Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 00:18
Verwijderd
Zo, nog een nieuw topic en dan ga ik ook slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 00:20
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
ow ja bedankt want ik was net aan 't posten

>>
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 01:11 :
Ja en ik doe zo m'n best om niet bewerkt te worden... maar dat word ik dus toch wel. Jammer, hoor, eigenlijk. Je hebt bijna geen eigen wil meer.

Ik vond het ook cool om te kijken en ook best dat het afgelopen is. Het was leuk (en dit topic is ook bijna vol, dus dat scheelt) en heel anders dan vorig jaar, vind ik. En Tooske had vanavond wel iets heel bloots aan (vooral omdat het af en toe wel heel afgezakt was).
Ik ben benieuwd hoe Boris al de aandacht van die 13-jarige middelbareschoolleerlingen gaat vinden...
dat is ook de theorie van veel filosofen, je hebt geen wil meer, enkel een keuze of dat waar is, laat ik terzijde maar je komt er bijna niet onderuit om niet bewerkt te worden, maar zolang je kritisch bent en beseft hoe het zit, kan het een stuk minder kwaad vind ik

We hebben nog een Day After, daar ben ik stiekem toch wel benieuwd naar dus morgen kijken!!

En ja met World Idol, Boris gaat de rest eventjes verslaan he dat moet dus echt wel (hoewel, gaat ie dan dat nr van nu zingen? shit) maarja slechter dan Jamai kan niet nee

eurovisie is stom; vriendjespolitiek idd maar met word idol zal het toch wel meevallen, denemarken was ook niet echt logisch in die theorie..

maar goed, ik hou er ook mee op!
__________________
Drop it!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 01:20 :
ow ja bedankt want ik was net aan 't posten

En ja met World Idol, Boris gaat de rest eventjes verslaan he dat moet dus echt wel (hoewel, gaat ie dan dat nr van nu zingen? shit) maarja slechter dan Jamai kan niet nee

Volgens mij kan hij elk nummer zingen dat ie wil. Tenminste, Kurt Nilssen zong ook een nummer van U2 volgens mij.. zong Jamai dan step right up?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 00:29
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 01:22 :
Volgens mij kan hij elk nummer zingen dat ie wil. Tenminste, Kurt Nilssen zong ook een nummer van U2 volgens mij.. zong Jamai dan step right up?
hmm volgens mij wel maar zeker weten doe ik niet nouja laten we hopen van niet en dat ie iets van Prince oid doet
__________________
Drop it!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 00:30
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Jamai zong volgens mij 'Sorry seems to be the hardest word'

en Worl Idol was toen pas eind december / begin januari, dus dat duurt nog eventjes, als het nog een keer komt
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 01:02
Verwijderd
Hm, voorspelbaar hoor. Kzei 10 week geleden al dat die gast ging winnen. Maarja.

Hij zingt best goed maar die nieuwe single is
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 01:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Boris!

Ik heb Boris op mn buik!

Maarja, eigenlijk heb ik een hekel aan Idols
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 06:43
Verwijderd
Zou je denken dat er nu voortaan weer interresante dingen op de televisie kunnen komen.

Gaan ze nog een keer "Idols - The full story" uitzenden *kots*
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 08:07
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Vreemd dat niemand daar nog iets van gezegd heeft: ik vond dat Maud's zangkunsten bij When you think of me af en toe wel op het randje waren. Zeker bij het eerste refrein hadden ik en m'n vriend allebei zoiets van auwwww...Het tweede nummer van Maud was wel erg goed, maar Boris was gisteravond weer geweldig. De single past ook beter bij hem, ook omdat de muzikale begeleiding bij Maud veel saaier was: gewoon akkoorden en ritme, geen spanning opbouw, bij Boris hadden ze er net iets anders mee gedaan.

Volkomen terecht dat Boris gewonnen heeft, hij was gewoon de beste. Het is alleen heel erg te hopen dat hij z'n eigen muziekstijl mag blijven doen; hij is daar populair mee geworden bij Idols, dus waarom zou hij daarmee de top40 niet kunnen veroveren? Maud zou een betere pop idol zijn geweest, maar ja...

En z'n vriendin die in Boris' armen sprong -> zó lief
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 08:19
Wolter
Avatar van Wolter
Wolter is offline
geen verrassing gisteren, jammer maar toch ook wel verdiend
__________________
Reis met de 'perongelukexpress'
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:03
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Yay, Boris wint. Verder was t eigenlijk niet zo'n boeiende finale, eigenlijk IK had het idee dat het vorig jaar iets..eh..sfeervoller was? Ik heb er geen goed woord voor.
Maar Boris is geweldig

Tooske was walgelijk met haar: Oòòh, wat wórdt het spánnend!
En dat maar blijven herhalen

En dat nummer is stom Het refrein ben ik nu al zat na 2x luisteren. De coupletten zijn nog wel mooi, maar binnenkort kan ik t nummer echt niet meer uitstaan denk ik. Arme Boris. Ook nog FoxKids erbij.

Zn reactie was wel goed Ik was erg benieuwd hoe ie zou reageren namelijk. Aangezien Jim en Jamai elkaar gelijk omhelsden en Jamai helemaal "sip" was. Maud en Boris zijn nooit zo close geweest. Maar hij reageerde nice. En met zn vriendin was schattig <3
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:13
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Hopelijk gaat Boris zijn stem nog veel groeien want hij kan nog niet mooi zingen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:15
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:15
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Boris verdient het niet, om een topic te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:25
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Als Boris het niet verdient, verdient idols geen topic.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 02-05-2004 @ 10:15 :
Boris verdient het niet, om een topic te krijgen!
Nee:
Jij verdient het niet om eenn berichtje op dit prachtige topic achter te laten





... ik hou van overdrijven...
Maar ik vind Boris wel super!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:34
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-05-2004 @ 10:13 :
Hopelijk gaat Boris zijn stem nog veel groeien want hij kan nog niet mooi zingen.
Dit vind ik zeer apart.

Als er iemand bij Idols 1 en 2 kon zingen dan was het Boris wel. Haalt zelden een valse noot en kan zeer veel met zn stem.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 02-05-2004 @ 10:34 :
Dit vind ik zeer apart.

Als er iemand bij Idols 1 en 2 kon zingen dan was het Boris wel. Haalt zelden een valse noot en kan zeer veel met zn stem.
Dn digitracker heeft daar zo zijn eigen ideeën over...
te weinig gevoel ofzo... ( ) zo was het toch?
En ook ik ben het daar ABSOLUUT NIET mee eens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2004, 09:37
Verwijderd
maar ik vond em wel een beetje koel reageren toen hij won

maar wel terecht dat ie won
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 09:50
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
volkomen terechte winnaar!

Ik vond trouwens dat je heel goed aan hem kon merken dat hij opgelucht was toen hij na de uitslag zijn single nog een keer moest zingen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:15
tjaaah
tjaaah is offline
Irritant mannetje die Boris!!!
En dan ook nog met die rare gebaren en dan roepen: Keep the Soul Alive!!!
Heel erg kut!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:33
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
tjaaah schreef op 02-05-2004 @ 11:15 :
Irritant mannetje die Boris!!!
En dan ook nog met die rare gebaren en dan roepen: Keep the Soul Alive!!!
Heel erg kut!
Inderdaad! Kan hij ook een keer wat anders zeggen dan alleen maar "Keep the soul alive"?? Ik word daar echt knettergek van! Zwaar irritant is dat! Ik had het echt MAUD gegund. Oke, ik moet toegeven dat hij best goed kan zingen maar zijn blik elke keer, nooit eens een glimlach ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:37
wissie
wissie is offline
Ik vind die strijdkreten van Boris irritant, in het Nederlands spreken is blijkbaar te veel gevraagd. Hij is de beste qua zang, maar naar mijn mening niet erg sympathiek. Hoewel Maud dat ook niet is, wat een zelfoverschattende doos is dat. Ik heb trouwens op Boris gestemd, maar dat was meer een anti Maud stem
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:39
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 02-05-2004 @ 10:03 :Yay, Boris wint. Verder was t eigenlijk niet zo'n boeiende finale, eigenlijk IK had het idee dat het vorig jaar iets..eh..sfeervoller was? Ik heb er geen goed woord voor.
Maar Boris is geweldig

Zn reactie was wel goed Ik was erg benieuwd hoe ie zou reageren namelijk. Aangezien Jim en Jamai elkaar gelijk omhelsden en Jamai helemaal "sip" was. Maud en Boris zijn nooit zo close geweest. Maar hij reageerde nice. En met zn vriendin was schattig <3
vorig jaar was er inderdaad een veel leuker sfeertje, je kon veel meer lachen, ze hadden echt lol met zn allen en ze konden het veel beter met elkaar vinden, de kandidaten onder mekaar waren met z'n allen heel hecht/close, bij deze Idols was dat verdeeld..

die vriendin was idd schattig<3 lief stel

Citaat:
Sweet Revenge schreef op 02-05-2004 @ 10:50 :
Ik vond trouwens dat je heel goed aan hem kon merken dat hij opgelucht was toen hij na de uitslag zijn single nog een keer moest zingen.
jaa idd dat vond ik ook
__________________
Drop it!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:41
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Heel leuk allemaal, dat het VOORBIJ is!
De Idols-koe is zo uitgemolken als ik weet niet wat.

Stomme finale, stomme liedjes, stomme Tooske, stomme Reinout.
Wel een terechte winnaar .

"Keep The Soul Alive!" .

"Dan komt nu de uitslag", maar eerstttttttttttt gaan we er even uit, tot zo!".

Blehhhh...
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 10:42
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
En dan gaan we allemaal ook nog effe The Day After en Idols: The Full Story kijken (ohhh die titel al ).
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:49
Norrage
Norrage is offline
Eigenlijk is Idols een pauperprogramma..Vond dat ze het nog aardig deden met die themas maar die finale echt...

Gelukkig heeft het nu tenminste een goede zanger voortgebracht in tegenstelling tot vorig jaar(Alhoewel Hind er ook wat van kan, maar geen winnaar)
Zo nog 2 keer mogen ze het nog gaan uitmelken en dan zien we Maud en Boris en co tenminste bij Top of the Pops en Fox Kids Planet Live ^^
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:51
lovely1986
lovely1986 is offline
Er hing veel minder spanning als vorig jaar, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo erg gevolgd heb, dat ik pas bij de laatste 5 echt aan het kijken ben. Ik kom zelf uit Venlo, maar ik heb een kotshekel aan die Boris met zn "KEEP THE SOUL ALIVEEE". Hou toch je kop man!!!! Maud was wat dat betreft rustiger en kwam lief over maar toch, zij is weer nix vergeleken met Hind....

Boris wel terechte winnaar qua stem dus, maar wat issie arrogant!!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 02-05-2004 @ 11:37 :
Ik vind die strijdkreten van Boris irritant, in het Nederlands spreken is blijkbaar te veel gevraagd. Hij is de beste qua zang, maar naar mijn mening niet erg sympathiek. Hoewel Maud dat ook niet is, wat een zelfoverschattende doos is dat. Ik heb trouwens op Boris gestemd, maar dat was meer een anti Maud stem
Het zijn gewoon Engelse uitspraken, zou ook raar klinken in het Nederlands. 'Hou de soul levend' en 'Laat de muziek het praten doen'.. Dat klinkt toch een stuk beter in het Engels. En op die paar kreten na, spreekt hij alles Nederlands hoor..
Maar hij zei het wel erg vaak ja, gister begon me dat ook een beetje te irriteren.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:56
Verwijderd
En dat ze nu niet zo close zijn is idd waar, maar ik denk ook wel dat dat met de gemiddelde leeftijd te maken had. Deze Idols was dat 21 ofzo, vorig jaar was bijna iedereen jonger dan 20.

Ik las net op www.nu.nl dat Boris is gewonnen met 61% van de stemmen. En dat er minder mensen naar de finale hebben gekeken dan vorig jaar. Best raar, want volgens mij is over het geheel Idols dit jaar beter bekeken dan vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:03
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Idols wordt wel ontzettend uitgemolken zeg, the day before, Idols zelf (en herhaling) the day after, the full story blabla zwaaaar overdreven!

Maar over Boris: mannetje met een Enorm Ego, maar wel heel terecht. Zijn vriendin is leip. Alleen aapjes hangen zo, en dan aan hun mama als ze ondersteboven in een boom hangen.
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:06
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Ik vind Boris niet zo leuk. Hij zingt wel beter, maar hij doet me ook aan Hanson denken. "Keep the soul alive!" Hij kan zeker niets anders zeggen. En er kan bijna geen lachje af. Als hij dan zenuwachtig is... oké, maar het ziet er niet aardig uit. Ik had het Maud meer gegund. Bovendien had ik nu niet eens de andere liveshows hoeven bekijken, vanaf de eerste was al duidelijk dat Boris ging winnen. (hoewel ik dan Robin en Eric gemist had, mijn avond was weer goed toen zij in beeld kwamen )
Maar: van Boris zou ik nog overwegen een cd te kopen, van Maud niet, omdat ik bang ben dat het te standaardmuziek is. Maar die single vind ik helemaal niets, zowel door Maud als door Boris gezongen. Wat een rotnummer.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:14
Verwijderd
Het zal wel moeilijk worden voor zn vriendin.
Vandaag moet Boris alweer twee optredens geven in Ahoy. En ik neem aan dat hij nog wel heel veel meer moet doen, en weinig rust krijgt. En ook heel weinig thuis is, vergeleken met voor Idols.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:15
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Boris <3

Ik vond Maud juist hondsirritant met haar 'owwwwwwwww ik ben zo aan het genieten!!'
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Godverdomme, zet maar weer een spoiler in de titel!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:29
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Op nu.nl schreven ze trouwens dat Boris 61 procent van de stemmen had, of het waar is weet ik niet maargoed..

http://www.nu.nl/news.jsp?n=316848&c=61
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2004, 11:35
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 02-05-2004 @ 10:34 :
Dit vind ik zeer apart.

Als er iemand bij Idols 1 en 2 kon zingen dan was het Boris wel. Haalt zelden een valse noot en kan zeer veel met zn stem.
Zuiver is hij wel, maar gevoel in ze stem leggen?

Hij heeft juist geen enkele soul.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-05-2004 @ 12:35 :
Zuiver is hij wel, maar gevoel in ze stem leggen?

Hij heeft juist geen enkele soul.
Iedereen zegt van wel, en jij niet, en je gelooft jezelf nog?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:51
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 12:39 :
Iedereen zegt van wel, en jij niet, en je gelooft jezelf nog?
waarschijnlijk gaat het hier gewoon om een mening...de 1 vind zn stem helemaal wauw, en de ander kan dr enkel van zeggen dat ie zuiver is en thats it...
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:56
Verwijderd
Jammer dat Maud niet gewonnen heeft. Ze was echt zoveel leuker en beter.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:57
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 02-05-2004 @ 12:51 :
waarschijnlijk gaat het hier gewoon om een mening...de 1 vind zn stem helemaal wauw, en de ander kan dr enkel van zeggen dat ie zuiver is en thats it...
Laat dat hem dan zeggen, en niet zeggen 'het is zo want ik vind dat'.

sorry daar kan ik niet zo goed tegen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:59
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-05-2004 @ 12:35 :
Zuiver is hij wel, maar gevoel in ze stem leggen?

Hij heeft juist geen enkele soul.
Ik kreeg kippenvel toen hij vorige week dat liedje van Rolling Stones zong (Angie), ook zonder naar Boris te kijken , dus puur door het gevoel wat hij in zijn stem had, vind ik. Iets wat ik absoluut niet bij het orgineel heb. dat zegt toch al iets lijkt me.
maarja, jij hebt dat blijkbaar niet, heeel veel andere mensen wel.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:08
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Iedereen zegt van wel, en jij niet, en je gelooft jezelf nog?
Hij probeerd het maar hij heeft niet de soul stem.
Hij is geen Arthur Conley, Sam en Dave of Sam Cooke maar hij heeft teminste wel smaak voor muziek.
Gelukkig was het dit jaar geen Jamia of jim, die voor geen meter kunnen zingen.


Hij moet maar wel snel een nieuwe producer zoeken, want met zo'n softe pokke zooi van muziek, klinkt het gewoon niet naar soul.
Hij zong bijna al z'n nummers van soul zangers komt die Eric met zo iets aanzetten.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef op 02-05-2004 @ 13:08 :
Hij moet maar wel snel een nieuwe producer zoeken, want met zo'n softe pokke zooi van muziek, klinkt het gewoon niet naar soul.
Hij zong bijna al z'n nummers van soul zangers komt die Eric met zo iets aanzetten.
Jammer dat ie daar nog 3 jaar mee moet wachten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik was gister op een feest van iemand die geen Idols kijkt, maar alle Idols fans hebben het feest overgenomen en we hebben het dus tóch met z'n allen zitten kijken
Jammer dat Maud niet gewonnen heeft, maar ik kan wel leven met Boris als winnaar.
Het liedje vind ik helemaal niks: voor Maud niet, maar al helemaal niet voor Boris.
En ik ben z'n 'Keep the soul alive' een beetje zat. Een paar keer is dat leuk en origineel, maar je moet zoiets niet constant blijven herhalen.

Nu eindigen we tenminste wel hoger met World Idols.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:26
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Boris <3

En wat maakt het uit dat hij Engelse uitspraken gebruikt??? Dat wordt wel meer gedaan. Kijk alleen al naar de titel van het programma -> 'Idols' en geen 'Idolen'.

En ik vind niet dat ie arrogant deed ofzo. Volgens mij issie gewoon verlegen en wassie zenuwachtig.

When you think of me = Maar iig beter dan Step Right Up....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:54
Verwijderd
"keep the soul alive"




wat een noob.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:54
wissie
wissie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 11:53 :
Het zijn gewoon Engelse uitspraken, zou ook raar klinken in het Nederlands. 'Hou de soul levend' en 'Laat de muziek het praten doen'.. Dat klinkt toch een stuk beter in het Engels. En op die paar kreten na, spreekt hij alles Nederlands hoor..
Maar hij zei het wel erg vaak ja, gister begon me dat ook een beetje te irriteren.
Ja dat weet ik, maar als je continu dezelfde Engelse uitspraken herhaald wordt het irritant, naar mijn mening. Bij elke kans die hij krijgt roept ie 'keep the soul alive', dat weten we ook wel na één of twee keer. Ik vind het geen positieve ontwikkeling dat Boris populair gedrag begint te vertonen. Maar verder niets negatiefs over hem hoor
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 13:03
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 01:20 :
dat is ook de theorie van veel filosofen, je hebt geen wil meer, enkel een keuze of dat waar is, laat ik terzijde maar je komt er bijna niet onderuit om niet bewerkt te worden, maar zolang je kritisch bent en beseft hoe het zit, kan het een stuk minder kwaad vind ik
Ik denk idd niet dat ik geen wil meer heb, maar het wordt wel een beetje jammer zo af en toe .

Citaat:
nienie schreef op 02-05-2004 @ 09:07 :
Vreemd dat niemand daar nog iets van gezegd heeft: ik vond dat Maud's zangkunsten bij When you think of me af en toe wel op het randje waren. Zeker bij het eerste refrein hadden ik en m'n vriend allebei zoiets van auwwww...Het tweede nummer van Maud was wel erg goed, maar Boris was gisteravond weer geweldig. De single past ook beter bij hem, ook omdat de muzikale begeleiding bij Maud veel saaier was: gewoon akkoorden en ritme, geen spanning opbouw, bij Boris hadden ze er net iets anders mee gedaan.
Ik vond het ook al zo raar dat de jury hier niets van had gezegd. Maarja, misschien wel omdat Maud anders 'medelijdenstemmen' zou krijgen en dat lijkt me niet de bedoeling. Maar ik vond het niet helemaal zuiver, nee.

Citaat:
RayMania schreef op 02-05-2004 @ 11:41 :
Heel leuk allemaal, dat het VOORBIJ is!
De Idols-koe is zo uitgemolken als ik weet niet wat.
Ja, en er komt nog een versie 3 . Duurt nog even, maar ik had dat ergens gelezen (het duurt nog even omdat het idd vrij uitgemolken is, maar er zou eind volgend jaar ofzo weer een versie 3 komen. Ik geloof dat dat in het AD stond, maar weet niet meer zeker).

Citaat:
"Keep The Soul Alive!"
Misschien is hem ook wel 'ingepraat' dat hij dat zo vaak moet zeggen omdat dat stoer is ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets zo vaak zou willen zeggen. Maar Reinout bijvoorbeeld vroeg ook een aantal keer om zijn 'strijdkreet', dus ik denk eigenljik dat ie min of meer wel moest ofzo.

Citaat:
"Dan komt nu de uitslag", maar eerstttttttttttt gaan we er even uit, tot zo!".

Blehhhh...
Ja, dat vind ik nog het meest irritant van Idols, net als al die tussenstukjes tussen het zingen door.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 13:03
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ja gelukkig wel zeg..k was bang dat Maud t zou worden! Ik ga Boris single echt kopen!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Dit Was Het Nieuws over Boris(Idol 2004)
tjaaah
4 09-05-2004 11:49
Films, TV & Radio Idols 3: De laatste 2
Freshh~
500 02-05-2004 00:17
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 24-04-2004 23:27
Films, TV & Radio Wie gaat idols winnen? <Poll>
levi's
31 06-04-2004 20:11
Films, TV & Radio Idols 2: Nog meer amateurs? [3]
xx
500 22-02-2004 14:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.