris zijn stem nog veel groeien want hij kan nog niet mooi zingen.
|
(n)
|
Boris verdient het niet, om een topic te krijgen!
|
Als Boris het niet verdient, verdient idols geen topic.
|
Citaat:
Jij verdient het niet om eenn berichtje op dit prachtige topic achter te laten :p ... ik hou van overdrijven... Maar ik vind Boris wel super!! :D (y) |
Citaat:
Als er iemand bij Idols 1 en 2 kon zingen dan was het Boris wel. Haalt zelden een valse noot en kan zeer veel met zn stem. |
Citaat:
te weinig gevoel ofzo... ( :confused: ) zo was het toch? ;) En ook ik ben het daar ABSOLUUT NIET mee eens :nono: |
maar ik vond em wel een beetje koel reageren toen hij won :o
maar wel terecht dat ie won |
volkomen terechte winnaar!
Ik vond trouwens dat je heel goed aan hem kon merken dat hij opgelucht was toen hij na de uitslag zijn single nog een keer moest zingen. |
Irritant mannetje die Boris!!!
En dan ook nog met die rare gebaren en dan roepen: Keep the Soul Alive!!! Heel erg kut! (n) (n) |
Citaat:
|
Ik vind die strijdkreten van Boris irritant, in het Nederlands spreken is blijkbaar te veel gevraagd. Hij is de beste qua zang, maar naar mijn mening niet erg sympathiek. Hoewel Maud dat ook niet is, wat een zelfoverschattende doos is dat. Ik heb trouwens op Boris gestemd, maar dat was meer een anti Maud stem :bloos:
|
Citaat:
die vriendin was idd schattig<3 lief stel Citaat:
|
Heel leuk allemaal, dat het VOORBIJ is!
De Idols-koe is zo uitgemolken als ik weet niet wat. Stomme finale, stomme liedjes, stomme Tooske, stomme Reinout. Wel een terechte winnaar (y). "Keep The Soul Alive!" (n) (n). "Dan komt nu de uitslag", maar eerstttttttttttt gaan we er even uit, tot zo!". Blehhhh... |
En dan gaan we allemaal ook nog effe The Day After en Idols: The Full Story kijken (ohhh die titel al :mad: ).
|
Eigenlijk is Idols een pauperprogramma..Vond dat ze het nog aardig deden met die themas maar die finale echt...
Gelukkig heeft het nu tenminste een goede zanger voortgebracht in tegenstelling tot vorig jaar(Alhoewel Hind er ook wat van kan, maar geen winnaar) Zo nog 2 keer mogen ze het nog gaan uitmelken en dan zien we Maud en Boris en co tenminste bij Top of the Pops en Fox Kids Planet Live ^^ |
Er hing veel minder spanning als vorig jaar, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo erg gevolgd heb, dat ik pas bij de laatste 5 echt aan het kijken ben. Ik kom zelf uit Venlo, maar ik heb een kotshekel aan die Boris met zn "KEEP THE SOUL ALIVEEE". Hou toch je kop man!!!! Maud was wat dat betreft rustiger en kwam lief over maar toch, zij is weer nix vergeleken met Hind....
Boris wel terechte winnaar qua stem dus, maar wat issie arrogant!!! |
Citaat:
Maar hij zei het wel erg vaak ja, gister begon me dat ook een beetje te irriteren. |
En dat ze nu niet zo close zijn is idd waar, maar ik denk ook wel dat dat met de gemiddelde leeftijd te maken had. Deze Idols was dat 21 ofzo, vorig jaar was bijna iedereen jonger dan 20.
Ik las net op www.nu.nl dat Boris is gewonnen met 61% van de stemmen. En dat er minder mensen naar de finale hebben gekeken dan vorig jaar. Best raar, want volgens mij is over het geheel Idols dit jaar beter bekeken dan vorig jaar. |
Idols wordt wel ontzettend uitgemolken zeg, the day before, Idols zelf (en herhaling) the day after, the full story blabla zwaaaar overdreven!
Maar over Boris: mannetje met een Enorm Ego, maar wel heel terecht. Zijn vriendin is leip. Alleen aapjes hangen zo, en dan aan hun mama als ze ondersteboven in een boom hangen. |
Ik vind Boris niet zo leuk. Hij zingt wel beter, maar hij doet me ook aan Hanson denken. :D "Keep the soul alive!" Hij kan zeker niets anders zeggen. En er kan bijna geen lachje af. Als hij dan zenuwachtig is... oké, maar het ziet er niet aardig uit. Ik had het Maud meer gegund. Bovendien had ik nu niet eens de andere liveshows hoeven bekijken, vanaf de eerste was al duidelijk dat Boris ging winnen. (hoewel ik dan Robin en Eric gemist had, mijn avond was weer goed toen zij in beeld kwamen :o :))
Maar: van Boris zou ik nog overwegen een cd te kopen, van Maud niet, omdat ik bang ben dat het te standaardmuziek is. Maar die single vind ik helemaal niets, zowel door Maud als door Boris gezongen. Wat een rotnummer. |
Het zal wel moeilijk worden voor zn vriendin.
Vandaag moet Boris alweer twee optredens geven in Ahoy. En ik neem aan dat hij nog wel heel veel meer moet doen, en weinig rust krijgt. En ook heel weinig thuis is, vergeleken met voor Idols. |
Boris <3
Ik vond Maud juist hondsirritant met haar 'owwwwwwwww ik ben zo aan het genieten!!' |
Godverdomme, zet maar weer een spoiler in de titel! :mad: (n)
|
Op nu.nl schreven ze trouwens dat Boris 61 procent van de stemmen had, of het waar is weet ik niet maargoed..
http://www.nu.nl/news.jsp?n=316848&c=61 |
Citaat:
Hij heeft juist geen enkele soul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat Maud niet gewonnen heeft. Ze was echt zoveel leuker en beter. :(
|
Citaat:
sorry daar kan ik niet zo goed tegen :o |
Citaat:
maarja, jij hebt dat blijkbaar niet, heeel veel andere mensen wel. :) |
Citaat:
Hij is geen Arthur Conley, Sam en Dave of Sam Cooke maar hij heeft teminste wel smaak voor muziek. Gelukkig was het dit jaar geen Jamia of jim, die voor geen meter kunnen zingen. Hij moet maar wel snel een nieuwe producer zoeken, want met zo'n softe pokke zooi van muziek, klinkt het gewoon niet naar soul. Hij zong bijna al z'n nummers van soul zangers komt die Eric met zo iets aanzetten. |
Citaat:
|
Ik was gister op een feest van iemand die geen Idols kijkt, maar alle Idols fans hebben het feest overgenomen en we hebben het dus tóch met z'n allen zitten kijken :D
Jammer dat Maud niet gewonnen heeft, maar ik kan wel leven met Boris als winnaar. Het liedje vind ik helemaal niks: voor Maud niet, maar al helemaal niet voor Boris. En ik ben z'n 'Keep the soul alive' een beetje zat. Een paar keer is dat leuk en origineel, maar je moet zoiets niet constant blijven herhalen. Nu eindigen we tenminste wel hoger met World Idols. |
Boris <3
En wat maakt het uit dat hij Engelse uitspraken gebruikt??? Dat wordt wel meer gedaan. Kijk alleen al naar de titel van het programma -> 'Idols' en geen 'Idolen'. En ik vind niet dat ie arrogant deed ofzo. Volgens mij issie gewoon verlegen en wassie zenuwachtig. When you think of me = (n) Maar iig beter dan Step Right Up.... |
"keep the soul alive"
wat een noob. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ja gelukkig wel zeg..k was bang dat Maud t zou worden! Ik ga Boris single echt kopen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |